Το καινοτόμο υβριδικό Renault Clio 5

Εκτός από την τεχνολογία Hybrid Assist που είδαμε στο Scénic, η Renault δεν πρότεινε ποτέ μια υβριδική γκάμα οχημάτων. Το νέο Clio 5 θα αντισταθμίσει αυτό το χάσμα μέχρι το 2020, με μια πρωτότυπη τεχνολογία.

Επίσημο: Παρουσιάστηκε η 5η γενιά του δημοφιλούς Renault CLIO (vid)

Επίσημο: Παρουσιάστηκε το εσωτερικό του Νέου Renault CLIO (vid)

Με το ηλεκτρικό ZOE, η Renault είναι ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στην ηλεκτρική κατηγορία οχημάτων. Αντίθετα, η γαλλική μάρκα υστερεί στα υβριδικά. Όπως και η δεύτερη γενιά Captur και το Megane, το Clio 5 θα τους επιτρέψει να καλύψει μερικές καθυστερήσεις, από το 2020 και έπειτα. Αλλά σε μια κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός των τιμών παραμένει σημαντικός, θα πρέπει να ικανοποιηθεί με έναν μη επαναφορτιζόμενο υβριδικό κινητήρα που τροφοδοτείται από μια μικρή μπαταρία 1,2 kWh. Μια διαφορά μεγέθους με τα άλλα δύο μοντέλα της Renault (Captur, Megane) τα οποία θα επωφεληθούν από μια πολύ μεγαλύτερη μπαταρία (9,8 kWh) και επαναφορτιζόμενα (Plug-In), προσφέροντας μια ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 km στον κύκλο πιστοποίησης WLTP.

Ένα καινοτόμο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη ή συγχρονισμό
Μέχρι τότε, εκτός από το ότι αυτά τα υβρίδια θα χρησιμοποιήσουν μια πολύ ιδιαίτερη μετάδοση, ακόμη και μοναδική, που θα έρχεται από το concept Eolab που παρουσιαστηκε το 2014. Ένα πολύ πρωτοποριακό, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων του οποίου η μηχανική αρχιτεκτονική είναι κοντά σε αυτή του διπλού συμπλέκτη … χωρίς συμπλέκτη ή συγχρονισμό! Μια τεχνολογία που την βλέπουμε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό ή στο πολύ αποκλειστικό Abarth Biposto – η οποία προσφέρει καλύτερες επιδόσεις προς όφελος της κατανάλωσης και της ηλεκτρικής αυτονομίας.

Στην πραγματικότητα, και για το Eolab, το τέχνασμα αυτών των υβριδίων θα είναι να ξεκινάει μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος δεν χρειάζεται συμπλέκτη. Στη συνέχεια, αυτή η τεχνολογία θα επιλέξει τις τέσσερις ταχύτητες του κιβωτίου (υπήρχαν μόνο τρεις στο Eolab) όταν ο κινητήρας θερμότητας (ένας ατμοσφαιρικός 1,6 λίτρων) – θα έχει τη σωστή ταχύτητα, για να καταστείλει τους κραδασμούς.

Ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας ως ενίσχυση
Για αυτό, ένας δεύτερος ηλεκτρικός κινητήρας (στην πραγματικότητα εναλλάκτης-εκκινητής 10kW) θα βοηθήσει να βάλει τον 1,6 όσο το δυνατόν γρηγορότερα στην καλή λειτουργία. Αυτός ο εναλλάκτης-εκκινητής θα χρησιμοποιηθεί επίσης για την άμεση φόρτιση της μπαταρίας, για παράδειγμα, όταν το επίπεδο φόρτισης είναι πολύ χαμηλό, μόνο για να έχει αρκετή ενέργεια για την επόμενη ηλεκτρική εκκίνηση.

Νέα στοιχεία για την Hybrid τεχνολογία “Renault e-Tech”

(automobile-magazine.fr)

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services