Νέο Mégane R.S. 275 Trophy: ισχυρό και αποκλειστικό

renault_59552_global_en renault_59553_global_en renault_59554_global_en renault_59555_global_en renault_59556_global_en renault_59557_global_en renault_59558_global_en renault_59559_global_en renault_59560_global_en renault_59561_global_en renault_59562_global_en renault_59563_global_en renault_59564_global_en renault_59565_global_en renault_59566_global_en renault_59567_global_en

Η παράδοση των αποκλειστικών, σπορ μοντέλων της Renault Sport συνεχίζετε με το Mégane RS 275 Trophy, μια νέα περιορισμένη έκδοση του Mégane RS

  • Δύο λίτρων βενζινοκινητήρας με 275 ίππους σε συνδυασμό με ειδικό σασί Cup.
  • Ένα πακέτο νέου υπέρ-σπορ εξοπλισμού που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους που διαθέτουν κύρος, όπως η Akrapovič (σύστημα εξάτμισης), η Öhlins (αποσβεστήρες) και η Michelin (ελαστικά).
  • Το Mégane R.S. 275 Trophy θα διατεθεί στην αγορά σε περίπου 20 χώρες στις πέντε ηπείρους, συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, τη Μαλαισία, τη Γερμανία και τη Νότια Αφρική.
  • Παραγγελίες θα ανοίξουν στις 3 Ιουνίου στη Γαλλία, όπου ο φόρος-καταβληθείσας τιμής θα είναι € 38.000.

Μετά την πρόσφατη ανανέωση του (FL) , η πιο σπορ έκδοση της σειράς Mégane τώρα επωφελείται από μια τεχνική αναβάθμιση και μία ειδική εμφάνιση. Το Mégane R.S. 275 Trophy είναι η τελευταία σε μια μακρά σειρά από περιορισμένες-εκδόσεις του μοντέλου που ξεκίνησε με την έκδοση Trophy το 2011 και συνεχίστηκε με τη Red Bull Racing RB7 (2012) και την Red Bull Racing RB8 (2013).

Τεχνικές αναβαθμίσεις για ένα καθαρόαιμο R.S με ακόμα μεγαλύτερη απόδοση

Ευρέως αναγνωρισμένο τόσο για τις on-road επιδόσεις του αλλά και όταν κινείται στις πίστες, το σασί Cup με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης είναι ένα τυποποιημένο χαρακτηριστικό γνώρισμα του Mégane RS 275 Trophy.

Για να επιτρέψει στους πελάτες να επωφεληθούν πληρέστερα από τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, οι μηχανικοί της Renault Sport έχουν εργαστεί εκτενώς πάνω στο Mégane RS ώστε να εξαγάγουν επιπλέον 10 ίππους. Ο κινητήρας βενζίνης δύο λίτρων διαθέτει, κατά συνέπεια, 275 ίππους στις 5,500rpm. Ταυτόχρονα, η μέγιστη ροπή (360Nm) είναι διαθέσιμη σε ένα ευρύ φάσμα, από 3.000 έως 5.000 rpm.  Παρά την πρόσθετη αυτή ισχύ, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές έχουν περιοριστεί προσεκτικά για να σταθούν σε μόλις 7,5 λίτρα / 100km  και 174g CO 2 / km αντίστοιχα.

Η Renault Sport και η Akrapovič, ο κατασκευαστής αναφοράς συστημάτων εξάτμισης για μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, σημάδεψε το νέο μοντέλο με την στάνταρ τοποθέτηση ενός συστήματος εξάτμισης τιτανίου.

Ένα πακέτο εξοπλισμού με αγωνιστικά γονίδια

Το Mégane R.S. 275 Trophy διαθέτει αμορτισέρ από την παγκοσμίου φήμης κατασκευαστρια αμορτισέρ, Öhlins . Η περιορισμένη έκδοση του αυτοκινήτου μπορεί να προσδιορίζεται με προαιρετικό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Öhlins Road & Track με χαλύβδινα ελατήρια. Αυτή η εξέλιξη της τεχνολογίας που χρησιμοποιείται στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και ποιο συγκεκριμένα στην αγωνιστική έκδοση ραλλυ Mégane N4 επιτρέπει στους οδηγούς να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις απόσβεσης τους εύκολα και χωρίς βοήθεια.

Επίσης διαθέσιμο ως επιλογή για το Mégane R.S. 275 Trophy για όσους απολαμβάνουν τα Track Days είναι τα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport Cup 2. Αυτή η λύση υπέρ-υψηλών επιδόσεων αναπτύχθηκε από κοινού από την Michelin και την Renault Sport ειδικά για αυτό το νέο αυτοκίνητο περιορισμένη έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

 

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services