Η Renault εγκαταλείπει το σύστημα υβριδισμού των 48V

Η Renault ανακοίνωσε πρόσφατα το πρόγραμμά της για την ανάπτυξη πλήρης υβριδικής γκάμας οχηματων. Αλλά επιπλέον, ο Γάλλος κατασκευαστής σταματά το υβριδικό σύστημα 48 Volt.

{Stories} Η επανάσταση του “ήπιου υβριδικού συστήματος” 48 volt της Continental/Renault

Ξεκινώντας το Scénic Hybrid Assist λίγο πριν από ένα χρόνο, η Renault ήταν πρωτοπόρος. Ο γάλλος κατασκευαστής ήταν στην πραγματικότητα ένας από τους πρώτους κατασκευαστές που πρότειναν ελαφρύ υβριδισμό σε ένα από τα μοντέλα του. Με τάση 48 Volts σε συνδυασμό με εναλλακτικό-εκκινητή μπορούσε να ανακουφίσει τον κινητήρα diesel στις φάσεις επιτάχυνσης, όπου η απόδοσή του είναι φτωχότερη. Η μείωση της κατανάλωσης ήταν στα 0,4 l / 100 km με χαμηλότερες εκπομπές CO 28g / km σε σύγκριση με την κανονική έκδοση.

Η ελαφριά υβριδοποίηση 48V φαίνεται να είναι μια έγκυρη λύση για τη μείωση των εκπομπών CO 2. Αποτελεί επομένως έναν τρόπο για να επιτευχθούν οι στόχοι που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, οι οποίοι καθορίζονται σε 95 g / km κατά μέσο όρο για όλα τα οχήματα που πωλούνται έως το 2021. Ωστόσο, η επιλογή δεν είναι απαραίτητα εύκολη στην πώληση, σε πελάτη του Scénic. Χρεώνοντας περισσότερα από 1.000 ευρώ από την έκδοση dCi 110 από την οποία προέκυψε, το Hybrid Assist φαίνεται αδύνατο να κερδίσει πελάτες.

Απογοητευτικές πωλήσεις
Η μεγάλη πλειοψηφία, ως εκ τούτου, οι ιδιώτες πελάτες έχουν γυρίσει την πλάτη τους. Εάν η Renault δεν ανακοινώσει τους όγκους πωλήσεων αυτής της έκδοσης, καταλαβαίνουμε πολύ γρήγορα ότι εμπορική επιτυχία δεν υπήρχε. Κατά τη στιγμή των αλλαγών στο πρότυπο ρύπανσης (αλλαγή του κανονισμού Euro 6d Temp), που καθιστούσε απαραίτητη την αναθεώρηση των κινητήρων ντίζελ, η Renault επέλεξε να μην ανανεώσει αυτή την τεχνική λύση.

Η μετάβαση στο Euro 6d temp έχει πραγματικά γυρίσει ανάποδα το φάσμα των πετρελαιοκινητήρων στο Scénic. Πράγματι, η Renault αποφάσισε καθαρά και απλά να σταματήσει τον τετρακύλινδρο 1.5 dCi K9K σε αυτό το μοντέλο, έναν κινητήρα που γεννήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και αρκετές φορές ανανεώθηκε. Ο 1.5 συνεχίζει σε άλλα μοντέλα του Ομίλου (Renault Mégane, Dacia Duster …), με τη συμβολή ενός συστήματος απορρύπανσης με προσθήκη ουρίας (SCR), και μετονομάστηκε σε 1,5 Blue dCi. Αλλά στο Scénic, η Renault επέλεξε να ανανεώσει πλήρως την προσφορά, με την άφιξη του νέου 1.7 Blue dCi (σε 120 hp και 150 hp), εξέλιξη του κινητήρα R9M (1.6 dCi), εγκαινιάστηκε από την προηγούμενη γενιά Scénic. Αυτός ο κινητήρας, του οποίου η παραγωγή αυξάνεται με αργό ρυθμό δεν προσφέρεται επί του παρόντος σε κανένα άλλο μοντέλο της Renault.

Όπως και η αποτυχία του Hybrid Assist, αυτή η στρατηγική για τους κινητήρες ντίζελ έχει πείσει τη Renault να μην ανανεώσει την υβριδοποίηση των 48V. Επειδή η εφαρμογή μιας τέτοιας τεχνικής λύσης σε μια νέα οικογένεια κινητήρων συνεπάγεται, επιπλέον κόστος, έτσι λογικά, η ιστορία του Scénic Hybrid Assist σταματά μετά από ένα μόνο έτος εμπορίας.

Η Renault προτιμά τα επαναφορτιζόμενα υβρίδια
Παρά την εγκατάλειψη του ελαφρού υβριδισμού, η Renault δεν στρέφει την πλάτη της στον υβριδισμό. Την παραμονή του Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ο Carlos Ghosn ανακοίνωσε την άφιξη αρκετών υβριδικών μοντέλων μέχρι το 2020 (διαβάστε το άρθρο μας για τα μελλοντικά υβριδικά Renault), στα Megane, Clio και Captur.

Ως εκ τούτου, η Renault πρέπει να τοποθετηθεί πειστικά στην υβριδική αγορά εντός δύο ετών.

(challenges.fr)

Νέα στοιχεία για την Hybrid τεχνολογία “Renault e-Tech”

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services