Οι λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων μπορούν να προσβλέπουν σε ακόμα μεγαλύτερη απόδοση και πιο σπορ σχεδιασμό, από την νέα έκδοση του Renault MÉGANE R.S. Η έκδοση TROPHY ενισχύει τη γκάμα της Renault Sport επεκτείνοντας την οικογένεια των εκδόσεων Trophy που αναπτύχθηκαν από την πρώτη γενιά του Mégane R.S.
Το Νέο MÉGANE R.S. TROPHY έρχεται με μια ολοκαίνουργια έκδοση του 1,8 λίτρου turbo κινητήρα, παρέχοντας αυξημένη ισχύ 300 ίππων και ροπή 420Nm1, σε μεγάλο βαθμό χάρη στη χρήση πρωτοποριακών τεχνολογιών, ειδικά για τον υπερσυμπιεστή και το σύστημα εξάτμισης. Αυτός ο κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι ταχυτητων η με διπλού συμπλέκτη EDC επισης 6 ταχυτητων.
Με τις τελευταίες καινοτομίες της Renault Sport σε συστήματα πλαισίου και ανάρτησης, όπως το σύστημα τετραδιευθυνσης 4CONTROL και τέσσερα υδραυλικά αμορτισέρ, το νέο MÉGANE R.S. TROPHY έρχεται επίσης ως στάνταρ με το πλαίσιο Cup, το οποίο διαθέτει ισχυρότερη ανάρτηση και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen®. Αυτή η έκδοση ενισχύεται εξίσου από δίσκους εμπρόσθιου φρένου διπλού υλικού, συγκεκριμένους τροχούς 19 ιντσών και πολύ υψηλής απόδοσης ελαστικά Bridgestone, τα οποία μπορούν να συνδυάζονται με νέους, αποκλειστικές, ελαφρύτερες ζάντες.
Και για το καλύτερο δυνατό συναίσθημα στο αυτοκίνητο, το νέο MÉGANE R.S. TROPHY μπορεί να εξοπλιστεί με μια νέα γενιά εμπρόσθιων καθισμάτων Recaro, καλυμμένη με ταπετσαρία Alcantara®.
Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των ενθουσιωδών που αναζητούν αποκλειστικότητα, η έκδοση TROPHY παραμένει εξαιρετικά κατάλληλη για καθημερινή χρήση, προσφέροντας όλα τα χαρακτηριστικά του Mégane R.S., ιδιαίτερα:
- Η δυνατότητα επιλογής διαφορετικών τρόπων οδήγησης χρησιμοποιώντας το σύστημα Multi-Sense
- Οι εξαιρετικές επιδόσεις του συστήματος φωτισμού, R.S. Vision
- Το σύστημα τηλεμετρίας και συλλογής δεδομένων, R.S. Monitor
Κινητήρας
Ο κινητήρας 1.8-λίτρων άμεσης έγχυσης, που προέρχεται από συνεργίες της Συμμαχίας Renault-Nissan, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο νέο MÉGANE R.S., με μια αναβάθμιση που του επιτρέπει να περάσει το συμβολικό ορόσημο των 300 hp (220kW) για πρώτη φορά σε ένα όχημα R.S. Η ροπή έχει επίσης αυξηθεί, φθάνοντας σε 420 Nm (+ 20 Nm) με το κιβώτιο EDC και 400 Nm με τη χειροκίνητη έκδοση. Η αυξημένη ισχύς προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση, ακόμη και σε υψηλές στροφές, ενώ η ροπή – μία από τις καλύτερες στην κατηγορία – συμβάλλει στην οδηγική απόλαυση και την άνεση πίσω από τον τροχό.
