Η ανακοίνωση έγινε χθες το πρωί, ο Όμιλος Renault ανακοίνωσε την πρόσληψη 35 νέων μόνιμων υπαλλήλων για να εξασφαλιστεί η παραγωγή των μελλοντικών Alpine AS1/A120 στο εργοστάσιο της Διέππης.
Το εργοστάσιο συναρμολογεί επί του παρόντος τα Renault Clio RS 4, Bolloré Blue Car καθώς επίσης και τα αγωνιστικά Clio Cup και Formula Renault 2.0.
Η νέα ομάδα θα αποτελείται από 15 χειριστές και 20 τεχνικούς σε χρώμα, συναρμολόγηση και logistics. Επιπλέον, περίπου είκοσι τεχνικοί “έμπειροι” θα προσληφθούν αργότερα μέσα στο 2016. Στις 35 αυτές προσλήψεις προστίθενται και οι 10 προηγούμενες κατά τη διάρκεια του 2015.
Υπάρχουν ακόμα μια ντουζίνα προσλήψεων για να γίνουν, ιδιαίτερα στην κατασκευή, σε διευθυντικές θέσεις, logistics/ποιότητας/μεθόδου.
Μεγάλη είδηση για το εργοστάσιο της Alpine το οποίο θα έχει ολοκληρώσει το τρέχον προσωπικό με 235 εργαζόμενους με συμβάσεις αορίστου χρόνου και οι υπόλοιπες από ενδιάμεσες συμβάσεις.
H Alpine Vision δεν θα βρίσκεται στο Σαλονι Αυτοκινήτου της Γενεύης
Η Renault δεν θα παρουσιάσει την Alpine Vision στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης με την γαλλική εταιρεία να κρατά επτασφράγιστο μυστικό πολλές πληροφορίες για την αναβίωση της σπορ μάρκα της.
Γιατί όμως η Renault δεν φέρνει στην Γενεύης το νέο μοντέλο για να συγκεντρώσει μεγαλύτερη δημοσιότητα;
Ο βετεράνος εκτελεστικός διευθυντής της Renault, Jerome Stoll, ο οποίος ηγείται τώρα όλων των αθλητικών δραστηριοτήτων της αυτοκινητοβιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων της Alpine, Formula 1 και της Formula E, είπε ότι η έκθεση δεν είναι το σωστό βήμα.
Οι πελάτες της Alpine είναι μια κοινότητα ανθρώπων ενθουσιώδεις, που θέλουν να είναι μέρος ενός μικρού club, ανέφερε ο Stoll. Οι πιθανοί αγοραστές περιμένουν να δουν ένα τέτοιο μοντέλο σε ειδικούς διαμορφωμένους χώρους όπου μπορούν να δοκιμάσουν το αυτοκίνητο, να περάσουν το Σαββατοκύριακο με αυτό, και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με άλλους ιδιοκτήτες.