Ηγέτιδα δύναμη η Renault στην κατηγορία των LCV

Πέρυσι είδαμε το Groupe Renault να έχει άλλη μια ισχυρή απόδοση στην παγκόσμια αγορά LCV, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 12,4%. Με μερίδιο αγοράς 3,76%, από κορυφαία περιφερειακή ηγετική δύναμη έγινε κορυφαίος παγκόσμιος παίκτης στην κατηγορία.




Σε μια ευρωπαϊκή αγορά +11,4%, οι πωλήσεις LCV της Renault αυξήθηκαν στο 16,9%, που ισοδυναμεί με την πώληση 29.000 επιπλέον οχημάτων. Εν τω μεταξύ, το μερίδιο αγοράς σημείωσε αύξηση 0,71 για να φθάσει το 15%.

Στην Ευρώπη, η Renault είναι η καλύτερη σε πωλήσεις μάρκα LCV για 18η συνεχή χρονιά.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το Groupe Renault είχε μια εξαιρετική χρόνια στην αγορά LCV το 2015, με τις πωλήσεις να φθάνουν τις 387.000 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 12,4% παρά την πτώση 6,3% στο σύνολο της αγοράς, εξαιρούμενης της Βόρειας Αμερικής. Το μερίδιο της Renault στην παγκόσμια αγορά LCV διαμορφώθηκε στο 3,76%, +0,63 μονάδες σε σχέση με το 2014.

Το 2015, η Renault πούλησε 92.400 μονάδες εκτός Ευρώπης. Η επίδοση αυτή επιτεύχθηκε παρά τις αντιξοότητες σε όρους συνολικών πωλήσεων στις βασικές αγορές όπως η Βραζιλία και η Αλγερία.

Τα προϊόντα της Renault πωλούνται σε 112 χώρες και η μάρκα ξεχωρίζει στο τοπ 3 σε πολλές από αυτές.

• AMI (Αφρική / Μέση Ανατολή / Ινδία): Η Renault είναι νούμερο ένα στη Βόρεια Αφρική από το 2010 σε όρους μεριδίου αγοράς, με 15,7% το 2015. Το Kangoo, Master και Dokker βρέθηκαν στην κορυφή της Αλγερίας και του Μαρόκου.
• Λατινική Αμερική: Η Renault είναι μια από τις τρεις μεγαλύτερες σε πωλήσεις μάρκες στη Νότια Αμερική από το 2008, χάρη στην απόδοση του Kangoo και του Master. το μερίδιο αγοράς ανήλθε στο 3,9% το 2015, +0,57 παρά τις δυσκολίες σε Βραζιλία και Αργεντινή.
Το Duster Oroch, το πρώτο pickup της Renault, ξεκίνησε το Νοέμβριο στη Βραζιλία. Αυτό το νέο μοντέλο ανοίγει νέους δρόμους στην αγορά της Λατινικής Αμερικής και θα συνεχίσει να συμβάλλει στην ανάπτυξη το 2016.
• Ασία / Ειρηνικός: Οι όγκοι πωλήσεων έφθασαν στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων 15 ετών στην περιοχή της Ασίας/Ειρηνικού, βοήθησε και η απόδοση της Renault στην Αυστραλία. Οι πωλήσεις ανά μονάδα στη χώρα αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 10% το 2015. Τα Kangoo και Master αναδειχθείκαν ως δεύτερο και τρίτο best-seller μοντέλα αντίστοιχα.
• Ευρασία: το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε +1,71 σε 8%, ξεχωρίζοντας την Renault στην περιοχή, όπου ο αριθμός των πωλήσεων ανά μονάδα ήταν 80%.

Μια ιστορία επιτυχίας 18 ετών στην Ευρώπη

Η Renault έμεινε στην κορυφή στον ευρωπαϊκό τομέα LCV, όπως ορίζεται από την ACEA *(Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων), για 18η συνεχή χρονιά, λόγω των ισχυρών επιδόσεων των Kangoo, Master και Trafic.

Σε μια ευρωπαϊκή αγορά που αυξήθηκε κατά 11,4%, οι πωλήσεις LCV της Renault αυξήθηκαν σε όλες τις κύριες αγορές, όπως η Γερμανία, η Ιταλία, και η Ισπανία, κυρίως, και το Ηνωμένο Βασίλειο, στο οποίο έπιασε τα καλύτερα νούμερα από ποτέ (+1,2 ποσοστιαίες μονάδες).

Στη Γαλλία, επίσης, το μερίδιο αγοράς της Renault αυξήθηκε κατά 1,2 μονάδες στο 32,85%, η καλύτερη απόδοση της μάρκας από το 2006. Τα Kangoo, Trafic και Master όλα ξεπέρασαν τις αντίστοιχες κατηγορίες τους.

Τεχνογνωσία LCV

Η τεχνογνωσία LCV της Renault ενισχύεται από το ειδικό τεχνικό κέντρο της στο Villiers Saint-Frédéric, της Γαλλίας, όπου αναπτύσσονται εξαιρετικά επιτυχημένα μοντέλα όπως το Kangoo, Trafic και Master. Οι εγκαταστάσεις του κέντρου και οι ομάδες μηχανικών είναι απόλυτα προσανατολισμένες στην ανάπτυξη και τη δοκιμή νέων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής των πρωτοτύπων και την εργασία προσομοίωσης, καθώς και την ανάπτυξη των διαδικασιών παραγωγής.

Η κατασκευή της αριστείας των εργοστασίων της Renault αναγνωρίζεται και από άλλες μάρκες LCV, όπως φαίνεται και από σταθερές συνεργασίες με την GM, Daimler, Renault Trucks και, πιο πρόσφατα, την Fiat, καθώς και με τον σύντροφό της Συμμαχίας της Renault, την Nissan.

Η Renault διαθέτει εργοστάσια παραγωγής σε τρεις ηπείρους:

o Νότια Αμερική: Το Renault Kangoo κατασκευαζεται στην Αργεντινή και το Master στη Βραζιλία.
o Αφρική: Το Groupe Renault παράγει το Dokker στην Ταγγέρη, στο Μαρόκο, όπου η παραγωγή αυξήθηκε κατά 28% σε περισσότερα από 71.000 μονάδες.
o Γαλλία: η απόδοση των τριών γαλλικών εργοστάσιων της Renault έχει οδηγήσει σε νέες εγγραφές παραγωγής:
• Batilly: 126.461 φορτηγά παρήχθησαν (συμπεριλαμβανομένων των φορτηγών για τους συνεργάτες της Renault) για να κερδίσει το προηγούμενο ρεκόρ των 112.142 μονάδων από το 2006. Ένα Master περνάει από τη γραμμή παραγωγής κάθε δύο λεπτά
• Sandouville: 93.000 νέα Trafics και τα οχήματα της GM παρήχθησαν στο εργοστάσιο Sandouville. Ένα νέο μεσαίο van που θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Trafic θα κατασκευαζεται στο εργοστάσιο για λογαριασμό της Fiat από τα μέσα του 2016.
• Maubeuge: 151.000 Renault Kangoos και Mercedes Citans έχουν κατασκευαστεί στο Maubeuge, μια αύξηση της τάξης του 9% σε σχέση με το 2014.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services