Η ανάπτυξη του νέου Renault Clio κινείται προς τη βόρεια Ευρώπη (Spy Pics)

Η ανάπτυξη της νέας γενιάς του Clio συνεχίζεται σε παγωμένες συνθηκες. Η παρουσίασή του θα γίνει φέτος. Η Renault δοκιμάζει την νέα γενιά στη βόρεια Ευρώπη ολοκληρώνοντας μια κρίσιμη και σημαντική χειμερινή δοκιμασία στην οποία αντιμετωπίζει θερμοκρασίες χιονιού και παγετού.

Η Renault συνεχίζει να εργάζεται πάνω στην νέα γενιά Clio. Το νέο Renault Clio θα κάνει το ντεμπούτο της 5ης γενιάς φέτος. Το προτζεκτ είναι πολύ προηγμένο και τώρα εισέρχεται σε μια νέα φάση, επειδή ο γάλλος κατασκευαστής έχει μετακομίσει στη βόρεια Ευρώπη για να υποβάλει το νέο Clio σε κάθε είδους δυσμενείς και / ή ακραίες καιρικές συνθήκες. Οι χειμερινές δοκιμές για το νέο Renault Clio είναι ήδη σε εξέλιξη.

Οι κατασκοπευτικοί φωτογράφοι είχαν την ευκαιρία να κυνηγήσουν τη νέα γενιά του Renault Clio, κάνοντας κάποιες δοκιμαστικές συναντήσεις στους χιονισμένους δρόμους της περιοχής της Σκανδιναβίας. Όπως και πολλές άλλες μάρκες αυτοκινήτων, η Renault βρίσκεται σε αυτή τη βόρεια περιοχή της γηραιάς ηπείρου για να επωφεληθεί από τις καιρικές συνθήκες και να ωθήσει στα όρια τόσο τα μηχανικά μέρη όσο και τα ηλεκτρονικά.

Αυτό που δεν φαίνεται να έχει αλλάξει είναι το καμουφλάζ που δεν έχει αλλάξει σχεδόν σε σχέση με την τελευταία ματιά που έλαβε χώρα τον περασμένο Νοέμβριο του 2018. Ωστόσο, όπως έχουμε αναφέρει το νέο Renault Clio 2019, θα δείξει μια εξέλιξη στο σχεδιασμό του. Θα είναι περισσότερο μια εξέλιξη από ότι μια ολική ανανέωση που θα επηρεάζεται από το concept Symbioz της Renault.

Η πέμπτη γενιά του Renault Clio θα υποστηριχθεί από την πλατφόρμα CMF B, την ίδια αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται και από άλλα μοντέλα της “Συμμαχίας”. Το Nissan Micra την χρησιμοποιεί ήδη. Με την αλλαγή της πλατφόρμας το νέο Clio θα είναι σε θέση να αυξήσει τον διαθέσιμο χώρο στον χώρο των επιβατών (ειδικά στα πίσω καθίσματα) καθώς και να αυξήσει τον όγκο του φορτίου. Όλα αυτά με ένα πολύ περιορισμένο βάρος και ακόμη λιγότερο από το μοντέλο που μπορούμε ακόμα να βρούμε στις αντιπροσωπείες.

Από τεχνολογικής άποψης, οι εξελίξεις θα είναι εξίσου αξιοσημείωτες, καθώς θα κάνει το ντεμπούτο ενός ψηφιακού οργάνου και μιας μεγαλύτερης οθόνης αφής για να χειριστεί την τελευταία έκδοση του συστήματος ψυχαγωγίας R-Link 2. Για την εσωτερική σχεδίαση του νέου Renault Clio, οι σχεδιαστές της μάρκας πήραν το Renault TreZor Concept ως σημείο αναφοράς.

Και τι γίνεται με το μηχανικό τμήμα; Η σειρά κινητήρων θα είναι μια εξέλιξη του τρέχοντος μοντέλου. Θα υπάρχουν βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, ακόμα και ηλεκτροκίνητες επιλογές όπως οι μικρο-υβριδικές εκδόσεις (Mild Hybrid) για τη μείωση των επιπέδων κατανάλωσης ή / και των εκπομπών CO2. Υπάρχει επίσης προγραμματισμένη μια πλήρως υβριδική έκδοση. Αναμένεται ότι το ντεμπούτο του θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Μάρτιο στο πλαίσιο του Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019.

Φωτογραφίες: motor.es

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services