Αναρωτηθήκατε ποτέ τι συμβαίνει με τις ηλεκτρικές μπαταρίες από ένα υβριδικό ή ηλεκτρικό όχημα. Τα πρώτα ηλεκτρικά μοντέλα της Renault μπήκαν στην παραγωγή το 2011, οπότε η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να δει τι μπορεί να κάνει με τις “Duracell” στο εσωτερικό των ηλεκτρικών Fluence και Kangoo.
Έτσι, ανέπτυξαν μια εταιρική σχέση μεταξύ της Renault-Nissan Alliance και της Bouygues Energies & Services να επαναχρησιμοποιήσουν τα ακριβά κομμάτια του εξοπλισμού. Μετά την αφαίρεσή τους από τα αυτοκίνητα, οι μπαταρίες ανακαινίζονται και εγκαθίστανται σε ένα ηλεκτρικό σύστημα όπου συνδέεται με ηλιακούς συλλέκτες.
Όπως όλοι γνωρίζετε, δεν έχει κάθε μέρα του χρόνου καθαρό ουρανό. Έτσι, η έξοδος των ηλιακών πάνελ μπορεί να ποικίλει. Σε διαφορετική περίπτωση οι μπαταρίες των EV έρχονται χωρίς καμιά επέμβαση, και χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις περιόδους υψηλής παραγωγής.
Η Renault δεν είναι η πρώτη που το κάνει. Η Mercedes έχει επίσης κάνει το ίδιο. Σημαντικό επίσης, είναι και το ενχειρημα των επιχειρήσεων στην Καλιφόρνια όπου αγοράζουν μπαταρίες δεύτερο χέρι από το πρώτο και το δεύτερο Toyota Prius.
H Carwatt παρουσιάζει μια πατέντα για μπαταρίες δεύτερου κύκλου ζωής από τα ηλεκτρικά οχήματα.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Renault ανακοίνωσε μια άλλη εταιρική σχέση για τον σκοπό της επαναχρησιμοποίησης μπαταριών EV. Μια επιχείρηση που ονομάζεται Carwatt παίρνει μπαταρίες που βρίσκονται κάτω από το κατώτατο όριο απόδοσης, και τις εισάγει μετατρέποντας μεταχειρισμένα αστικά εμπορικά οχήματα σε ηλεκτρικά οχήματα.
Οι μηχανικοί τις εταιρίας κατάφεραν να βάλουν σε ένα ειδικά διαμορφωμένο Renault Trafic πέντε συστοιχίες μπαταρίες.