Η Renault επιβεβαιώνει την έναρξη του Clio 5 για τις αρχές του 2019

Την 5η γενιά του Renault Clio θα την δούμε στις αρχές του 2019, όπως επιβεβαίωσε το αφεντικό σχεδιασμού της Renault, Laurens van Den Acker στο Autocar.

Είπε επίσης ότι η σχεδίαση έχει τελειώσει “Έχει τελειώσει, έχει γίνει, είναι ετοιμο. Θα παρουσιαστεί στις αρχές του επόμενου έτους. Θα είναι υπέροχο. Πρέπει να είναι. Θα είναι το καλύτερο Clio που έχουμε δημιουργήσει ποτέ. “

Το Clio 5 θα διακριθεί από τους αντιπάλους του, ως ένα από τα πιο εξελιγμένα τεχνολογικά μοντέλα της κατηγορίας του όταν ξεκινήσει το 2019. Η κίνηση αποτελεί μέρος της προσπάθειας του γαλλού κατασκευαστή να διατηρήσει το supermini του στην πρωτοπορία της κατηγορίας, εν μέσο του αυξανόμενου ανταγωνισμού από συμπαγή SUV, από τα οποία αρχίζουν να χάνουν τα παραδοσιακά μικρά αυτοκίνητα.

Ο Van den Acker δήλωσε ότι οι κριτικές που δέχτηκαν οι σημερινοί εσωτερικοί χώροι των οχηματων της Renault οδήγησαν την ομάδα σχεδιασμού του να επικεντρωθεί σε αυτή την περιοχή για μελλοντικά μοντέλα. “Στο εσωτερικό προσπαθούμε να κάνουμε τη διαφορά. ” Σε αυτό είναι που πραγματικά έχουμε επικριθεί τα τελευταία χρόνια, και προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια πολύ συνεκτική ιδέα.”

Τώρα, στα τελικά στάδια της δοκιμής του πρωτότυπου, η πέμπτη γενιά Clio θέλει να παντρευτεί μια εκλεπτυσμένη εμφάνιση εξωτερικού χώρου με ένα δραματικό νέο εσωτερικό που κυριαρχείται από μια μεγάλη οθόνη ψυχαγωγίας. Θα είναι επίσης ικανό όπως ξέρετε για ημιαυτόνομη οδήγηση.

Το εξωτερικό στυλ θα είναι εξελικτικό, διατηρώντας τα στοιχεία όπως οι πίσω πόρτες λαβές κρυμμένες στα πλαίσια της πόρτας, αν και με μια πιο μεγαλόπρεπη εμφάνιση, σύμφωνα με το Mégane. Αναμένεται επίσης να πάρει τα σχεδιαστικά στοιχεία από το concept car Symbioz, που παρουσιάστηκε πέρυσι.

Το εσωτερικό θα αντανακλά το Mégane, έχοντας ένα μεγάλο ψηφιακό ταμπλό και μια οθόνη ψυχαγωγίας τύπου tablet. Αυτό θα το ξεχωρίσει από τους αντιπάλους όπως το Ford Fiesta και το Volkswagen Polo, που έχουν μικρότερες, πιο παραδοσιακές οθόνες αφής.

Το νέο Clio είναι κατασκευασμένο πάνω στην πλατφόρμα CMF-B, μια ενημερωμένη έκδοση αυτού που χρησιμοποιήθηκε στο υπάρχον μοντέλο και μοιράστηκε με το Nissan Micra.

Θα χρησιμοποιήσει βενζινοκινητήρες 1,0 λίτρων και 1,3 λίτρων, ο τελευταίος αναπτύχθηκε με τη Mercedes, καθώς και πετρελαιοκίνητο των 1,5 λίτρων μέχρι 115 ίππους. Ένα 48V ήπιο υβριδικό 1,5 dCi, σχεδιάζεται αλλά δεν θα είναι διαθέσιμο κατά το λανσάρισμα. Ένα μοντέλο plug-in θεωρείται ότι αναμένεται το 2020.

Πέρυσι, ο πρόεδρος της Renault Carlos Ghosn ανακοίνωσε ότι ο γάλλος κατασκευαστής θα ξεκινήσει οκτώ νέα ηλεκτρικά οχήματα τα επόμενα πέντε χρόνια. Ωστόσο, μια πλήρως ηλεκτρική παραλλαγή του Clio δεν αναμένεται να είναι μία από αυτές.

Αυτό συμβαίνει επειδή τα στελέχη της Renault ανησυχούν ότι θα κλέψει τις πωλήσεις από το υπάρχον Zoe, το ηλεκτρικό supermini. Το Zoe ηταν το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη το 2017.

Θα υπάρξει όμως και ένα νέο Clio RS. Το hot-topper θα παρουσιαστεί το 2020. Το σημερινό μοντέλο βρίσκεται σε πλήρη εξάντληση, με την Renault να κυκλοφορεί πρόσφατα την RS18 περιορισμένης έκδοσης ως swansong πριν φτάσει η επόμενη γενιά.

Το επόμενο Clio RS θα μπορούσε να μεταφέρει τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων του τρέχοντος αυτοκινήτου, αλλά είναι πιθανότερο να υιοθετήσει τον βενζινοκινητήρα 1.8-λίτρων turbo από το νέο Mégane RS, αλλά με λιγότερη ισχύ.

Η Volkswagen ακολούθησε μια παρόμοια στρατηγική με τη χρήση ενός detuned Golf GTI κινητήρα στο Polo GTI που ξεκίνησε πρόσφατα.

Η άλλη σημαντική πρόοδος είναι η αυτόνομη τεχνολογία, την οποία δεν βρίσκουμε σήμερα σε αυτή την κατηγορία. Το Clio οφείλει να διαθέτει επίπεδα 1ου και 2ου επιπέδου αυτονομίας, τα οποία θα μοιράζονται με οχήματα της Nissan.

Το πρώτο επίπεδο σημαίνει ότι θα έχει τα πιο πρόσφατα συστήματα ασφαλείας, όπως το προσαρμοστικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και τη λωρίδα οδήγησης, όλο και πιο δημοφιλές στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα, αλλά το δεύτερο επίπεδο είναι η μεγαλύτερη αλλαγή: το Clio θα έχει δυνατότητα χωρίς τα χέρια στο τιμόνι (αν και ακόμη η χρήση του παραμένει παράνομη ), έχοντας τη δυνατότητα να σταθμεύει και να διατηρεί τη λωρίδα από μόνη του.

(autocar.co.uk)

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services