Η Renault θα καθυστερήσει την εισαγωγή του αναβαθμισμένου κινητήρα μέχρι το Grand Prix της Βραζιλίας, αφού αποφάσισε από κοινού με τη Red Bull να μην τρέξουν τον αναβαθμισμένο Energy F1 στο Ώστιν αυτό το Σαββατοκύριακο.
Η νέα μονάδα διαθέτει αναθεωρημένο θάλαμος καύσης με την Γαλλική εταιρεία να πιστεύει ότι θα παραδώσει μια βελτίωση 0,2 δευτερόλεπτων ανά γύρο.
Με το πλεονέκτημα χρήσης να είναι μικρό, το μειονέκτημα είναι ότι με την αλλαγή κινητήρα θα επέλθει ποινή 10 θέσεων στο Grid, κρίνοντας να μην παρθεί αυτό το ρίσκο την δεδομένη στιγμή.
Παρά το γεγονός ότι υπήρχαν κάποιες δεύτερες σκέψεις να γίνει η χρήση του, οι καιρικές συνθήκες, ο ρυθμός του αγώνα και το γεγονός ότι η Ferrari θα λάβει ποινή 10 θέσεων λόγο αλλαγής κινητήρων, προτιμούν να κάνουν ένα βήμα πίσω από το να ρισκάρουν.
Επιπλέον, με τον επόμενο αγώνα να είναι στο Μεξικό, κάτι που απαιτεί ένα μοναδικό σύστημα ψύξης, η Renault πιστεύει ότι δεν θα έχει νόημα ούτε εκεί να το εισαγάγει.
Αυτό σημαίνει ότι για πρώτη φορά θα μπορούσε να εμφανιστεί, τον επόμενο μήνα στο Ιντερλάγκος.
Ο Remi Taffin, διευθυντής δραστηριοτήτων πίστας της Renault, είπε:
«Δεν θα τον χρησιμοποιήσουμε, αποφασίζοντας ότι δεν ήταν η καλύτερη στιγμή αυτό το Σαββατοκύριακο να πάρουμε τα μέγιστα από την αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος.
“Κατ ‘αρχάς, η ποινή δέκα θέσεων σε σχέση με ό,τι θα είχαμε κερδίσει, δεν φαίνεται να αξίζει τον κόπο.
“Και αν εξετάσουμε επίσης τις συνθήκες, θα είναι σε βρεγμένο, η Red Bull Renault αποδίδει πολύ καλύτερα σε αυτές τις συνθήκες – γι ‘αυτό είναι ακόμα χειρότερο αν δεχθούμε και μια ποινή 10 θέσεων.
Βήμα μπροστά
Η Renault έχει φέρει δύο από τις νέες αναβαθμισμένες μονάδες ισχύος, επιβεβαιώνοντας ότι η Toro Rosso αποφάσισε να μην κάνει χρήση της νέας μονάδας αυτή τη σεζόν.
Και παρόλο που δύο δέκατα του δευτερολέπτου υπάρχει όφελος, και έχοντας χρησιμοποιήσει 11 μάρκες εξέλιξης, μπορεί να μην φαίνεται πολύ, ο Taffin παραδέχθηκε ότι η πρόοδος ήταν περιορισμένη, διότι επικεντρώθηκαν στην αξιοπιστία.
“Αν κοιτάξετε προς τα πίσω, στο σημείο εκκίνησης της σεζόν είχαμε πράγματι μερικές αποτυχίες που έπρεπε να διορθώσουμε.”
“Το έχω ήδη δηλώσει από την Βαρκελώνη που ήμασταν περισσότερο ή λιγότερο πίσω σχετικά με την αξιοπιστία, και αυτό ήταν το Μάιο. Έτσι, είχαμε μόνο δύο – τρεις μήνες για να αποφασίσουμε για την τελευταία αναβάθμιση του έτους. Και τότε πρέπει να παράξεις ανταλλακτικά.
“Είναι γεγονός ότι αυτό που μπορούμε να βγάλουμε από τον κινητήρα τώρα είναι το αποτέλεσμα του τι συνέβη νωρίτερα. Αν περνάμε αυτά που έχουμε από το δυναμόμετρο τώρα, και τα βάζαμε στο μονοθέσιο, κάτι που δεν μπορεί να γίνει – θα μπορούσε να είναι μισό δευτερόλεπτο κάτω, αλλά δεν είναι έτοιμο “..
Περαιτέρω βελτιώσεις
Η απόφαση να καθυστερήσει την εισαγωγή μέχρι τη Βραζιλία θα δώσει επίσης στη Renault περισσότερο χρόνο για να τελειοποιήσει περαιτέρω την αναβάθμιση, φέρνοντας περαιτέρω βελτιώσεις πριν από την εισαγωγή του.