Το νέο Renault Kadjar ωθεί τα σύνορα

Η Renault ξεκίνησε μια νέα ψηφιακή καμπάνια με όνομα ‘KADJAR Dare to Roam’ για το ομώνυμο μοντέλο της σε συνεργασία με τις DigitasLBi και Publicis Conseil ώστε να συμπέσει με την κυκλοφορία του ολοκαίνουργιου crossover της.

Με ένα μόνο κλικ, η Renault βάζει τους χρήστες του διαδικτύου σε ένα μοναδικό ταξίδι σε όλο τον κόσμο πίσω από το τιμόνι ενός Kadjar, από την Times Square της Νέας Υόρκης στις πυραμίδες της Γκίζας. Η άκρως συναρπαστική εμπειρία χρησιμοποιεί την τεχνολογία Google Street View.

Το Google Street View επιτρέπει στους χρήστες να δουν 360 μοιρών εικόνες, οδικές, τοπία και τα θαύματα της φύσης σε όλο τον κόσμο. Το ‘KADJAR Dare to Roam’ περιλαμβάνει μερικά από τα πιο όμορφα μνημεία του κόσμου.

Η ιστοσελίδα είναι διαθέσιμη σε 17 χώρες μαζί με την Ελλάδα και μπορείτε να την απολαύσετε μέσω υπολογιστή, smartphone ή tablet.

English > https://kadjar.renault.co.uk/dare-to-roam
French > https://kadjar.renault.fr/experience

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services