Η Mitsubishi θα οδηγήσει την ανάπτυξη των επόμενων γενών Triton και Navara (Alaskan / X-Class), συμπεριλαμβανομένων των plug-in υβριδικών εκδόσεων.
Οι επόμενες γενιές Mitsubishi Triton και Nissan Navara θα προσφερθούν με την επιλογή υβριδικού κινητήρα plug-in (PHEV) και η βασική τους ανάπτυξη θα διευθυνθεί από τον νεότερο συνεργάτη της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi.
Ο παγκόσμιος προϊστάμενος της Mitsubishi Trevor Mann έχει επιβεβαιώσει προηγουμένως ότι οι αντικαταστάτες των Triton και Navara θα είναι ουσιαστικά δίδυμα κάτω από την ίδια πλατφόρμα.
Μιλώντας με τους δημοσιογράφους της Αυστραλίας κατά το λανσάρισμα του νέου Mitsubishi Triton στην Μπανγκόκ, ο Mann ανέφερε ότι οι εκδόσεις PHEV και των δύο pick up – που σχεδιάστηκαν για να ικανοποιήσουν τους προσεχείς νόμους περί εκπομπών ρύπων αναμένονται το 2022.
Ο Mann πρότεινε ότι η υβριδική τεχνολογία plug-in, όπως φαίνεται στο σημερινό Mitsubishi Outlander PHEV, είναι μια ιδανική τεχνολογία για βαρέα οχήματα.
“Βλέπουμε τρεις τεχνολογίες: μπαταρία (EV), υβριδικό (HEV) και plug-in υβρίδιο (PHEV). Έτσι, όταν φτάνετε στο βάρος του οχήματος, ειδικά όταν θέλετε ικανότητα ρυμούλκησης και θέλετε ευκολία και αυτονομία, το PHEV είναι πολύ κατάλληλο για αυτό το μέγεθος οχήματος. “
Ενώ η Mitsubishi και η Nissan θα μοιράζονται μια κοινή πλατφόρμα για να αντικαταστήσουν τα τρέχον Triton και Navara (και Renault Alaskan και Mercedes-Benz X-Class), ο Mann δήλωσε ότι αναπτυχθεί από κοινού.
“Αυτές οι πλατφόρμες θα αναπτυχθούν από κοινού, αλλά η εταιρεία που φαίνεται να έχει την καλύτερη εμπειρογνωμοσύνη για αυτή τη συγκεκριμένη κατηγορία θα πάρει το προβάδισμα … έχουμε την εμπειρογνωμοσύνη στα 4×4 και έχουμε την τεχνογνωσία πλαισιωμένου οχήματος.
“Έτσι, όταν εξετάζουμε τα μερίδια εργασίας μεταξύ της Συμμαχίας από αναπτυξιακή άποψη, κατέστη σαφές ότι θα αναλάβουμε ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη πλαισίων …”
Το γεγονός ότι κάθε εμπορικό σήμα θα υπερκαλύψει τη δική του ταυτότητα (και μοναδική τεχνολογία) στα pick up είναι δεδομένη, σύμφωνα με τον Mann.
“Είναι προφανές ότι η Nissan διαθέτει και ικανότητα 4 × 4, αλλά αυτό που έχουμε με την ικανότητα 4 × 4 από την άποψη του Super All Wheel Control, καθορίζει το εμπορικό σήμα μας και αυτό είναι ο διαφοροποιητής της μάρκας μας“.
Παρόλο που θα υπήρχε ένα ισχυρό άρωμα Mitsubishi στην περίπτωση του επόμενου Triton, ο Mann κατέστησε σαφές τον στόχο του για κάθε νέο μοντέλο Mitsubishi υπό την ομπρέλα της Συμμαχίας.
“Όλα όσα βλέπει ο πελάτης, αγγίζει, βιώνει και αισθάνεται θα είναι Mitsubishi”, είπε.
(motoring.com.au)