F1 | Η Renault σε συνέχεια των εορτασμών της 40ής επετείου της στην F1 παρουσιάζει μια Τσαγιέρα! Όχι δεν είναι αστείο!!

Το ανέκδοτο έγινε πραγματικότητα!

Για να γιορτάσει τα 40 χρόνια επιτυχίας, το πάθος και την υπερηφάνεια που είναι μεταξύ των ιστορικών ομάδων της F1, η Renault αποφάσισε να αναβιώσει αυτό το ‘ανέκδοτο’ από το παρελθόν δημιουργώντας μια πραγματική “Κίτρινη τσαγιέρα”.

Το παρατσούκλι Κίτρινη Τσαγιέρα

Η απόφαση της Renault να εισέλθει στον πολύ αποκλειστικό κόσμο της Formula 1 έγινε το 1975 και ξεκίνησε το 1977 με το μονοθέσιο RS01. Για τις ομάδες εκείνης της περιόδου, η είσοδος στη Formula 1 είχε να κάνει με την εισαγωγή τεχνολογικών προόδων. Μετά από μελέτες και πολλή σκέψη, η επιλογή ενός κινητήρα με στροβιλοσυμπιεστη (Turbo), που δεν είχε γίνει ποτέ στη Formula 1, αποκάλυπτε τη βούληση και τη φιλοδοξία της Renault.

Στο Grand Prix του Silverstone το 1977 η Renault κατέλαβε τη θέση της στην ιστορία της Formula 1 με τον πρώτο turbo κινητήρα. Λίγα χρόνια αργότερα, το turbo χρησιμοποιήθηκε και από τις άλλες αγωνιστικές ομάδες και ακόμα και σήμερα τα μοντέρνα μονοθέσια της Formula 1 είναι εξοπλισμένα με αυτή την τεχνολογία.

Ήταν προβλέψιμο – και ήταν πάντα αληθές όταν εισάγονταν νέες ή και επαναστατικές τεχνολογίες – ότι θα εμφανιστούν τεχνικές δυσκολίες και προβλήματα αξιοπιστίας. Έτσι, φέρνοντας τα χρώματα της μάρκας – το κίτρινο σαν κυρίαρχο το μαύρο και το λευκό -, η RS01 έβγαζε συχνά πυκνά λευκό καπνό, συνώνυμο με πρόβλημα στον κινητήρα.

Ο Ken Tyrrell, ο προϊστάμενος της ομώνυμης ομάδας, βλέποντας το αυτοκίνητο καπνίζοντας να περνά μπροστά από το γκαράζ του, φώναξε το ψευδώνυμο “Yellow Teapot (κίτρινη τσαγιέρα)” ως αστείο. Η έκφραση υιοθετήθηκε από τα μέλη της ομάδας του και στη συνέχεια από άλλες ομάδες σε επόμενα Grand Prix. Στη συνέχεια η RS01 ‘κόλλησε’ το παρατσούκλι Yellow Teapot (κίτρινη τσαγιέρα).

Η Renault κέρδισε την πρώτη νίκη της στην Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα στο Γαλλικό Grand Prix στη Ντιζόν, το 1979, με την RS10. Αυτή η νίκη του Jean-Pierre Jabouille, μηχανικού και οδηγού της RS10, ήταν μια μίνι επανάσταση.

Αυτή η επιτυχία επικύρωσε την έννοια του Turbo στη Formula 1 κερδίζοντας το σεβασμό των βρετανικών ομάδων, με επικεφαλής την ομάδα του Tyrell.

Μια τσαγιέρα για το σπίτι

Αυτή η τσαγιέρα θα εξοπλίσει τις κουζίνες του εστιατορίου Atelier Renault στο Champs-Elysées από τον Σεπτέμβριο.

Από την άποψη του σχεδιασμού, η κίτρινη τσαγιέρα είναι εμπνευσμένη από το παρελθόν και το παρόν, από την RS01 και την RS17.

Είναι μια τσαγιέρα που αναλαμβάνει όλους τους αισθητικούς κώδικες της Renault F1 παίζοντας με το σχεδιασμό, τα γραφικά και τα χρώματα.

  • Διατίθεται στις αρχές Σεπτεμβρίου
  • Συνιστώμενη τιμή πώλησης: €129
  • Σημεία πώλησης: Atelier Renault και το ηλεκτρονικό κατάστημα του Atelier Renault (http://shop.atelier.renault.com/fr/)
  • Περιορισμένη έκδοση: 40 αντίτυπα

Renault: 40 χρόνια στη Formula 1

Στις 16 Ιουλίου 1977, η Renault συμμετείχε στο πρώτο Grand Prix της ιστορίας της ανοίγοντας ένα χρυσό κεφάλαιο – μια πολύ μακρά ιστορία που χρονολογείται από τους πρώτους αγώνες στα τέλη του 19ο Αιώνα. Η Renault έχει συμμετάσχει σε όλες του τύπους αγώνων, σε Grand Prix, Rally, αγώνες αντοχής κα … και έχει κερδίσει παντού: σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων, το όνομα της Renault φτάνει στην κορυφή της λίστας του νικητή. Έτσι ήταν αναπόφευκτο ότι, στο όραμά για τους αγώνες μηχανοκίνητων, η Renault θα έδειχνε ενδιαφέρον για τη F1 κάποια μέρα, το βασιλιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Από το 1977, έχουν περάσει σαράντα χρόνια και είμαστε μάρτυρες μιας συνολικής δέσμευσης. Όχι μόνο η Renault έχει καταγράψει πολλές νίκες, αλλά κάθε φορά έχει συνεισφέρει τις δικές της καινοτομίες στο σασί, την αεροδυναμική και τους κινητήρες. Σήμερα, η Renault αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι αυτού του μεγάλου μαγικού κόσμου.

  • 12 Πρωταθλήματα Κατασκευαστών
  • 11 Πρωταθλήματα Οδηγών
  • 170 Νίκες από 24 οδηγούς

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...