Η Renault έχει υπέροχα σχέδια για το μέλλον. Παρά το γεγονός ότι πρόσφατα βελτίωσε την προσφορά κινητήρων ντίζελ με τα νέα μπλοκ Blue dCi, ο γάλλος κατασκευαστής σκοπεύει να μειώσει προοδευτικά τους πετρελαιοκινητήρες στο μισό, παρόλο που θα τους προσφέρει σε ορισμένες κατηγορίες και θα στοιχηματίσει στα υβριδικά.
Η Mitsubishi έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα μειώσει του κινητήρες diesel στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές, αν και κατέστησε σαφές ότι δεν πρόκειται να παραιτηθεί πλήρως από αυτό το καύσιμο. Τα σχέδια της Renault, επίσης, τυχαίνει να εξαλείφουν τις εκδόσεις diesel και να στοιχηματίζουν περισσότερο στην υβριδοποίηση.
Ο Carlos Ghosn έχει ήδη ανακοινώσει ότι η προσφορά κινητήρων diesel στη Renault θα μειωθεί κατά το ήμισυ τα επόμενα χρόνια, εν μέρει λόγω των ολοένα και αυστηρότερων ορίων εκπομπών CO2 και επίσης της απαγόρευσης ορισμένων πόλεων σε οχήματα diesel. Ο Chosn επίσης επισημαίνει την τρέχουσα συλλογιστική των πελατών, οι οποίοι αναρωτιούνται γιατί αγοράζουν ένα αυτοκίνητο diesel όταν σε τρία ή τέσσερα χρόνια μπορεί να απαγορευτούν.
Η Dacia θα δώσει προτεραιότητα στους κινητήρες LPG παρά στους ντίζελ
Σύμφωνα με την Ghosn, ένα μεγάλο μέρος των πελατών δεν ενδιαφέρονται ούτε για τον τύπο του κινητήρα που βρίσκεται στα αυτοκίνητά τους, αλλά αγοράζουν με βάση την τιμή, το κόστος συντήρησης και την αξία μεταπώλησης, παράγοντες που οδήγησαν την γαλλική εταιρεία να δώσει όχι μόνο προτεραιότητα στα υβριδικά και plug-in υβριδικά, αλλά και σε βενζινοκινητήρες, προσθέτοντας ότι “Θα υποστηρίξουμε κατηγορίες οχημάτων όπου το ντίζελ θα είναι ακόμα δημοφιλές, αλλά προφανώς σήμερα η τάση δεν είναι υπέρ του diesel”.
Οι προθέσεις της γαλλικής μάρκας είναι να εισαγάγει την τεχνολογία “e-tech” στα μοντέλα της με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, πράγμα που σημαίνει ότι τα νέα Clio, το νέο Captur και το Mégane θα έχουν υβριδικές εκδόσεις.
Διαβάστε περισσότερα:
(motor.es)