Η εξαιρετική πορεία του νέου Dacia Duster

Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 30% κατά το πρώτο εξάμηνο. Η κυκλοφορία του νέου Dacia Duster ήταν ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα για τον όμιλο Renault αυτή τη χρονιά.

Ξεκίνησε στην Ευρώπη στις αρχές του έτους, το νέο Dacia Duster βρήκε το ακροατήριό του. Το νέο SUV, μπεστ σέλερ του ομίλου Renault από την κυκλοφορία του το 2010, πώλησε 25.614 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του 2018 στη Γαλλία, αυξημένο κατά 27% με την ίδια περίοδο του έτους. ‘πέρυσι.

Προηγμένη τεχνολογία σε μειωμένη τιμή
Σύμφωνα με πληροφορίες, με βάση το παλιό μοντέλο (που εξακολουθεί να πωλείται σε ορισμένες χώρες), τα προσωρινά στοιχεία πωλήσεων της Duster στον κόσμο (με τη μάρκα Dacia) φθάνουν τα 116.400 (εκ των οποίων τα 77.400 για το νέο μοντέλο), αντιπροσωπεύοντας αύξηση σχεδόν 30%.

Η Renault κατάφερε να καταστήσει τη Dacia το μοναδικό εμπορικό σήμα που προσφέρει προηγμένη τεχνολογία σε μειωμένη τιμή

Ένα ακόμα πιο αξιοσημείωτο αποτέλεσμα είναι ότι το παλιό μοντέλο, ακόμα και στο τέλος της ζωής του, εξακολουθούσε να πωλεί καλά πέρυσι. “Η Renault έχει καταφέρει να καταστήσει τη Dacia το μοναδικό εμπορικό σήμα που προσφέρει προηγμένη τεχνολογία σε μειωμένη τιμή: μια θέση που παραμένει ασυναγώνιστη”, λέει ο Xavier Caroën, αναλυτής του Bryan Garnier. Σχεδιασμένο σύμφωνα με τις συνταγές που έκαναν την επιτυχία της Dacia (οχήματα με “βασικό στοιχείο το χαμηλότερο κόστος”), αυτό το αστικό 4×4, με μαχητική εμφάνιση, έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο μονάδες με το εμπορικό σήμα της Dacia από την κυκλοφορία του.

Υψηλή κερδοφορία
Αυτή η καλή απόδοση ήταν ακόμα πιο σημαντική για τη Renault, καθώς αυτό το νέο Duster είναι το μοναδικό μεγάλο γεγονός του ομίλου φέτος: οι αντικαταστάσεις των σημερινών Renault Clio, Dacia Sandero και Dacia Logan δεν αναμένονται πριν από το 2019 ή ακόμα το 2020. Επιπλέον, παρά το σφιχτό του κόστος (λιγότερο από 12.000 ευρώ (Γαλλία) για το entry-level, η ίδια τιμή με το παλιό μοντέλο παρά τις σημαντικές βελτιώσεις), το νέο Duster θα πρέπει να παραμείνει ένα από τα πιο κερδοφόρα οχήματα του Ομίλου.

“Εκτιμάμε το περιθώριο από 10 έως 15%”, λέει ο Xavier Caroen.

Και αυτό, ειδικά δεδομένου ότι το Duster πωλείται επίσης σε ορισμένες χώρες (Ινδία, Ρωσία, Νότια Αμερική …) κάτω από το εμπορικό σήμα της Renault: συνολικά, έχει σχεδόν 144.000 τους πρώτους πέντε μήνες του 2018. Το 2017, το Duster ήταν στο Νο5 των πωλήσεων του ομίλου (πίσω από τα Sandero, Clio, Logan και Megane), με 324.000 πωλήσεις.

Source: lesechos.fr

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services