Η Renault συνεργάζεται με την Alibaba για να ανεβάσει επίπεδο στην Κινεζική αγορά

Μέσω smartphone, οι Κινέζοι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν online αυτοκίνητα της Renault μετά την υπογραφή μιας στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της Alibaba Group Holdings, γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας.

Σύμφωνα με τους όρους της συνεργασίας, το ηλεκτρονικό κατάστημα της Alibaba, Tmall, θα προσφέρει ολοκληρωμένη υποστήριξη στην Renault “για τη δημιουργία ενός καινοτόμου επιχειρηματικού μοντέλου σε συνδυασμό με την κινεζική αγορά”, ώστε να βελτιωθούν οι λιανικές συναλλαγές της γαλλικής εταιρείας.

Ο Liu Bo, διευθυντής αγοράς της Tmall, δήλωσε μετά τη σύναψη της σύμπραξης, οι δύο πλευρές θα επικεντρωθούν σε έξυπνες υπηρεσίες Internet, οι οποίες θα είναι εξοπλισμένες με μοντέλα της Renault ήδη από φέτος.

Η υπογραφή της εταιρικής σχέσης έρχεται, καθώς η Κίνα, η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, προσπαθεί να αναπτύξει έξυπνα αυτόνομα οχήματα. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και εταιρείες του Διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένων των Alibaba, Baidu και Tencent, έχουν επενδύσει σε πολλά αυτοκίνητα εξοπλισμένα με τεχνολογίες AI (τεχνητή νοημοσύνη) και χαρακτηριστικά συνδεδεμένα με το Διαδίκτυο.

Αυτό το έτος σηματοδοτεί την 120ή επέτειο της Renault, η οποία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των οχημάτων και των οχημάτων με μηδενικές εκπομπές και στον τομέα της συνδεσιμότητας των οχημάτων μέσω Διαδικτύου, που σημαίνει μια τεράστια ευκαιρία για συνεργασία μεταξύ της Renault και της Tmall , “δήλωσε ο Yu Wei, γενικός διευθυντής της Tmall Auto.

Η συμφωνία αυτή έρχεται σε συνέχεια της σύναψης συμφωνίας τον Φεβρουάριο, της ομάδας της Renault Sport Formula One και της Tmall για την σεζόν του 2018 του παγκόσμιου πρωταθλήματος Formula 1. Η γάτα της Tmall, λογότυπο της κινεζικής πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, θα παρουσιάζεται στα μονοθέσια της Renault. Διαβάστε περισσότερα εδώ..

Η συνεργασία με την Tmall θα προσφέρει ευκαιρίες για σημαντική βελτίωση της φήμης και της αντίληψης της μάρκας της Renault στην Κίνα.

Σύμφωνα με τη Renault, η κοινοπραξία της στην Κίνα, με την εταιρεια Dongfeng Renault Automotive Company, σκοπεύει να πωλήσει 400.000 επιβατικά αυτοκίνητα ετησίως έως το 2022 μέσω εννέα μοντέλων που θα αναπτυχθούν για την τοπική αγορά.

Photo: chinadaily.com.cn

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services