COP21: Η Renault και η Nissan παρουσιάζουν την κοινή διαφημιστική καμπάνια τους

Nissan Leaf - Renault Zoe

Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με την COP21, η Renault και η Nissan έχουν προμηθεύσει ένα στόλο από 200 οχήματα: 100 Renault ZOE και 100 Nissan LEAF.

Για πρώτη φορά, δύο κορυφαίες μάρκες ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο ένωσαν τις δυνάμεις τους για μια διαφημιστική εκστρατεία που χαρακτηρίζει τα Zoe και Leaf. Θα είναι μια εκστρατεία ενημέρωσης του τύπου, αφίσας και ψηφιακών μέσων.

Έξι 15-δευτερολέπτων βίντεο έχουν παραχθεί ταυτόχρονα για τα ψηφιακά μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα σε πέντε κύριες ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία / Ηνωμένο Βασίλειο / Γερμανία / Ιταλία / Ισπανία). Ο στόχος είναι να μεταφέρουν μια σαφέστερη κατανόηση των ηλεκτρικών οχημάτων ως πραγματικότητα.

Η Renault παρουσιάζει ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ: The Electric People
Από τις 8 έως τις 28 Ιουλίου 2015, η Sandra Reinflet (συγγραφέας, τραγουδιστρια και φωτογράφος) και η Mathilde Terrier (δημοσιογράφος) οδήγησαν ένα Renault Zoe σε ένα πολύ ασυνήθιστο Tour de France. Η πρόκληση ήταν να βρουν την ηλεκτρική ενέργεια για να φορτίσουν το αυτοκίνητο κάθε 150 χιλιόμετρα, με τη βοήθεια της αναπτυσσόμενης κοινότητας ZOEnautes και άλλους λάτρεις του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η περιπέτεια τριών εβδομάδων έδωσε αφορμή για ένα ντοκιμαντέρ που απεικονίζει αυτή την πρωτοποριακή κίνηση, μαζί με τις αξίες της και τη δέσμευσή της για την πρόοδο και το περιβάλλον.

Στην COP21, μια εκδήλωση στην οποία είναι επίσημος συνεργάτης, η Renault είναι υπερήφανη που θα παρουσιάσει αυτή τη μοναδική ταινία, η οποία θα παρουσιαστεί επίσης στη μεγάλη διάσκεψη για το κλίμα.

Δείτε την ταινία μικρού μήκους:

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...