Αυτές οι βελτιωμένες επιδόσεις είναι προφανώς σύμφωνες με το νέο πρότυπο ελέγχου εκπομπών Euro6d-Temp, το οποίο τίθεται σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου 2018. Για να αντισταθμιστεί η σημαντική αύξηση των καυσαερίων έγινε προσθήκη φίλτρου σωματιδίων, ιδιαίτερα σχετικά με την απόδοση του υπερσυμπιεστή, αναπτύχθηκε μια τεχνολογία που ήρθε απευθείας από τη Formula 1. Ο στρόβιλος – ο οποίος περιστρέφεται γύρω στις 200.000 στροφές ανά λεπτό – προσαρμόζεται τώρα σε ένα κεραμικό σύστημα εδράνων σφαιρών. Πιο ελαφρύ, σκληρότερο και ομαλότερο από το χάλυβα, το κεραμικό βοηθά στη μείωση της τριβής.
Στην πραγματικότητα, αυτή η τεχνολογία διαιρεί τα επίπεδα τριβής κατά τρία σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό σύστημα ρουλεμάν (μεμβράνη πετρελαίου). Αυτό οδηγεί σε μείωση του χρόνου απόκρισης του turbo. Εκτός από το turbo, το νέο σύστημα εξάτμισης είναι η δεύτερη περιοχή στην οποία βελτιώθηκε η απόδοση του κινητήρα στο νέο Renault MÉGANE R.S. TROPHY. Ο οπίσθιος σιγαστήρας διαθέτει μηχανική βαλβίδα που επιτρέπει τον προσαρμογή του θορύβου του κινητήρα. Και πάλι, αυτό τοποθετείτε για πρώτη φορά σε όχημα R.S.
Όπως και το νέο MÉGANE R.S., η έκδοση TROPHY διατίθεται με δύο τύπους κιβωτίων ταχυτήτων έξι ταχυτήτων: χειροκίνητο ή EDC με πετάλια αλλαγής ταχυτήτων τοποθετημένα στο τιμόνι. Με το κιβώτιο ταχυτήτων EDC, η μέγιστη ροπή είναι τώρα 420Nm χάρη στη συγκεκριμένη χαρτογράφηση που χρησιμοποιείται.
Σασί
Το Νέο MÉGANE R.S. TROPHY συνοδεύεται από όλα τα νέα χαρακτηριστικά που παρουσιάζονται στο Mégane R.S., ξεκινώντας με την τεχνολογία 4CONTROL. Αυτό το σύστημα τετραδιεύθυνσης προσφέρει εξαιρετική ευελιξία σε σφιχτές στροφές και εντυπωσιακή ευστάθεια στις στροφές σε υψηλότερες ταχύτητες.
Η εκδοση TROPHY είναι εξοπλισμένη ως πρότυπο με το πλαίσιο Cup. Σε σύγκριση με το σασί Sport, διαθέτει: Torsen® μηχανικό διαφορικό με περιορισμένη ολίσθηση, νέα βαθμονόμηση του οποίου επιτρέπει πιο ακριβή είσοδο στις στροφές και βελτιωμένη πρόσφυση κατά την έξοδο από τις στροφές. 25% ισχυρότερα αμορτισέρ και 30% σκληρότερα ελατήρια. 10% στιβαρότερες ράβδοι προστασίας (roll bar).
Ως πρότυπο, το νέο Renault MÉGANE R.S. TROPHY είναι εφοδιασμένο με δίσκους μπροστινού φρένου διπλού υλικού. Ενώ μειώνουν την μη ανεστραμμένη μάζα κατά 1,8 κιλά ανά τροχό, αυτοί οι δίσκοι παρέχουν μεγάλη διασπορά θερμότητας κατά τη διάρκεια της εντατικής χρήσης, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη αντοχή. Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα του πλαισίου Cup, οι δάγκανες Brembo® είναι βαμμένα με κόκκινο χρώμα.
