Η Renault Sport Technologies και η Michelin αξιολογούν τα ελαστικά 17 και 18 ιντσών

Η Renault Sport Technologies και η Michelin μοιράζονται το ίδιο όραμα για το μηχανοκίνητο αθλητισμό που επιτρέπει καινοτόμες τεχνολογίες που πρέπει να προωθηθούν σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, με σκοπό την επίτευξη στενότερων δεσμών με τις τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες στο κοινό της αυτοκίνησης. Κατά συνέπεια, οι δύο εταίροι έχουν αρχίσει την εξέλιξη ελαστικών 18 και 17 ιντσών για την Formula Renault 3.5 και Formula Renault 2.0, αντίστοιχα για τα πρωταθλήματα του 2016. Μια πρώτη φάση δοκιμών έγιναν στα μονοθέσια της Formula Renault 3.5 στην πίστα της Βαλένθια στην Ισπανία, ακολουθούμενη από μία δεύτερη φάση δοκιμών στα μονοθέσια της Formula Renault 2,0 στη Βαρκελώνη, και πάλι στην Ισπανία. Λαμβάνοντας υπόψη τα θετικά αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν σε αυτές τις δοκιμές, η Renault Sport Technologies και η Michelin είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την πρόθεσή τους να συνεχίσουν αυτό το κοινό πρόγραμμα ανάπτυξης, και περαιτέρω δοκιμές έχουν προγραμματιστεί για τους επόμενους μήνες.

Από τον Ιανουάριο, η συνεργασία μεταξύ της Renault Sport Technologies και την Michelin έχει δώσει την δυνατότητα στις δύο εταιρείες να συλλέξουν μια σημαντική ποσότητα δεδομένων μετά την ολοκλήρωση αρκετών εκατοντάδων χιλιομέτρων στις δοκιμές. Οι δύο εταιρείες μελετούν προσεκτικά τα αποτελέσματα αυτής της βάσεις, προκειμένου να αποκτήσουν μια εις βάθος κατανόηση των επιπτώσεων τυχόν αλλαγής στις διαστάσεις των ελαστικών για τους οδηγούς, καθώς και όσον αφορά την πρόσφυση και την απόδοση της ανάρτησης.

Σε ό, τι αφορά παράγοντες όπως η τελική ταχύτητα, το κράτημα, η φθορά των ελαστικών και την φθορά των άλλων συστατικών, τα πρώτα συμπεράσματα είναι θετικά. Παρά του ότι απαιτούν έναν ορισμένο αριθμό μικρών τροποποιήσεων, τα αυτοκίνητα διαθέτουν μια πιο μοντέρνα εμφάνιση και επωφελούνται από την αυξημένη απόδοση στις στροφές. Οι δοκιμές στη Βαλένθια αποκάλυψαν, επίσης, ένα κέρδος ενός δευτερόλεπτου ανά γύρο για τα μονοθέσια της Formula Renault 3.5 στην ισπανική πίστα.

Η Michelin ξεχωρίζει ως πρωτοπόρος στον τομέα αυτό και, χάρη στην πείρα που έχει αποκτηθεί σε αγώνες παγκόσμιας κλάσης αντοχής, παρέχει επίσης ελαστικά 18-ιντσών για τις Spark-Renault SRT_01Es για το νεοσύστατο πρωτάθλημα Formula E, καθώς και για το νέο σπορ πρωτότυπο Renault Sport RS 01.

Jean-Pascal DAUCE (διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού της Renault Sport Technologies):

“Τα πρωταθλήματα που διοργανώνονται από τη Renault Sport Technologies παρέχουν την καλύτερη δυνατή ‘περιποίηση’ για τους νέους οδηγούς που στοχεύουν την ελίτ του αθλήματος. Χάρη στην τεχνογνωσία της Michelin, και την F1 να σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο αλλαγής μεγέθους των ελαστικών, το World Series της Renault θα είναι έτοιμο να επαναβεβαιώσει την αποστολή του ως ένα σχολείο για τους πρωταθλητές. Πέρα από τα θέματα των κερδών απόδοσης και την εξοικονόμηση ενέργειας όσον αφορά την μηχανική φθορά, μια τέτοια αλλαγή θα επιφέρει μόνο μικρές αλλαγές στα αυτοκίνητα. Την ίδια στιγμή, θα συντελέσει στο να επιτευχθεί μείωση του κόστους χωρίς να γυρίζουμε την πλάτη μας στην καινοτομία, η οποία είναι κάτι που είναι αγαπητή σε μας. “

Nicolas GOUBERT (Τεχνικός Διευθυντής της Michelin Motorsport):

“Η Michelin υπερασπιζεται τα ελαστικά 18-ιντσών στη Formula 1 από το 2010. Για εμάς, του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι πάνω απ ‘όλα ένα εκκολαπτήριο για καινοτομία. Για να αποδείξουμε τα οφέλη, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στους υπάρχοντες εταίρους. Η διαδικασία ξεκίνησε με ένα επιτυχημένο ξεκίνημα στο πλαίσιο του νέου πρωτάθληματος Formula E όπου όλα τα ηλεκτρικά μονοθέσια Spark-Renault χρησιμοποιούν ελαστικά 18-ιντσών. Τώρα, η Renault Sport Technologies δέχθηκε να μας δώσει πρόσβαση στο World Series by Renault, που είναι ένα τεράστιο εφαλτήριο για τους οδηγούς που αναζητούν να φτάσουν στην Formula 1. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να εξερευνήσουμε νέες καινοτομίες με ένα τέτοιο εταίρο ενώ είμαστε πεπεισμένοι ότι από το 2016, τα μονοθέσια θα αγωνιστούν με ελαστικά σε μεγαλύτερη διάμετρο. Σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία της δουλειάς μας με τη Renault Sport Technologies θα μας επιτρέψει να συγκεντρώσουμε πολύτιμα στοιχεία για την ανάπτυξη των μελλοντικών γενναίων ελαστικών της Michelin. “

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services