F1 | Η Renault θέλει πάγωμα εξέλιξης κινητήρων μέχρι το 2021 – Η Red Bull συμφωνεί με τη Renault

Η Renault προτείνει το πάγωμα της ανάπτυξης κινητήρων για τις επόμενες δύο σεζόν, πριν από την εισαγωγή των νέων κανονισμών.

Η Renault πιστεύει ότι το πάγωμα της ανάπτυξης κινητήρων το 2019 και το 2020 θα επιτρέψει στους τέσσερις κατασκευαστές κινητήρων που ασχολούνται σήμερα με τη Formula 1 να επικεντρωθούν πλήρως στη μετάβαση στους μελλοντικούς κανονισμούς. Συγκεκριμένα, η ιδέα είναι να αποφευχθεί η παροχή πλεονεκτήματος σε ενδεχόμενους νεοεισερχόμενους κατασκευαστές, οι οποίοι θα συγκεντρώσουν έτσι όλους τους πόρους τους στους κανονισμούς του 2021.

Μέχρι σήμερα, οι νέοι κανονισμοί κινητήρων δεν έχουν καθοριστεί, αν και αναμένεται μέχρι το φθινόπωρο. Η Liberty Media πρέπει να υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις στις ομάδες στο περιθώριο του Grand Prix του Μπαχρέιν για να προχωρήσει σε αυτό το θέμα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport Racing, ο Cyril Abiteboul θέλει να παγώσει η ανάπτυξη κινητήρων για τις δύο επόμενες σεζόν πριν από την εισαγωγή των νέων κανονισμών και να είναι μέρος αυτών των προτάσεων. Οι Γάλλοι πιστεύουν επίσης ότι πρέπει να βρεθεί λύση για να φέρουν το επίπεδο απόδοσης των σημερινών μονάδων ισχύος έως το 2019 και το 2020.

“Το μόνο που δεν θέλουμε να κάνουμε είναι να έχουμε την ευθύνη να αναπτύξουμε δύο κινητήρες παράλληλα”, ανέφερε ο Cyril Abiteboul σε συνέντευξή του στο Motorsport.com. «Είναι κάτι που είμαστε σίγουροι, αλλά είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για τις τεχνικές λεπτομέρειες για το πώς να το κάνουμε».

“Υπάρχουν δύο πράγματα στο μήνυμά μας και στη θέση μας στη Renault: πρώτον, προτού να δεσμευτούμε, πρέπει να κατανοήσουμε την κατάσταση στο σύνολό της και, δεύτερον, δεν θεωρούμε αποδεκτό ή βιώσιμο να εργαζόμαστε σε δύο κινητήρες παράλληλα, για τον απλό λόγο ότι αν υπάρχει ένας νεοφερμένος, θα έχει ένα φανταστικό πλεονέκτημα για να μπορέσει να επικεντρωθεί στο μέλλον και να μην χρειάζεται να ανησυχεί για το παρόν, τους πελάτες του κλπ. Απλά συζητώ αρχές που μου φαίνονται λογικές και δίκαιες για τα επόμενα βήματα “.

Η Red Bull συμφωνεί με τη Renault
Ο ειδικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, συμμερίζεται την άποψη της Renault για την ανάγκη παρέμβασης της FIA, η οποία θα συμβάλλει στη συμφιλίωση της απόδοσης των κινητήρων για τις δύο τελευταίες σεζόν των ισχυόντων κανονισμών.

“Εάν οι νέοι κανονισμοί κινητήρα γίνουν γνωστοί, που ελπίζω ότι θα ανακοινωθούν σύντομα, τότε θέλουμε να παγώσουμε τους κινητήρες όπως είναι τώρα”, δήλωσε ο Αυστριακός στο Motorsport.com. “Και πρέπει να υπάρχει ένας κανόνας ότι όλοι οι κινητήρες θα παραμείνουν στο 3% και ότι είναι σωστά ρυθμισμένοι και μπορούμε να το διατηρήσουμε μέχρι το 2020. Κανείς δεν χρειάζεται να αναπτύξει αυτούς τους κινητήρες.

Ο Christian Horner, από την πλευρά του, πιστεύει ότι κάθε σύστημα εξισορρόπησης των επιδόσεων δεν εγγυάται πλήρως την ισότητα, με ένα όφελος που θα παραμείνει βέβαιο για όσους έχουν ένα σήμερα.

“Σε έναν ιδανικό κόσμο, θέλουμε οι κατασκευαστές κινητήρων να δεσμευτούν στον νέο κινητήρα του 2021, χωρίς να έχουν επιπλέον κόστος ανάπτυξης μέχρι τότε: ένα είδος BOP, ένα ισοζύγιο ισχύος, με ροή καυσίμου, θα μπορούσε να είναι αυτός ο τρόπος, αυτοί που έκαναν την καλύτερη δουλειά θα κρατούσαν ένα πλεονέκτημα επειδή θα χρησιμοποιούσαν λιγότερα καύσιμα και θα ξεκινούσαν τον αγώνα με ελαφρύτερο αυτοκίνητο, αλλά η δύναμη θα μπορούσε να δημιουργήσει πιο ενδιαφέρουσες αγώνες “.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...