Η “μυστική” βοήθεια της Porsche στο Renault Clio V6

Το Renault Clio V6 είναι ένα από αυτά τα τρελά αυτοκίνητα, ένα από αυτά τα αυτοκίνητα χωρίς νόημα που μας αφήνει με το στόμα ανοιχτό. Υπήρχαν στην πραγματικότητα δύο πολύ διαφορετικές εκδοχές, όχι μόνο στην αισθητική αλλά κυρίως στην τεχνική πλευρά. Το Renault Clio V6 Phase  1 και 2 των οποίων τα χαρακτηριστικά είναι αρκετά διαφορετικά, καθώς όπως ανακαλύπτουμε η Renault Sport ζήτησε την βοήθεια της Porsche Engineering για να φτάσει των V6 της στα 255 HP.

Το Renault Clio V6 Phase 1 γεννήθηκε με την ιδέα να βγει στους δρόμους ένα αυτοκίνητο που προέρχεται απευθείας από τους αγώνες αυτοκινήτων, ένα αυτοκίνητο που ήταν επίσης σε θέση να δώσει ανακούφιση σε ένα άλλο περίφημο ιστορικό σήμα, το Renault Spider. Την εποχή εκείνη, η Renault Sport συμφώνησε με την TWR να κατασκευάσει το Clio V6 Phase 1 στις εγκαταστάσεις της στη Σουηδία, δημιουργώντας μόλις 1.600 μονάδες μεταξύ 2001 και 2002. Αυτό το Phase 1 ήταν ένα πολύ δύσκολο και απαιτητικό αυτοκίνητο για να οδηγηθεί από άπειρα χέρια.

Μετά από τα προβλήματα της πρώτης γενιάς Clio V6, η Renault Sport αποφάσισε να ανακτήσει πλήρως το προτζεκτ και να αναπτύξει μια εξέλιξη του οχήματος στις εγκαταστάσεις της στην Διεππη, στο ιστορικό εργοστάσιο των Alpine & Renault Sport. Επιπλέον, η ανανέωση του συμβατικού Renault Clio έφερε το Renault Clio V6 Phase 2 ως νέο αυτοκίνητο, το οποίο πραγματικά ήταν, δεδομένης της βαθιάς εξέλιξής του.

Που έβαλε το χεράκι της η Porsche στην ανάπτυξη του Clio V6;
Υπήρξε άλλη μια σημαντική βελτίωση στο Renault Clio V6 Phase 2. Η Renault Sport ήθελε να συνοδεύσει τη βαθιά αναθεώρηση του αυτοκινήτου με ένα πιο ισχυρό κινητηρα, έτσι ζήτησε την πολύτιμη βοήθεια της Porsche Engineering. Το έργο της Porsche επικεντρώθηκε στη βελτιστοποίηση του κινητηρα χωρίς την ανάγκη επανασχεδιασμού των βασικών εξαρτημάτων, καθώς αυτό θα επιμήκυνε την ανάπτυξή του και θα καταστουσε το κόστος πιο δαπανηρό. Έτσι έγιναν βελτιώσεις στα συστήματα έγχυσης και ανάφλεξης, καθώς και στην αναθεώρηση των πολλαπλών εισαγωγής και εξαγωγής. Αυτό επίσης εισήγαγε μια νέα χαρτογραφία ικανή να αξιοποιήσει πλήρως το νέο κινητήρα και το βήμα για τη βελτίωση της απόκρισης του V6 σε όλο το φάσμα των στροφών. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ότι ο ατμοσφαιρικός Renault 3.0 V6 προχώρησε από τα 230 hp στις 6000 σ.α.λ. στα 255 hp στις 7100 σ.α.λ.

Φωτογραφία: evo.co.uk

{Stories} Renault 5 Turbo & Clio V6: Τρελά πισωκίνητα Hot Hatches

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services