Η Alpine θα παρουσιάσει το 2019, την πιο σπορ έκδοση AS110

Η Alpine προετοιμάζει μια έκπληξη για το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019. Χωρίς επίσημη επιβεβαίωση, η Alpine θα παραστεί στο ελβετικό ραντεβού με μια νέα πιο ειδική έκδοση της A110 και με μια νέα εμπορική ονομασία AS110. Χωρίς μεγάλες αλλαγές, θα ποντάρει στις βελτιώσεις στο πλαίσιο για να αυξηθεί η δυναμική οδήγησης και να προσφερθεί μια πιο ριζοσπαστική επαφή με μια μικρή αύξηση της ισχύος.

Στα τέλη του περασμένου έτους, αναφέραμε ήδη ότι η Alpine προετοίμαζε μια πιο ισχυρή και διασκεδαστική έκδοση του νέου A110. Η Alpine, κομμάτι της Renault, προετοιμάζει αυτή την νέα έκδοση ενώ το βασικό μοντέλο έχει γίνει ήδη επιτυχία.

Με πιθανό όνομα το AS110, η “Alpine Sport” φημολογείται ότι θα είναι το όνομα για τις ριζοσπαστικές εκδόσεις της γαλλικής σπορ μάρκας.

Τώρα, οι συνθήκες είναι διαφορετικές και το βασικό μοντέλο δεν αρκεί για να αντισταθμίσει τον ανταγωνισμό, με σκοπό να παρουσιάσει αυτή τη βελτιωμένη έκδοση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019, ως μοντέλο άμεσης παραγωγής και όχι ως concept, όπως συνήθως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, να προκαλέσει ενδιαφέρον για τους δυνητικούς πελάτες.

“Δεν υπάρχει καμία βιασύνη, το σημαντικό είναι να βελτιώσουμε σημαντικά ένα προϊόν όπως το A110, το οποίο ήδη προσφέρει ένα υψηλό δυναμικό επίπεδο, αντί να στοιχηματίζουμε σε σημαντική αύξηση της ισχύος του κινητήρα”, λένε οι πηγές προσθέτοντας ότι “είναι δεν είναι εύκολο “ . Οι τεχνικοί της μάρκας κάνουν ήδη δοκιμές για κάποιο χρονικό διάστημα με τροποποιήσεις στις αναρτήσεις, ειδικά στον μπροστινό άξονα, με νέα ελατήρια και αμορτισέρ που θα μειώσουν το ύψος από το έδαφος.

Μερικές ελαφρές τροποποιήσεις αλλά πολύ καλά μελετημένες για να βελτιώσουν τη συμπεριφορά χωρίς να τροποποιήσουν το απόβαρο του πίσω άξονα, γεγονός που θα φέρει επίσης ένα ενισχυμένο σύστημα πέδησης και μια κάπως πιο επιθετική αισθητική αλλά χωρίς έντονες προσθήκες, με γνώμονα στην προσφορά μεγαλύτερου αεροδυναμικού φορτίου , αλλά τίποτα δεν είναι στρεβλωτικό που μας κάνει να σκεφτούμε μια πολύ πιο ριζοσπαστική εναλλακτική λύση.

Δεδομένου ότι οι μεγαλύτερες αλλαγές θα επικεντρωθούν στο σασί, δεν θα υπάρξουν σημαντικές τροποποιήσεις στον κινητήρα. Ποντάρουμε στους 300 ίππους, μια εξέλιξη που έχει ήδη γίνει με το νέο Mégane RS Trophy με μέγιστη ισχύ 300 hp.

(motor.es)

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services