Αντιμετωπίζοντας το European American Press Club, ο Πρόεδρος της Renault και της Nissan, Carlos Ghosn υπογράμμισε την κρίσιμη σημασία που θα πρέπει να δοθεί στα μεσοπρόθεσμα πλάνα, όσον αφορά την αφρικανική ήπειρο. Η Συμμαχία Renault-Nissan είναι ήδη ο δεύτερος κατασκευαστής στην Αφρική, πίσω από την Toyota. Η Renault είναι σε μια ισχυρή θέση στα βόρεια της ηπείρου, κυρίως στην Αλγερία και το Μαρόκο, ενώ η Nissan έχει εδραιωθεί νότια της Σαχάρας.
“Παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες από αυτές τις αγορές βρίσκονται σε ύφεση, πρέπει να προετοιμαστούμε για την αφύπνιση τους και την κατάλληλη τοποθέτηση της συμμαχίας σε σχέση με τους μελλοντικούς πελάτες,»
είπε ο κ Ghosn, αναγνωρίζοντας παράλληλα ότι δεν θα μπορούσε να προβλέψει την ημερομηνία ανύψωσης των αγορών με βεβαιότητα .
Ο κ. Ghson ανέφερε το παράδειγμα της Νιγηρίας:
«Αυτή η χώρα έχει τεράστιες δυνατότητες και την συγκρίνω με αυτή της Βραζιλίας, αν και είναι λίγο λιγότερη σε πληθυσμό.”
Στην πραγματικότητα, υπάρχουν περίπου 220 εκατομμύρια άνθρωποι στη Βραζιλία, με 3,2 εκατ. πωλήσεις το 2014, ενώ στη Νιγηρία, η οποία έχει λίγο περισσότερους από 170 εκατομμύρια ανθρώπους, η αγορά έφτασε τις 50.000 μονάδες το περασμένο έτος!
Ο Carlos Ghosn ήθελε επίσης να επαναλάβει τη σημασία του εργοστασίου του Μαρόκου στην Ταγγέρη, με ετήσια παραγωγική δυναμικότητα 400.000 μονάδων, το οποίο εξυπηρετεί χώρες της Αφρικής αλλά και της Μέσης Ανατολής. Επέδειξε επίσης μεγάλες φιλοδοξίες για την έναρξη της Renault στην Κίνα, το 2016. Κατά την άποψή του, η γαλλική εταιρεία μπορεί να πιάσει στόχο μερίδιο αγοράς μεταξύ του 3% και 6% (σχετικό άρθρο).