Κίνα | Το στρατηγικό σχέδιο της Renault “DRAC VISION 2022”

Η Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC) παρουσίασε σήμερα το στρατηγικό σχέδιο της έως το 2022 σε μια ενημέρωση των μέσων ενημέρωσης στο Wuhan. Σύμφωνα με το σχέδιο, η Dongfeng Renault στοχεύει να πουλήσει 400.000 οχήματα μέχρι το 2022, με βάση εννέα τοπικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων τριών ηλεκτρικών, με έμφαση στην κατηγορία SUV. Εν τω μεταξύ, το δίκτυο αντιπροσώπων της θα επεκταθεί σε 400 και η εταιρεία προτίθεται να προσφέρει το καλύτερο επίπεδο ποιότητας και ικανοποίησης των πελατών.

>>Renault – Nissan – Mitsubishi Alliance 2022 | Αναλυτικά στοιχεία

Η DRAC πέτυχε τους αρχικούς της στόχους κατά τα τελευταία τέσσερα χρόνια και είναι έτοιμη να ξεκινήσει ένα νέο ταξίδι για τα επόμενα πέντε χρόνια – ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο ως κοινή κοινοπραξία με την αξιοποίηση ενός αλυσιδωτού συστήματος πλήρους αξίας.

Στην ενημέρωση των μέσων ενημέρωσης, ο Carlos Ghosn, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Groupe Renault, δήλωσε: “Αναγνωρίζουμε την Κίνα ως τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων παγκοσμίως και ως παγκόσμιο trendsetter στην κινητικότητα του μέλλοντος και γι ‘αυτό το έχουμε καταστήσει στρατηγική προτεραιότητα για ανάπτυξη του νέου μεσοπρόθεσμου σχεδίου της Groupe Renault, «Drive the Future». Μαζί με τον Όμιλο Dongfeng, διαθέτουμε τους πόρους, την κλίμακα και τις τεχνολογίες για την υποστήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης της DRAC στην κινεζική αγορά “.

Σύμφωνα με τον κ. Li Shaozhu, Γενικό Διευθυντή & Αναπληρωτή Γραμματέα του CPC της Dongfeng Motor, “Με βάση την ισχυρή κατανόηση των τάσεων της αγοράς και τη δέσμευση να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των πελατών να απολαύσουν μια σπουδαία ζωή, το σχέδιο Vision 2022 αντικατοπτρίζει την εμπιστοσύνη των μετόχων DRAC, καθώς και την ευθύνη της εταιρείας απέναντι στους μετόχους, τους αντιπροσώπους, όλους τους εμπλεκόμενους και την κοινωνία στο σύνολό της. Θα εκμεταλλευτούμε πλήρως τις συνέργιες του Golden Triangle μεταξύ Dongfeng, Renault και Nissan για να βοηθήσουμε την DRAC να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο καινοτόμου ανάπτυξης . “

Το “DRAC 2022 Vision” ορίζει τους ακόλουθους στόχους μέχρι το 2022:

  • Αύξηση των ετήσιων πωλήσεων σε 400.000 μονάδες με βάση 9 τοπικά προϊόντα επικεντρωμένα σε SUV, συμπεριλαμβανομένων 3 ηλεκτρικών οχημάτων (EVs).
  • Ανάπτυξη δικτύου σε 400 αντιπροσώπους.
  • Καλύτερη ποιότητα και ικανοποίηση του πελάτη

Η DRAC εισέρχεται σε ένα νέο στάδιο ανάπτυξης

Το επόμενο στάδιο ανάπτυξης της DRAC θα επικεντρωθεί σε τέσσερις πυλώνες: την ανάπτυξη της μάρκας και των προϊόντων, την ενίσχυση των πωλήσεων και της εμπορίας, τη διασφάλιση της ποιότητας και την επέκταση του κινεζικού αποτυπώματος.

Μάρκα και προϊόντα. Η DRAC θα διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της. Μέχρι το 2022, η DRAC θα πουλήσει εννέα τοπικά μοντέλα στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένων τριών ηλεκτρικών οχηματων. Η εταιρεία θα μείνει επικεντρωμένη στην επέκταση της γκάμας των SUV με βελτιωμένες επιλογές κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Η DRAC θα εστιάσει τους εσωτερικούς του πόρους στα μοναδικά χαρακτηριστικά του σήματος της Renault: σαγηνευτικό σχεδιασμό, κορυφαία τεχνολογία. Η DRAC θα εφαρμόσει ενεργά την προηγμένη τεχνολογία της Renault σε ηλεκτρικά οχήματα, αυτόνομη οδήγηση και συνδεσιμότητα για να ικανοποιήσει τους Κινέζους καταναλωτές, ιδιαίτερα τη νεότερη γενιά.