Αμέσως αναγνωρίσιμο χάρη στις ειδικές ζάντες Jerez 19 ιντσών, το νέο Renault MÉGANE R.S. TROPHY έρχεται εξοπλισμένο με ελαστικά Bridgestone Potenza S001, φημισμένα που προσφέρουν υψηλό επίπεδο πρόσφυσης. Διαθέσιμο το 2019, οι ελαφρύτεροι τροχοί Fuji Light 19 ιντσών – μειώνοντας το βάρος κατά 2 κιλά ανά τροχό – είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά Bridgestone Potenza S007. Αυτά τα ελαστικά, μια συγκεκριμένη έκδοση της οποίας έχει αναπτυχθεί για τη Renault Sport, παρέχουν στο νέο Mégane R.S. TROPHY με ακόμη πιο άμεσο τιμόνι, αυξημένη πρόσφυση σε στροφές και μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στην σπορ οδήγηση.
Σχεδίαση
Με ένα εκφραστικό και πιο σπορ σχεδιασμό, το νέο Renault MÉGANE R.S. TROPHY έρχεται στο εικονικό χρώμα του αμαξώματος των εκδόσεων Trophy, Liquid Yellow. Αυτό το χρώμα του αμαξώματος, με το ζωντανό φινίρισμα και τα μοναδικά αντανακλαστικά εφέ, τονίζει το γλυπτό αλλά κομψό προφίλ του αυτοκινήτου.
Προφανώς, τα χρώματα αμαξώματος του MÉGANE R.S. είναι εξίσου διαθέσιμα. Σχεδιασμένο για να παρέχει απόδοση, ενισχυμένο από πολλά μέρη που προέρχονται από τον κόσμο των αγώνων, το νέο Renault MÉGANE R.S. TROPHY είναι φυσικά εκφραστικό.
Οι λάτρεις θα αναγνωρίσουν αμέσως τη νέα Renault MÉGANE R.S. TROPHY με τα διακριτικά χαρακτηριστικά της: Ετικέτα TROPHY που προστέθηκαν στη λεπίδα τύπου F1 . Οι συγκεκριμένοι τροχοί 19 ιντσών, σχεδιασμένοι από το αγωνιστικό Renault Sport RS01 . Το όνομα Jerez επιλέχθηκε προς τιμή της πίστας στην οποία το R.S.01 πραγματοποίησε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση.
Το Νέο Renault MÉGANE R.S. TROPHY μπορεί να τοποθετηθεί ως προαιρετικό, με νέα καθίσματα Recaro, επανασχεδιασμένα από αυτά που έχουν τοποθετηθεί στο Mégane III R.S. Η δομή της αρχικής βάσης καθισμάτων έχει αναθεωρηθεί για να προσφέρει στους οδηγούς μια ακόμη πιο σπορ αίσθηση, διατηρώντας ταυτόχρονα ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας.
Σε συνδυασμό με την αύξηση της διαδρομής στη ρύθμιση ύψους, ο σχεδιασμός αυτός προσφέρει στους οδηγούς μια θέση καθισμάτων που είναι μέχρι 20 χιλιοστά χαμηλότερη και ως εκ τούτου μια ακόμα πιο συναρπαστική, αθλητική οδηγική εμπειρία. Εν τω μεταξύ, η πλάτη σκληρού κελύφους και το ενσωματωμένο προσκέφαλο έχουν ενισχυθεί για να προσαρμόζουν την θέση οδήγησης με μεγαλύτερη ακρίβεια, ιδιαίτερα χάρη στην συνεχή ρύθμιση της κλίσης της κλίσης.
Άψογα ενσωματωμένο στην εσωτερική ατμόσφαιρα του νέου Renault MÉGANE R.S. TROPHY, τα καθίσματα Recaro καλύπτονται με ταπετσαρία Alcantara®. Είναι εξαιρετικά ανθεκτικό στη φθορά και δεν επηρεάζεται από τις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας και προσφέρει υψηλό επίπεδο στήριξης ενώ είναι διπλάσιο από το δέρμα. Αυτό το προϊόν διαθέτει μοναδικές ιδιότητες που ταιριάζουν απόλυτα στις ανάγκες των σπορ αυτοκινήτων.
Photos/Video: Renault Media