Τεχνικές λεπτομέρειες του νέου 1,3-λίτρων κινητήρα βενζίνης της Renault (vids)

Ένας εντελώς νέος τετρακύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης μόλις 1.3 λίτρων, με απόδοση όμως που θα φτάνει τους 160 ίππους, έρχεται από τη Renault. Πολύ ισχυρό αλλά ταυτόχρονα οικονομικό, το νέο μηχανικό σύνολο της γαλλικής μάρκας με τον κωδικό Energy HR13, διαθέτει σειρά τεχνολογιών αιχμής, που έχουν δοκιμαστεί με μεγάλη επιτυχία στους αγώνες. Η Renault τα τελευταία 40 χρόνια συμμετέχει με επιτυχία στο κορυφαίο πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την F1, ενώ οι μονάδες ισχύος που κατασκευάζει κινούν εκτός από τα μονοθέσια της δικής της ομάδας και αυτά άλλων κορυφαίων συμμετοχών, όπως της Red Bull και της McLaren.

Σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων

Το προηγμένο τεχνολογικό προφίλ του νέου αυτού κινητήρα, που έκανε το ντεμπούτο του με το νέο Renault Scenic,αναμένεται να συνοδευτεί και από εξαιρετικές εμπορικές επιδόσεις. Καθώς το καινοτόμο μηχανικό σύνολο θα χρησιμοποιείται εκτός από την Renault και από τις Nissan και Mercedes, αναμένεται να ξεπεράσει σε ετήσια βάση την παραγωγή του 1.000.000 μονάδων.

Μεταξύ πολλών άλλων, ο νέος κινητήρας περιλαμβάνει τα εξής τεχνολογικά χαρακτηριστικά:

• Ειδική επένδυση (Mirror Bore) στα τοιχώματα των κυλίνδρων για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας. Μέχρι σήμερα η συγκεκριμένη τεχνολογία ήταν διαθέσιμη μόνο σε κινητήρες πολύ υψηλής απόδοσης.

• Αύξηση της πίεσης του συστήματος άμεσου ψεκασμού στα 250 bar με παράλληλη αύξηση της ακρίβειας διαχείρισης του καυσίμου ώστε η υψηλή απόδοση να συνδυάζεται με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις ελάχιστες δυνατές εκπομπές ρύπων.

• Πρωτοποριακός σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και εφαρμογή διπλού συστήματος μεταβλητού χρονισμού (VVT), έτσι ώστε ο κινητήρας να προσφέρει κορυφαία ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές.

• Βαλβίδα ανακούφισης του συστήματος υπερτροφοδότησης που ελέγχεται ηλεκτρονικά και ενεργοποιείται ηλεκτρικά έτσι ώστε να υπάρχει απόλυτη ακρίβεια στη λειτουργία της.

• Κεφαλή κινητήρα σχήματος Δ για μικρότερες διαστάσεις και βάρος

Σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC

Ο νέος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε μία σειρά εκδόσεων με απόδοση από 115 έως και 160 ίππους. Θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο, καθώς και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, ενώ μετά τα Scenic / Grand Scenic και πρόσφατα τo Captur S-Edition αναμένεται να είναι διαθέσιμος και σε άλλα μοντέλα της Renault μέχρι τα τέλη του 2018.

Στα video που ακολουθούν, μπορείτε να δείτε πολύ παραστατικά όλες τις τεχνολογικές καινοτομίες που έχουν εφαρμοστεί.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services