Στο «κόκκινο» λειτουργούν τα γαλλικά εργοστάσια της Renault

Το 2016, η Renault κατασκεύασε 746.000 οχήματα στη Γαλλία, σύμφωνα με τη βιομηχανική έκθεση του ομίλου, Renault Atlas, που μόλις δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο. Έναντι 662.000 το 2015, σημειώνοντας αύξηση 12,7% σε διάστημα ενός έτους. Αν και είναι πολύ κάτω από τα επίπεδα παραγωγής του 2005 – 1.200.000 μονάδες – η αύξηση είναι σαφής σε σχέση με τα 530.000 οχήματα που κατασκευάστηκαν το 2012.




Αυτή η ανάκαμψη είναι η λογική συνέπεια της συμφωνίας ανταγωνιστικότητας που υπογράφηκε το 2013 μεταξύ της διοίκησης και των συνδικαλιστικών οργανώσεων. Σε αντάλλαγμα για διάφορες κοινωνικές προσπάθειες (αύξηση των ωρών εργασίας, μισθοί …), η Renault δεσμεύτηκε να αυξήσει την εγχώρια παραγωγή, με ελάχιστη δραστικότητα τα 710.000 οχήματα από το 2016.

Ο στόχος επομένως, επιτυγχάνεται και αναμένεται να αυξηθεί με την άφιξη του Nissan Micra στο εργοστάσιο Flins (Yvelines), το οποίο ξεκίνησε στα τέλη του 2016. Καθώς φαίνεται όμως είναι τα επαγγελματικά οχήματα που φέρνουν τα χαμόγελα στα γαλλικά εργοστάσια. Από τη μετατροπή του εργοστασίου Sandouville (Seine-Maritime) στην εν λόγω αγορά, η Renault έχει τρία εργοστάσια από τα έξι (συμπεριλαμβανομένων του Dieppe). Στα εργοστάσια Maubeuge (Nord), Batilly (Meurthe-et-Moselle) και Sandouville έχουν παραχθεί 459.000 οχήματα, που αντιπροσωπεύουν το 62% του όγκου της Renault στη Γαλλία. Όσο για το εργοστάσιο Douai (Nord) είδε τους όγκους του να αυξάνονται (163.000 μονάδες) χάρη στην άφιξη του Scenic, του Talisman (46.000 μονάδες) και του Espace (26.400).

Συμφωνίες για την ανταγωνιστικότητα

Αν η Γαλλία παραμένει η πρώτη βιομηχανική χώρα της Renault, η Ισπανία βρίσκεται σε όλο και καλύτερη θέση. Τα εργοστάσια στην Palencia και Valladolid έφτασαν τα 578.400 οχήματα το 2016 (+ 24%). Ένα ρεκόρ, που οδηγείται από την επιτυχία των SUV (Kadjar και Captur) και του νέου Mégane.

Αλλού, η Renault συνεχίζει να στηρίζει το σύστημα χαμηλού κόστους με την Τουρκία (340.000 οχήματα το 2016), τη Ρουμανία (321.000), το Μαρόκο (345.000 μονάδες μεταξύ Ταγγέρης και Καζαμπλάνκα) τη Σλοβενία ​​(134.000 μονάδες).

To εργοστάσιο Maubeuge το πιο ανταγωνιστικο εργοστάσιο της Renault

Η διοίκηση της Renault παρουσίασε, σε πλήρη εμπιστευτικότητα, την κατάταξη των πέντε πιο ανταγωνιστικων γαλλικών εργοστάσιων. Το πιο ανταγωνιστικο αναδείχθηκε αυτό του Maubeuge, με εξειδίκευση στις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας (Kangoo, Citan) το οποίο απασχολεί 1.630 εργαζομένους, οι οποίοι φαίνονται να είναι οι πιο αποτελεσματικη.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services