Αν το νέο Mégane RS Trophy έλαμψε δια της απουσία του κατά την πρώτη ημέρα Τύπου του Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2018, τελικά μπήκε στο περίπτερο της Renault την επόμενη μέρα.
Στο περιθώριο ενός ανοιχτού γκρι περιπτέρου της Renault γεμάτο με ηλεκτρικά και αυτόνομα concept που απέχουν πολύ από σημερινό αυτοκίνητο, η γωνιά της Renault Sport φέρνει μια ευχάριστη χαρά: φωτεινοί κίτρινοι τοίχοι, κινούμενα σχέδια σε εικονική πραγματικότητα γύρω από ένα πραγματικό μονοθέσιο της Formula 1 και ειδικά το νέο Trophy Mégane RS 300. Θυμηθείτε ότι αυτή η νέα έκδοση παραμένει πιο σπορ από το κλασικό Megane RS (που ξεκίνησε στις αρχές του 2018) χάρη στις πολλαπλές εξελίξεις: από 280 στα 300 hp, ροπή από 390 στις 400 Nm (ή 420 Nm με το κιβωτιο ταχυτητων EDC!) το πλαίσιο Cup με διαφορικό αυτόματου κλειδώματος και δισκόφρενα διπλού υλικού.
Το νέο Mégane RS Trophy μας επιτρέπει να θαυμάσουμε και τα άλλα ειδικά στοιχεία του. Όπως το διακριτικό αυτοκόλλητο “Trophy” που έχει τοποθετηθεί στην μπροστινή λεπίδα. Οι πανέμορφοι τροχοί 19 ιντσών, ο σχεδιασμός του οποίου διαφέρει ελάχιστα από τα προαιρετικά μοντέλα του Mégane RS 280. Η εξάτμισή, η οποία πρέπει να κρίνεται από το αυτί και όχι από το μάτι (δεν παρουσιάζει κάποια αισθητική διαφορά με την κλασική εξάτμιση του 280).
Η πιο σημαντική διαφορά είναι τελικά στο εσωτερικό, καθώς το Mégane RS Trophy εδώ έχει προαιρετικά καθίσματα Recaro. Φαίνονται εξαιρετικά: ένα πιο άνετο κάθισμα, καλύτερη στήριξη στους ώμους και μεγαλύτερη ρύθμιση ύψους που επιτρέπει χαμηλότερη θέση οδήγησης 20mm. Για να αποφευχθεί η αλλοίωση, η στενότερη πλάτη τους δίνει ορατότητα στο μπροστινό και στη συνέχεια στο πίσω κάθισμα. Μια επιλογή “όλα τα οφέλη” των οποίων η τιμή είναι ακόμα άγνωστη … όπως αυτή του αυτοκινήτου.
Βρείτε όλες τις λεπτομέρειες στο πρώτο μας άρθρο σχετικά με το Mégane RS Trophy 300 ⇓
(largus.fr)
Φωτογραφίες: largus.fr