Η Συμμαχία Renault – Nissan – Mitsubishi αυξάνει τις ετήσιες συνέργειες στα € 5,7 δισ.

Η Συμμαχία Renault – Nissan – Mitsubishi ανακοίνωσε σήμερα αύξηση 14% στις ετήσιες συνέργειες σε 5,7 δισ. Ευρώ, από 5 δισ. Ευρώ το 2016, ως μέλη της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως, επωφελήθηκαν από την αυξανόμενη εξοικονόμηση κόστους, τα πρόσθετα έσοδα και την αποφυγή κόστους.

Οι τελευταίες συνέργιες αντικατοπτρίζουν τις οικονομίες κλίμακας που πραγματοποίησαν τα μέλη της Συμμαχίας, τα οποία ανέφεραν συνολικές πωλήσεις άνω των 10,6 εκατομμυρίων οχημάτων για το 2017, καθιστώντας το μεγαλύτερο όμιλο στον κόσμο στον κλάδο των αυτοκινήτων σε ό, τι αφορά τις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.

Σύμφωνα με το μεσοπρόθεσμο σχέδιο της Συμμαχίας 2022, οι εταιρείες-μέλη προβλέπουν την πώληση περισσότερων από 14 εκατομμυρίων οχημάτων μέχρι το τέλος του σχεδίου, εκ των οποίων τα 9 εκατομμύρια θα κατασκευαστούν σε τέσσερις κοινές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών οχημάτων και των οχημάτων της κατηγορίας Β και θα επεκτείνουν τη χρήση κοινών κινητήρων από το ένα τρίτο στο 75% του συνόλου.

Μέσα απο αυτο, οι εταιρείες μέλη της Συμμαχίας συμμερίζονται το κόστος και τις επενδύσεις Ε & Α, γεγονός που αυξάνει την ανταγωνιστικότητά τους. Για παράδειγμα, οι Nissan και Mitsubishi Motors ένωσαν τις δυνάμεις τους πέρυσι για να αναπτύξουν την επόμενη γενιά αυτοκινήτων Kei.

Παραδείγματα νέων συνεργιών περιλαμβάνουν

• Την υιοθέτηση από τη Mitsubishi Motors των δυνατοτήτων της Nissan Sales Finance και της Renault RCI Bank and Services
• Συγκριτική αξιολόγηση μεταξύ της Nissan και της Mitsubishi Motors στην περιοχή του ASEAN (Ένωση των Εθνών της Νοτιοανατολικής Ασίας).
• Κοινές αποθήκες ανταλλακτικών μεταξύ Renault, Nissan και Mitsubishi Motors στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και την Αυστραλία.

Στον τομέα της μεταποίησης, οι συνεχείς συνέργιες πραγματοποιήθηκαν επίσης μέσω της παραγωγής οχημάτων σε κοινές πλατφόρμες, όπως το Datsun Redi-Go και το Renault Kwid, και μέσω διασταυρούμενων παραγωγικών δραστηριοτήτων όπως η παραγωγή του Renault Alaskan στα εργοστάσια της Nissan στην Cuernavaca, το Μεξικό και τη Βαρκελώνη της Ισπανίας. Τα έξοδα που σχετίζονται με τη μεταφορά οχημάτων μειώθηκαν σημαντικά το 2017, καθώς οι Nissan και Mitsubishi Motors συνδύαζαν αποστολές οχημάτων από εργοστάσια στην Ταϊλάνδη στους αντίστοιχους αντιπροσώπους τους.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.