Η Dacia θα δώσει προτεραιότητα στους κινητήρες LPG παρά στους ντίζελ

Με τα ολοένα πιο αυστηρά όρια εκπομπών CO2, οι κατασκευαστές πρέπει να βρουν λύσεις. Ενώ η Renault θα στοιχηματίσει σε υβριδικά οχήματα και βενζινοκινητήρες υψηλής τεχνολογίας, η Dacia θα βασίσει τη στρατηγική της στους LPG.

Επί του παρόντος, όλα τα μοντέλα της ρουμανικής μάρκας από το Sandero, στο Logan και από το Lodgy στο νέο Duster έχουν μια έκδοση που τροφοδοτείται με LPG – επίσης γνωστή ως υγροποιημένο αέριο.

Αλλά εάν η στρατηγική της Renault θα θέσει αυτό το καύσιμο στην άκρη για να επικεντρωθεί σε κινητήρες υβριδισμού και βενζίνης, η Dacia θα εχει επίσης μια παρόμοια στρατηγική. Το νωρίτερο, τα μοντέλα της ρουμανικής εταιρείας δεν θα επιλέξουν υβριδικές ή ηλεκτρικές εκδόσεις μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, καθώς η Renault αντιλαμβάνεται ότι είναι πολύ υψηλή τεχνολογία για μοντέλα χαμηλού κόστους.

Η εφαρμογή αυτής της στρατηγικής ηλεκτρισμού θα δημιουργούσε κίνδυνο κανιβαλισμού, την ίδια στιγμή που η Dacia δεν θα ήταν πια φθηνή. Ως εκ τούτου, η στρατηγική που πρέπει να ακολουθηθεί βασίζεται στο υγραέριο ως καύσιμο για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, τον καλύτερο τρόπο μείωσης κατά του συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG).

Από τη ρουμανική μάρκα επισημαίνεται ότι “οι κινητήρες LPG εκπέμπουν έως και 11% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από τη βενζίνη, ενώ οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου είναι επίσης χαμηλότερες”. Και όχι μόνο αυτό, αλλά και μείωση του κόστους στις τσέπες των πελατών στο σχεδόν μισό σε σύγκριση με την κατανάλωση ενός μοντέλου που τροφοδοτείται με βενζίνη.

Ο κ. Marc Suss, αντιπρόεδρος της Groupe Renault, επισημαίνει ότι η χρήση του LPG στα μοντέλα τους είναι κάτι περισσότερο από μια πραγματικότητα, αφού “υπάρχει ένα ευρύ δίκτυο σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τον ανεφοδιασμό του καυσίμου, ενώ στην περίπτωση του φυσικού αερίου οχημάτων έχουμε μόνο υποδομές στην Αυστρία , τη Γερμανία και την Ιταλία, ενώ σε άλλες χώρες όπως η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία ή η Ανατολική Ευρώπη είναι πολύ πιο περιορισμένη “.

Η στρατηγική LPG της Dacia θα βασίζεται σε ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες αντί των υπερσυμπιεστών.

(motor.es)

Dacia Duster: Πλήρης γκάμα κινητήρων για το επιτυχημένο SUV

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services