Αρνητικό ξεκίνημα πωλήσεων για το pick up Renault Alaskan

Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του στην Ευρώπη, το Renault Alaskan έχει καταγράψει 1.435 πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους και μόλις λίγο πάνω από 2.000 σε όλο τον κόσμο. Πάρα πολύ ακριβό σε σύγκριση με το Nissan από το οποίο προέρχεται, το Alaskan απέχει πολύ από τον αρχικό στόχο των 80.000 έως 100.000 μονάδων ετησίως.

Δεν είναι πουθενά κοντά στις 24.000 πωλήσεις του Ford Ranger, τον αρχηγό της κατηγορίας! Η Renault κατέχει μόλις το 1,5% της κατηγορίας pick-up στην ευρωπαϊκή αγορά. Η γαλλική εταιρεία είναι επομένως πολύ μακριά από τους πρωταθλητές Ford (26,6%), Toyota Hilux (16,4%), Nissan Navara (15%), Mitsubishi L200 (12,2%). Ακόμα και στη Γαλλία, την εγχώρια αγορά της Renault, το Alaskan βρίσκεται πολύ πίσω από τους αντιπάλους του: 560 εγγραφές (οκτώ μήνες), έναντι 4057 για τη Ford, 2811 Toyota, 2066 Nissan, 1089 Isuzu D-Max, 1067 Volkswagen Amarok. Μόλις 2095 Renault Alaskan πωλήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο, μόνο το ένα τρίτο εξ αυτών εκτός Ευρώπης. Ενώ, ταυτόχρονα, η Renault έχει πουλήσει 18.000 Oroch, ένα μικρό pickup (στην λατινική Αμερική), που βασίζεται στο Duster.

Το Alaskan παρουσιάστηκε με μεγάλη φαντασία στα τέλη Ιουνίου του 2016 σε τελετή κοντά στο Medellin στην Κολομβία. Αρχικά προοριζόταν για την αγορά της Νότιας Αμερικής. Παράγεται στο εργοστάσιο της Nissan στην Cuernavaca (Μεξικό) και επίσης στη Βαρκελώνη για την Ευρώπη, το όχημα θα κατασκευαστεί επίσης από το δεύτερο εξάμηνο του 2018 σε ένα τρίτο εργοστάσιο της Renault στην Κόρδοβα (Αργεντινή). Η πρώτη απόπειρα της Renault για κατασκευή ενός Pick up χρονολογείται από το 2008. Αλλά, αδύνατο για την γαλλική εταιρεία να λύσει μόνη της την οικονομική εξίσωση. Ως αποτέλεσμα, η Renault το κατέστησε απλό, παίρνοντας από τον ιαπωνικό σύμμαχο το Navara γνωστό σε όλο τον κόσμο.

Το μόνο Renault σε αυτό το όχημα είναι ο 2.3 λίτρων ντίζελ (160 ή 190 ίππους) από το Master, ένα καθαρό προϊόν της Renault, το οποίο επίσης εξοπλίζει την ιαπωνική έκδοση, καθώς και τον κλώνο Mercedes X. To Alaskan και το Navara μοιράζονται το 90% των μερών. Μόνο η μπροστινή μάσκα τα φτερά, οι τροχοί, το σύστημα πλοήγησης διαφέρουν από τον αδελφό της Nissan, αναγνωρίζει ο Laurens van den Acker, το αφεντικό σχεδιασμού στη Renault. Η συνταγή ήταν τελικά πολύ απλή! Τα δυο μοντέλα ξεκινούν από 28.710 ευρώ στη Γαλλία για το Nissan, έναντι 36.860 για το Renault. Με ακατανόητο τρόπο, με ισότιμο εξοπλισμό το Alaskan είναι πιο ακριβό από το Nissan (διαφορά 2450 ευρώ).

(challenges.fr)

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services