Η Renault λανσάρει τους νέους κινητήρες βενζίνης TCe FAP και ντίζελ Blue dCi

Πληρούν τις απαιτήσεις Euro 6 D

Με στόχο τη μείωση των ρυπογόνων εκπομπών, η Renault παρουσιάζει τις νέες τεχνολογίες των φίλτρων σωματιδίων (FAP) για τους βενζινοκινητήρες και την επιλεκτική καταλυτική αναγωγή (SCR) για κινητήρες ντίζελ.

Με στόχο την παροχή ολοένα και περισσότερων θερμικών κινητήρων χαμηλών εκπομπών, η Renault ανακοίνωσε ότι έχει σχεδιάσει ένα πρωτοποριακό φάσμα κινητήρων που θα επωφεληθούν από μια νέα σειρά τεχνολογιών μείωσης των εκπομπών που θα προσφέρουν ακόμη πιο περιβαλλοντικά βιώσιμες περιβαλλοντικές επιδόσεις. Συγκεκριμένα, οι νέοι κινητήρες θα επωφεληθούν από τα φίλτρα σωματιδίων για βενζινοκινητήρες και την επιλεκτική καταλυτική αναγωγή SCR για κινητήρες ντίζελ. Οι νέοι κινητήρες, οι οποίοι πληρούν τις απαιτήσεις του προτύπου πιστοποίησης Euro 6 D, θα εγκαινιάσουν επίσης το νέο όνομα που προορίζεται για τους εν λόγω κινητήρες: TCe FAP για βενζινοκινητήρες άμεσης έγχυσης και Blue dCi για κινητήρες ντίζελ.

Οι νέοι βενζινοκινητήρες TCe FAP άμεσου ψεκασμού από τον όμιλο Renault ενσωματώνουν τώρα ένα φίλτρο σωματιδίων στο σύστημα εξάτμισης. Αυτή η τεχνολογία, που χρησιμοποιείται ήδη για τους κινητήρες ντίζελ, απαλλάσσει τα καυσαέρια από τις λεπτές σκόνες που περιέχουν κρατώντας τα σε μια μικροπορώδη κυψελιδική δομή που αναγεννάει αυτόματα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το Kadjar θα είναι το πρώτο όχημα του ομίλου Renault που θα εκμεταλλευτεί αυτές τις τεχνολογικές εξελίξεις με δύο επίπεδα ισχύος: TCe 140 FAP και TCe 160 FAP. Ο 1,3 λίτρων, διαθέσιμος σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, “προσφέρει περισσότερη ισχύ, μέγιστη ροπή διαθέσιμη σε χαμηλές στροφές και βελτιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου”.

Οι νέοι κινητήρες Blue dCi διαθέτουν καταλύτη οξείδωσης, που περιλαμβάνει σήμερα την επιλεκτική τεχνολογία καταλυτικής αναγωγής (SCR), τοποθετημένη στο σύστημα εξάτμισης. Ο καταλύτης, που λειτουργεί με διάλυμα βασισμένο στην ουρία (Adblue), επιτρέπει, εκτός από την μεγαλύτερη εξάλειψη των εκπομπών διοξειδίου του αζώτου (NOx), επίσης την καλύτερη απόδοση και απόδοση του κινητήρα. Το Dacia Duster θα είναι το πρώτο όχημα του ομίλου Renault που θα εξοπλιστεί με αυτό το σύστημα με τον κινητήρα Blue dCi 115. Οι νέες τεχνολογίες φίλτρων σωματιδίων (FAP) για βενζινοκινητήρες και επιλεκτική καταλυτική αναγωγή (SCR) για τα ντίζελ θα επεκταθούν προοδευτικά σε όλες τα οχήματα του Ομίλου Renault.

Source: motorionline.com

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services