Αναβάθμιση μπαταρίας του Renault ZOE, είναι δυνατόν ή όχι;

Εδώ είναι μια ευαίσθητη ερώτηση που ανοίγει ένα θέμα που δείχνει πόσο το ηλεκτρικό όχημα αλλάζει την αγορά του αυτοκινήτου. Ένα αυτοκίνητο με κινητηρα εσωτερικής καύσης διατηρεί τον κινητήρα του σχεδόν μέχρι το τέλος της ύπαρξής του, έτσι ώστε όταν ο κατασκευαστής του να κυκλοφορήσει ένα νέο μοντέλο ή μια βαθιά εξέλιξη του, η διαδικασία για τον πελάτη που θέλει να το απολαύσει είναι να πάει στην αντιπροσωπεία και να αγοράσει την ανανέωση. Αλλά με ένα αυτοκίνητο εξοπλισμένο με μπαταρίες δεν συμβαίνει το ίδιο.

Ανακαλύπτουμε ότι στο Βέλγιο, ο εκσυγχρονισμός των μπαταριών εφαρμόζεται εδώ και αρκετούς μήνες. Για 3.500 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του φόρου, οι ιδιοκτήτες της παλιάς έκδοσης του Zoe μπορούν να αλλάξουν το πακέτο των 22 kWh για ένα νέο 41 kWh. Μετά από μια δουλειά που απαιτεί τρεις ημέρες ακινητοποίησης του οχήματος, οι κάτοχοι φεύγουν με διπλή αυτονομία.

Στο Βέλγιο, η κυκλοφορία των Renault Zoe εκτιμάται σε εκατό οχήματα. Στη Γαλλία, περισσότερα από 45.000 κυκλοφορούν, από τα οποία περίπου 33.000 πωλήθηκαν πριν από το 2017 και είναι εφοδιασμένα με την παλιά μπαταρία των 22 kWh.

Μια κατάσταση η οποία, παρεμπιπτόντως, δεν αφορά μόνο τη Renault. Μοιράζεται με όλα τα ηλεκτρικά οχήματα που είναι εξοπλισμένα με μπαταρίες που μπορούν να αντικατασταθούν. Ως εκ τούτου, ο κατασκευαστής αυτοκινήτων του αύριο θα μπορούσε να μετατραπεί σε απλό προμηθευτή μπαταριών…

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...