Η Renault προωθεί το επόμενο μεγάλο στοίχημα στην Ινδία

Η Renault προετοιμάζεται για την αποκάλυψη του crossover Captur τους επόμενους δύο μήνες στην Ινδική αγορά, σηματοδοτώντας ένα ακόμη σημαντικό κεφάλαιο στο ταξίδι της αυτοκινητοβιομηχανίας στη χώρα.

Αναμένεται να τιμολογηθεί μεταξύ ₹13 lakh και ₹18 lakh, το Captur θα είναι μέρος ενός από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα τμήματα προϊόντων στη χώρα. Με βάση την πλατφόρμα του Duster και με την επωνυμία Kaptur στη Ρωσία, θα αποτελέσει τμήμα ενός ταχέως αναπτυσσόμενου τμήματος προϊόντων που περιλαμβάνει τα Hyundai Creta και Mahindra XUV500.

Η Renault έχει κάθε λόγο να αισθάνεται αισιόδοξη, δεδομένου ότι η μάρκα της είναι αρκετά καλά εδραιωμένη στην Ινδία μετά την έντονη ανταπόκριση της αγοράς στο συμπαγές μοντέλο Kwid. Ωστόσο, ο Sumit Sawhney, Διευθύνων Σύμβουλος της χώρας και MD της Ινδίας, θα προτιμούσε να μην είναι πολύ ενθουσιασμένος και επιμένει ότι είναι καλύτερο να κάνουνε ένα βήμα κάθε φορά.

“Χτίζουμε και δεν τρέχουμε για να φτάσουμε στην κορυφή”, λέει ο Sawhney. “Μεσοπρόθεσμα, θέλουμε να έχουμε μερίδιο αγοράς 5% και να είμαστε η κορυφαία ευρωπαϊκή μάρκα”.

Ο Sawhney θυμάται το λανσάρισμα του Duster το 2012 και το buzz που δημιούργησε. Οι άνθρωποι τότε δεν ήταν ακόμα πολύ σίγουροι για το τι αντιπροσωπεύει η Renault.“Σήμερα, οι πελάτες καταλαβαίνουν τη Renault και αυτό έχει να κάνει κατα πολυς στην επιτυχία του Kiwd”, λέει.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...