Ουγγρικό Grand Prix 2018 | Μακριά από τον καλό της εαυτό η Renault

Σε αντίθεση με την βρόχινη περίοδο χρονομετρημένων δοκιμαστικών, η πίστα του Hungaroring πέρασε σε ένα ηλιόλουστο Grand Prix, φέρνοντας στο προσκήνιο τις εκτιμήσεις της διαχείρισης των ελαστικών. Τόσο ο Carlos όσο και ο Nico έκαναν δυνατές εκκινήσεις, αλλά αποδείχτηκε σκληρή διαδικασία για να προσπεράσουν. Ο Nico ήταν 10ος στο τέλος του πρώτου γύρου, αλλά τελείωσε στη δωδέκατη θέση, πιέζοντας σκληρά μετά από μια καθυστερημένη στάση για να αλλάξει σε ελαστικά Ultrasoft. Παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε, η ομάδα παραμένει στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο καλοκαιρινό διάλειμμα.

Nico Hülkenberg, #27, R.S.18-02: Ξεκίνησε 13ος, τερμάτισε 12ος

“Δεν είχαμε το ρυθμό στο μονοθέσιο σήμερα, και η ισορροπία ήταν φτωχή. Τελικά, δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι. Είχαμε ένα καλό προηγούμενο Σαββατοκύριακο αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο όχι, αλλά έτσι είναι αγώνες. Όταν δεν έχεις το ρυθμό, όλα γίνονται δύσκολα και έπεσα σε κίνηση τις περισσότερες φορές, πράγμα που έκανε τα πράγματα δύσκολα. Σκεφτήκαμε ότι αυτή η πίστα θα μας ταιριάζει, οπότε πρέπει να καταλάβουμε τι έχει γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο και γιατί το μονοθέσιο ήταν δύσκολο να οδηγηθεί. Προσβλέπουμε στις δοκιμές αυτή την εβδομάδα πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα. Η ομάδα και οι μηχανικοί αξίζουν το διάλειμμα. “

Carlos Sainz, #55, R.S.18-03: Ξεκίνησε 5ος, τερμάτισε 9ος

“Ήταν ένας απογοητευτικός αγώνας . Είχα ένα δύσκολο πρώτο γύρο με τα Soft, έκανα καλή εκκίνηση μέχρι να με ωθήσουν εκτός πίστας και να χάσω κάποιες θέσεις. Καθώς ο αγώνας προχωρούσε, άρχισα να ανεβάζω ρυθμό και να μπαίνω σε μερικούς γρήγορους γύρους όταν εγκλωβιστήκαμε στην κίνηση. Αυτό δεν μας βοήθησε και μας κόστισε χρόνο εναντίον της McLaren, η οποία βγήκε μπροστά μετά την πρώτη στάση τους. Πρέπει να δούμε τι συνέβη εκεί, αλλά σίγουρα θα μπορούσαμε να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα σήμερα. “

Cyril Abiteboul, υπεύθυνος ομάδας:

«Ήταν μια απογοητευτική μέρα για εμάς και γνωρίζουμε ότι είμαστε ικανοί για καλύτερα αποτελέσματα. Είχαμε ένα καλό ξεκίνημα και από τα δύο μονοθέσια, αλλά τότε ο Carlos έχασε θέσεις στον πρώτο γύρο. Ήμασταν πολύ συντηρητικοί όσον αφορά τα ελαστικά εκκίνησης, η στρατηγική και η ισορροπία του αυτοκινήτου δεν ήταν καλή. Έχουμε δύο ημέρες δοκιμών μπροστά μας εδώ στο Hungaroring για να εργαστούμε σε αυτούς τους συγκεκριμένους τομείς εκτός από την ολοκλήρωση ενός πολυάσχολου προγράμματος για αναπτυξιακά μέρη του μονοθέσιου για το δεύτερο μισό της σεζόν και οδηγίες για το επόμενο έτος.

“Εκτός από τη σημερινή κούρσα, μπορούμε να σκεφτούμε το πρώτο μισό της σεζόν ότι ευθυγραμμίζουμε με τον στόχο μας, αλλά δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε τον εαυτό μας μόνο με τη θέση του πρωταθλήματος μας. Πρέπει να επιταχύνουμε σε κάθε τομέα της ομάδας, έτσι ώστε όχι μόνο να επιτύχουμε το στόχο μας φέτος αλλά να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε την πορεία μας προς το μακροπρόθεσμο σχέδιο μας να ανταγωνιζόμαστε σε υψηλότερο επίπεδο τα επόμενα χρόνια “.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services