Οι οικονομικές συνέπειες της Renault στο Ιραν

Μεταξύ των γαλλικών βιομηχανιών που εκτίθενται στον κίνδυνο του Ιράν μετά την απόφαση των Ηνωμένων Πολιτειών να αφήσουν τη συμφωνία του 2015 για το πυρηνικό πρόγραμμα, βρίσκει κανείς τη Renault. Η επιστροφή του εμπάργκο των ΗΠΑ θα μπορούσε να επηρεάσει τα επενδυτικά σχέδια της Γαλλικής εταιρείας.

Το Ιράν είναι μια σημαντική αγορά ανάπτυξης για τη Renault, η οποία παρήγαγε περισσότερα από 160.000 οχήματα το 2017, 49% περισσότερα από ό, τι το 2016. Ο όμιλος έχει ξεπεράσει το 10% μεριδίου της τοπικής αγοράς. Αλλά ο κατασκευαστής δεν είχε πάψει να είναι παρόν στο Ιράν κατά την περίοδο του εμπάργκο, χωρίς να το παραβιάζει, όπως αποδεικνύεται από τις σωρευτικές πωλήσεις περίπου 720.000 μονάδων μεταξύ 2007 και 2017. Η παραγωγή διαχειρίζεται η Renault Pars, μια κοινοπραξία της οποίας οι Γάλλοι έχουν το 51% μαζί με τους τοπικούς εταίρους της, SAIPA και Ιράν Khodro.

Η Renault, παράλληλα με τις ήδη υπάρχουσες δραστηριότητες, υπέγραψε τον περασμένο Αύγουστο ένα μνημόνιο συμφωνίας για την ίδρυση μιας άλλης κοινοπραξίας στο Ιράν, και πιθανότατα αυτό το προτζεκτ να βρίσκεται πλέον σε κίνδυνο (διαβάστε αναλυτικά εδώ). Η Renault δεν ανακοίνωσε την εξέλιξη της επένδυσης μετά την αμερικανική απόφαση. Σε κάθε περίπτωση, αυτό θα μπορούσε επίσης να θέσει σε κίνδυνο το σχέδιο ανασυγκρότησης της Renault Pars.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services