Διαφοροποιεί την επικοινωνιακή της στρατηγική η Renault

Η Renault θα τοποθετήσει μέχρι το 2019 το μισό Media μπάτζετ της (από το σημερινό 10%) στη στόχευση καταναλωτών που δεν αναζητούν ενεργά για ένα αυτοκίνητο.




Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο vice-president του τμήματος global brand strategy and marketing communications της αυτοκινητοβιομηχανίας, Bastien Schupp, η προηγούμενη επικοινωνιακή στρατηγική ήταν σχεδόν αποκλειστικά επικεντρωμένη στο 4% των καταναλωτών που “βρίσκονται στην αγορά σε κάθε χρονική στιγμή”. Αυτό είχε προκαλέσει ζημιά στο brand της γαλλικής εταιρείας, η οποία αισθανόταν πως “είχε χάσει την ψυχή της”.

Η νέα προσέγγιση σκοπεύει να καταστήσει τη μάρκα περισσότερο ουσιώδη για τους καταναλωτές, ενώ η πρώτη κίνηση έγινε με το λανσάρισμα καμπάνιας στη μητρική αγορά, που δημιούργησε η Publicis Conseil πριν μερικές εβδομάδες. Η συγκεκριμένη δημιουργία αποτελεί το αποκορύφωμα εργασιών μιας επταετίας για την αναμόρφωση της προϊοντικής σειράς και της brand ταυτότητας. Η Renault θα κυκλοφορήσει την καμπάνια (που περιλαμβάνει τηλεοπτική, outdoor και digital εκτέλεση) στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες αγορές μέσα στο καλοκαίρι.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Schupp, η προσπάθειά του να πείσει το συμβούλιο της εταιρείας, τους dealers και τους δικούς του συναδέλφους για την αξίας της νέας στρατηγικής, αποτέλεσε “ένα μεγάλο έργο”. “Χρειαζόταν να στείλουμε ένα μήνυμα αφύπνισης στους καταναλωτές, καθώς δεν θα μπορούσαν να αντιληφθούν διαφορετικά πως η μάρκα μας αλλάζει” κατέληξε.

Πηγή:advertising.gr

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...