Η Renault σχεδιάζει ώθηση των πωλήσεων μέσω της Formula 1

H ιδιοκτησία μια ομάδας Formula 1 είναι το κλειδί για την πώληση αυτοκινήτων στις αναδυόμενες αγορές, σύμφωνα με τον επικεφαλής της συμμαχίας Renault-Nissan.




Ο Carlos Ghosn, δήλωσε ότι η σειρά αγώνων υψηλής ταχύτητας είναι το “όχημα για την αναγνωρισιμότητα” σε χώρες όπως η Ινδία και η Βραζιλία, και υπερασπίστηκε την απόφαση του για την ιδιοκτησία ομάδας της Formula 1 από την Renault ως “επιχείρηση”.

Η Renault και η Nissan έχουν μια συμμαχία υπό την οποία λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά μοιράζονται τη διαχείριση, την κατασκευή και τα στοιχεία της αλυσίδας εφοδιασμού.

Σε ομιλία του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, την Τρίτη, ο Ghosn περιέγραψε τη συμφωνία ως «μια συνεργασία που λειτουργεί».

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αναζητούν τρόπους για να αυξήσουν τις πωλήσεις στις αναδυόμενες αγορές εν μέσω μείωσης των περιθωρίων στις παραδοσιακές ενδοχώρες όπως η Ευρώπη και οι ΗΠΑ.

Αλλά το κόστος της ώθησης ή την επέκταση σε νέες αγορές όπου είναι μικρή η αναγνωρισιμότητα του σήματος μπορεί να είναι απαγορευτικό.

Ο κ Ghosn δήλωσε: “Η Renault θα πρέπει να ενισχύσει το προφίλ της στις αναδυόμενες αγορές και ένα από τα καλύτερα οχήματα για να γίνει αυτό είναι η Formula 1.

“Εχουμε τώρα ισχυρή παρουσία στην Κίνα, την Ινδία, την Βραζιλία, την Ρωσία, το Ιράν, τη Μέση Ανατολή. Όλες οι χώρες όπου η Formula 1 είναι πολύ δημοφιλής.

Είπε ότι ήταν σημαντική η αγορά μιας ομάδας «όχι μόνο επειδή είμαστε αγωνιστικά εραστές και αγαπάμε τα σπορ αυτοκίνητα, αλλά επειδή είναι μια επιχείρηση”.

Το κόστος της λειτουργίας μιας ομάδας Formula 1 τρέχει με εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια.

Το Forbes υπολόγισε ότι η αγωνιστική ομάδα της Red Bull, η οποία κέρδισε τέσσερις συνεχόμενες περιόδους μεταξύ 2010 και 2013 με την Renault, επένδυσε $1,2 δισ μεταξύ 2004 και 2014.

Ο κ Ghosn δεν τόνισε τη σημασία της νίκης στην Formula 1. Αντίθετος ο ίδιος ανέφερε ότι η συμμετοχή της Renault ήταν αρκετή για να αυξήσει την έκθεσή της, και το κλειδί για τις αναδυόμενες αγορές “για τα επόμενα πέντε έως έξι χρόνια”.

Είπε ότι η ομάδα της Renault θα “φέρει την αναγνωρισιμότητα σε αγορές στις οποίες η μάρκα δεν είναι γνωστή και δεν είναι στο επίπεδο που θέλουμε”.

Σε μια ευρεία ομιλία του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, κ Ghosn υπερασπίστηκε τη συμμαχία μεταξύ των εταιρειών. Υπήρξαν ανησυχίες ότι το μερίδιο της γαλλικής κυβέρνησης στην Renault θα μπορούσε να επηρεάσει τη λειτουργία της Nissan.

Μια συμφωνία που υπογράφηκε το Δεκέμβριο και από τις δύο εταιρείες στο να συνεργαστούν στενότερα θα “τεθεί σε συμφωνία κάτι που ήταν περισσότερο από μια συμφωνία κυρίων”, είπε ο κ Ghosn.

Και πρόσθεσε: “Αυτή η συμμαχία δεν είναι ένα παιχνίδι εξουσίας. Αν είχε μια σχέση εξουσίας, θα είχε εκραγεί πολύ καιρό πριν. “

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services