Κοινή πλατφόρμα για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα σχεδιάζει η Renault-Nissan

Η Renault, η Nissan και η Mitsubishi θα δημιουργήσουν μια κοινή πλατφόρμα για το μικρο van Kangoo.

Ένα βήμα παραπέρα. Σχεδόν ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση της δημιουργίας ενός κοινού τμήματος εμπορικών οχημάτων, οι Renault, Nissan και Mitsubishi θα φέρουν πιο κοντά τις δραστηριότητές τους: οι τρεις εταίροι θα ξεκινήσουν μια νέα κοινή βιομηχανική πλατφόρμα, η οποία θα επιτρέψει, από την ίδια βάση, να δημιουργήσουν διαφορετικά οχήματα για τις εκάστοτε μάρκες. “Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια τέτοια κοινή πλατφόρμα για το Kangoo”, ανέφερε ο Ashwani Gupta, διευθυντής οχημάτων κοινής ωφελείας της Renault-Nissan Alliance, σε μια συνέντευξη του στο γαλλικό Les Echos.

Ένας επιπλέον τρόπος ενίσχυσης της Συμμαχίας, ενώ ο Carlos Ghosn υποσχέθηκε, όταν δημοσίευσε τα αποτελέσματα της Renault την περασμένη εβδομάδα, “νέες πρωτοβουλίες τις επόμενες εβδομάδες”. Αυτή η κοινή πλατφόρμα θα προστεθεί στις τέσσερις ήδη υπάρχοντες (ή έχουν ήδη ανακοινωθεί), στον τομέα των επιβατικών αυτοκινήτων.

Αύξηση πωλήσεων κατά 40%

Για τη Renault, οι εμπορικές και βιομηχανικές συνέργιες που αναπτύχθηκαν με τη Nissan και τη Mitsubishi είναι θεμελιώδεις για την επίτευξη του στόχου της αύξησης των πωλήσεων των επαγγελματικών οχημάτων, κατά 40% μεταξύ 2016 και 2022. “Σήμερα καλύπτουμε το 91% του πλανήτη με τρία μοντέλα”, λέει Ashwani Gupta. Η Renault επωφελείται ήδη από την τεχνογνωσία της Nissan: το ολοκαίνουργιο pick-up Alaskan, το οποίο ξεκίνησε το 2015, παράγεται στα ιαπωνικά εργοστάσια της Nissan στο Μεξικό και τη Βαρκελώνη. Η Nissan, από την πλευρά της, ανέθεσε την παραγωγή των φορτηγών της NV300 και NV400 στα εργοστάσια της Renault στο Sandouville και στο Batilly, στην Γαλλία.

“Αυτό είναι ένα στρατηγικό τμήμα, επειδή τα περιθώρια είναι υψηλότερα από αυτά των επιβατικών αυτοκινήτων”, λέει ο Gaetan Toulemonde, αναλυτής της Deutsche Bank. Οι υπηρεσίες κοινής ωφελείας αντιστοιχούσαν σε 463.000 πωλήσεις το 2017, αυξημένες κατά 4,1% – που εξακολουθούν να κυριαρχούνται από το Renault Kangoo (160.000 πωλήσεις, + 6.5%) και Renault Trafic (105.000 πωλήσεις, + 5.9%) Dacia Dokker (90.000 μονάδες + %) και Dacia Oroch (+ 9,6%, 31,000 μονάδες). “Επιτύχαμε μια χρόνια ρεκόρ, είμαστε σύμφωνοι με τους μεσοπρόθεσμους στόχους”, λέει ο Ashwani Gupta.

Ανάπτυξη

Ωστόσο, η ανάπτυξη το 2017 είναι κάτω από τον μέσο όρο που απαιτείται για την επίτευξη του στόχου +40% σε διάστημα έξι ετών (+ 5,8% ετησίως). Αλλά η Renault βασίζεται στην επιτάχυνση της ανάπτυξης. Ο Γάλλος κατασκευαστής ολοκλήρωσε στα μέσα Δεκεμβρίου 2017 μια συνεργασία στην Κίνα με την τοπική Brilliance (μάρκα Jinbei), η οποία θα φέρει 150.000 επιπλέον οχήματα έως το 2022 (διαβάστε περισσότερα). Βασίζεται επίσης στην επιτυχία του pick-up Alaskan στη Λατινική Αμερική, όπου θα ξεκινήσει στην Αργεντινή φέτος, μετά την Κολομβία το περασμένο έτος.

Τέλος, θέλει να εκμεταλλευτεί το προβάδισμά της στην ηλεκτροκινηση: με 5.072 πωλήσεις πέρυσι, κατέχει το 32% του μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη. “Ενώ οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας με μηδενικές εκπομπές θα καθοδηγούνται από τους περιορισμούς της πρόσβασης στο κέντρο και του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναμένουμε να διατηρήσουμε την ανάπτυξη και το μερίδιο αγοράς μας σε αυτή την θέση”, λέει ο Gupta. Η Renault μόλις κυκλοφόρησε το Master στην ηλεκτρική έκδοση, με μια σειρά από υπηρεσίες που συνδέονται με τη διαχείριση στόλων οχημάτων – μια άλλη καινοτομία που θα επεκτείνει το εύρος της στην Ευρώπη από τα μέσα του 2018 (διαβάστε περισσότερα).

Sourcelesechos.fr

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services