Ινδία: 175.000 πωλήσεις σε 23 μήνες για το Renault Kwid

Το τρομερό Kwid της Renault ξεπέρασε το ορόσημο πωλήσεων των 175.000 μονάδων στην Ινδία 23 μήνες μετά την κυκλοφορία του.

Το hatchback που αλλάζει το παιχνίδι, το οποίο βοήθησε τη Renault Ινδίας να αναγεννηθεί στην Ασία, συνεχίζει ακατάπαυστο.

Από την αρχή της κυκλοφορία του, το Kwid έχει βρεθεί στα Top 10 best-selling αυτοκίνητων 13 φορές με τους καλύτερους μηνιαίους του αριθμούς τον Αύγουστο του 2016: 10.719 μονάδες. Μέχρι το τέλος Ιουνίου του 2017, το αυτοκίνητο είχε πουλήσει συνολικά 170.930 μονάδες, πράγμα που σημαίνει ότι οι πρώτες δύο εβδομάδες του Ιουλίου είχαν ζωηρές πωλήσεις.

Μιλώντας για το ορόσημο των πωλήσεων, ο Sumit Sawhney, γενικός διευθυντής της Ινδίας και διευθύνων σύμβουλος της Renault India Operations, δήλωσε: “Το Renault Kwid έχει αποδείξει τη διάθεσή του στην έντονα ανταγωνιστική κατηγορία mini-hatchback στην Ινδία. Από την έναρξή του, έχουμε εισαγάγει βελτιώσεις και καινοτομίες σε τακτά χρονικά διαστήματα σύμφωνα με την εξέλιξη της συμπεριφοράς και των προτιμήσεων των πελατών, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων Climber και AMT. Οι ινδοί πελάτες προτιμούν τα προϊόντα που είναι σύγχρονα, προσφέροντας την καλύτερη πρόταση αξίας. Είμαστε ευγνώμονες στους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που απονέμεται στη Renault και θα συνεχίσουμε να κάνουμε το Kwid πιο προσιτό στους πελάτες σε ολόκληρη τη χώρα μέσω του αυξανόμενου δικτύου αντιπροσώπων μας”.

Τον Φεβρουάριο του 2017, το Kwid περάσε τις πωλήσεις των 130.000 μονάδων, πράγμα που σημαίνει ότι οι επόμενες πωλήσεις 45.000 μονάδων έφτασαν σε πέντε μήνες. Η προσθήκη μιας νέας έκδοσης με κινητήρα 1 λίτρου τον περασμένο Αύγουστο βοήθησε το γράφημα πωλήσεων του αυτοκινήτου να αναπτυχθεί γρηγορότερα.

Η Renault δηλώνει ότι η αυξανόμενη αποδοχή του Kwid αντανακλά ένα πραγματικά ελπιδοφόρο προϊόν, προσφέροντας μια εξαιρετική πρόταση αξίας. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, η εταιρεία παρουσίασε εκθετικά την παρουσία της στην Ινδία, καθιστώντας τη μία από τις νεότερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες αυτοκινήτων και την πρώτη ευρωπαϊκή μάρκα. Επί του παρόντος, η Renault Ινδίας έχει μερίδιο αγοράς 4,13% στα επιβατικά αυτοκίνητα.

Τα τελευταία χρόνια, η Renault έχει επικεντρωθεί στην εδραίωση μιας ισχυρής βάσης στην Ινδία. Μαζί με μια ισχυρή στρατηγική επίθεσης προϊόντων με μπροστάρη το Kwid, ανέλαβε συνεχώς στρατηγικά μέτρα σε όλες τις βασικές επιχειρηματικές διαστάσεις, από το προϊόν, την επέκταση του δικτύου, τις καινοτόμες πελατοκεντρικές δραστηριότητες και πολλές πρωτοποριακές πρωτοβουλίες μάρκετινγκ.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...