Η κυκλοφορία του νέου Duster, μια μεγάλη πρόκληση για τη Renault το 2018

Η ρουμάνικη θυγατρική της Renault, ξεκινά τον Ιανουάριο την δεύτερη γενιά του δημοφιλούς SUV Duster που κατασκευάζεται στη Ρουμανία, ένα πραγματικό bestseller για τον όμιλο. Μια μεγάλη πρόκληση είναι μπροστά, όσον αφορά τον όγκο πωλήσεων αλλά και την κερδοφορία.

Σε λίγες μέρες, το νέο Dacia Duster θα εμφανιστεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Από τη δεύτερη εβδομάδα του Ιανουαρίου, η δεύτερη γενιά του δημοφιλούς SUV θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, την Ιταλία και στη συνέχεια θα φτάσει σταδιακά σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Ένα κρίσιμο εγχείρημα για τον Γάλλο κατασκευαστή. “Θα έχουμε σημαντικές εκκινήσεις μοντέλων το 2019 και το 2020. Αλλά το 2018, το μεγάλο ντεμπούτο είναι το Duster!”, Είπε πρόσφατα ένας από τους αξιωματούχους της Renault.

Η Renault στοιχηματίζει πολλά σε αυτό το χαμηλού κόστους αστικό 4×4, που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Dacia στο Pitesti της Ρουμανίας. Ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2010, η πρώτη του έκδοση ήταν μια τεράστια επιτυχία. “Έχουμε περάσει το ορόσημο ενός εκατομμυρίου μονάδων με το εμπορικό σήμα της Dacia”, λέει ο Sylvain Coursimault, διευθυντής μάρκετινγκ του προγράμματος Global Access της Renault. “Στο οποίο πρέπει να προσθέσουμε ακόμη ένα εκατομμύριο πωλήσεις κάτω από το εμπορικό σήμα της Renault, στη Ρωσία, στη Λατινική Αμερική ή στην Ινδία, χώρες στις οποίες κατασκευάζεται τοπικά”.

Πολύ καλή απόδοση πωλήσεων
Η επιτυχία δεν ξεφεύγει: οι πωλήσεις θα φτάσουν τις 350.000 μονάδες φέτος (και στα δύο εμπορικά σήματα), αυξημένες κατά 6% από το 2016 – μια καλή απόδοση για ένα μοντέλο στο τέλος της ζωής. Από μόνο του, το Duster αντιπροσωπεύει μεταξύ 9% και 10% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου Renault το 2017 (συμπεριλαμβανομένου της AvtoVAZ).

Παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο, το νέο Duster κρατάει την συνταγή που το έκανε τόσο επιτυχής. Κομψή μαχητική ματιά, έμφαση στην ασφάλεια και τον εσωτερικό χώρο, όλα σε μια ασυναγώνιστη τιμή για ένα όχημα αυτού του εύρους: λιγότερο από 12.000 ευρώ για entry-level έκδοση, και λίγο περισσότερο από 20.000 ευρώ με επιλογές.

Χαμηλό κόστος παραγωγής
Μεγάλη πρόκληση για τη Renault όσον αφορά τους όγκους πωλήσεων, το νέο SUV της Dacia να είναι εξίσου αποδοτικό. “Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας, το πρώτο μοντέλο ήταν το πιο κερδοφόρο όχημα του ομίλου με λειτουργικό περιθώριο 15%!” Ανέφερε ο Gaetan Toulemonde, αναλυτής της Deutsche Bank. Το Duster είναι ένας από τους πυλώνες του προγράμματος Global Access της Renault, που βασίζεται σε στενό κόστος παραγωγής και πλατφόρμα πολλαπλών οχημάτων. Εστιάζει επίσης σε επιλογές, “οι οποίες παραδοσιακά λειτουργούν καλά”, σημειώνει ο Gaetan Toulemonde. Στην πραγματικότητα, η μέση τιμή πώλησης του Duster υπολογίζεται σε 17.000 ευρώ για μια πρώτη τιμή των 11.990 ευρώ.

Τέλος, ο Όμιλος Renault δεν συμφωνεί με καμία έκπτωση στις τιμές πώλησης. Αυτό πιθανότατα εξηγεί την πρωτοτυπία αυτού του οχήματος, με το 85% να πωλείται σε ιδιώτες, ενώ κατά μέσο όρο οι πωλήσεις σε εταιρείες ενοικίασης και επιχειρήσεις αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50%.

Διαβάστε επίσης:

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...