Πωλήσεις και Μάρκετινγκ. Ένα ποιοτικό, βιώσιμο δίκτυο αντιπροσώπων αποτελεί τη βάση για την ισχυρή ανάπτυξη της DRAC. Με βάση ένα επιστημονικό και εύλογο σχέδιο επέκτασης του δικτύου, η DRAC θα έχει περισσότερους από 400 αντιπροσώπους μέχρι το 2022. Η DRAC θα προσφέρει στους επενδυτές ένα διαφοροποιημένο μοντέλο δικτύου για την εξασφάλιση της βιώσιμης ανάπτυξης και θα ενθαρρύνει τους καλύτερους επενδυτές να αναπτύξουν πολλαπλά καταστήματα. Μέσω αυτής της ποιοτικής επέκτασης του δικτύου της, η Renault θα είναι ένα εμπορικό σήμα που είναι πραγματικά ορατό, αναγνωρίσιμο και προσβάσιμο σε όλη την Κίνα.

Ποιότητα. Μέχρι το 2022, η DRAC φιλοδοξεί να καταστεί η κορυφαία μάρκα κοινής επιχείρησης στην αγορά όσον αφορά την ποιότητα και την ικανοποίηση του πελάτη. Στις αρχές του τρέχοντος έτους, η Renault και η DRAC υπερέβησαν, αντίστοιχα, δύο καταλόγους που δημοσίευσε η Autohome – Overseas Brand (με τοπική παραγωγή) νέα ποιότητα οχήματος και υπερπόντια μάρκα (με τοπική παραγωγή) νέου οχήματος. Τον Σεπτέμβριο, ο οργανισμός έρευνας αγοράς, JD Power, δημοσίευσε τη μελέτη του 2017 για την Κίνα με βάση την αξιοπιστία των οχημάτων (VDS), στην οποία η Renault ταξινομήθηκε τρίτη και το Kadjar κατέλαβε τη δεύτερη θέση μεταξύ των SUV μεσαίου μεγέθους στην China Initial Quality Study (IQS) για ισχυρή αύξηση των μελλοντικών πωλήσεων. Η DRAC θα συνεχίσει να βελτιώνει την ποιότητα και να παρέχει στους Κινέζους πελάτες τις καλύτερες πωλήσεις, ικανοποίηση μετά την πώληση και εμπειρία των χρηστών. Εν τω μεταξύ, η DRAC θα εφαρμόσει επίσης τα καλύτερα παγκόσμια πρότυπα της Renault για ανάπτυξη, εκβιομηχάνιση και παραγωγή αυτοκινήτων και υπηρεσιών.

Διεύρυνση του κινεζικού αποτυπώματος. Η DRAC θα συνεχίσει να αναπτύσσει προϊόντα επικεντρωμένα στην κινεζική αγορά και να προσφέρει κατά 90% οχήματα κατασκευασμένα τοπικά. Εν τω μεταξύ, η DRAC θα συνεχίσει να βελτιώνει την ικανότητά της στον τομέα της Ε&Α – συμπεριλαμβανομένης των ηλεκτρικών και της συνδεσιμότητας – να χτυπήσει την τοπική δεξαμενή ταλέντων και να καταστήσει το εργοστάσιό της στο Wuhan σε ένα από τα καλύτερα μέσα στη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi. Επιπλέον, η συνεργασία της Golden Triangle μεταξύ του ομίλου Dongfeng, της Nissan και της Groupe Renault θα αποδεσμεύσει περαιτέρω το δυναμικό της DRAC με πρόσβαση σε ένα πλήρες φάσμα τεχνολογιών αιχμής.

Επιτυχής ολοκλήρωση της πρώτης φάσης ανάπτυξης. Η DRAC έχει ωριμάσει γρήγορα σε μια ολοκληρωμένη κοινή επιχείρηση που καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα, απασχολώντας περισσότερους από 2.500 ταλαντούχους ανθρώπους από διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο και εθνικότητες. Σε λιγότερο από δύο χρόνια, η DRAC δημιούργησε ένα ολοκαίνουργιο εργοστάσιο στο Wuhan και με δύο βασικά μοντέλα – Kadjar και το νεο Koleos. Αυτή η στρατηγική είναι η αιχμή του δόρατος της επίθεσης του προϊόντος της εταιρείας, καθώς στοχεύει με ακρίβεια την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία SUV. Εν τω μεταξύ, το μότο της DRAC «Μία Ομάδα, Μια Φωνή, Μια Δράση» έχει γίνει ένα μοναδικό πλεονέκτημα που συνεχίζει να εξαπολύει το δυναμισμό της εταιρείας. Μέχρι το τέλος Οκτωβρίου 2017, οι πωλήσεις του τοπικού Kadjar και του νέου Koleos ξεπέρασαν τις 60.000, επιτυγχάνοντας τον ετήσιο στόχο δύο μήνες νωρίτερα.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...