Ο Cyril Abiteboul τοποθετεί την διαφορά της Renault από την Mercedes και τη Ferrari σε λιγότερα από 15 άλογα σε ρυθμό αγώνα. Πιστεύει ότι η Renault μπορεί να πάρει το προβάδισμα το 2019.
Η Renault είχε σημαντική διαφορά ιπποδύναμης πίσω στο 2015, σε σχέση με την Mercdes. Το 2015, ο γαλλικός V6 φάνηκε πιο ισχυρός από τη Ferrari αλλά από τότε, η Scuderia έχει λάβει ένα σαφές πλεονέκτημα. Ο Γάλλος κατασκευαστής ελπίζει να επιστρέψει στο επίπεδο των αντιπάλων του το 2019 … και ίσως να περάσει μπροστά τους. Η διαφορά έχει μειωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια.
“Ο κινητήρας είναι αρκετά καλός για να βάλει το μονοθέσιο στην Pole, να κερδίσει αγώνες και να παίξει για τον τίτλο”, δήλωσε ο Cyril Abiteboul, Γενικός Διευθυντής της Renault Sport Racing στο Auto Motor und Sport. “Η Red Bull το αποδεικνύει, χωρίς τις ανησυχίες τους, θα ήταν πραγματικά στο παιχνίδι του τίτλου και μόνο δύο από τα προβλήματά τους σχετίζονται με τον κινητήρα μας”.
“Είμαστε στην κατάλληλη στιγμή για να περιορίσουμε την διαφορά, είμαι σίγουρος ότι θα φτάσουμε την Mercedes και τη Ferrari το 2019, ίσως μάλιστα περάσουμε μπροστά, είμαι ευχαριστημένος με την πρόοδο των επιδόσεων. Όχι ακόμη με την αξιοπιστία. Στο σασί έχουμε ακόμα ένα αεροδυναμικό έλλειμμα. ”
Η Renault συνεχίζει να ενισχύει το Enstone, για να επιταχύνει την αναπτυξιακή της ικανότητα. Το εργοστάσιο Viry-Châtillon, όπου αναπτύσσεται ο κινητήρας, θα έχει ένα νέο κτίριο το 2019.
Η Renault πιστεύει ότι είναι πολύ κοντά στη Mercedes και τη Ferrari στον αγώνα και έχει ένα αρκετά σαφές πλεονέκτημα έναντι της Honda. Στα προκριματικά, η διαφορά είναι προφανώς μεγαλύτερη.
“Είναι δύσκολο να ποσοτικοποιηθούν επειδή όλοι έχουν διαφορετικούς αριθμούς”, λέει ο Abiteboul. “Πιστεύουμε ότι στον αγώνα είμαστε ακόμα σε 6 έως 14 άλογα πίσω από τη Ferrari και τη Mercedes, και μεταξύ 27 έως 40 άλογα μπροστά από την Honda.”
“Το σασί παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και η σύγκριση με την Red Bull είναι άδικη, διότι σε σχέση με εμάς έχει ένα έλλειμμα που σχετίζεται με τα καύσιμα”.
Η Red Bull χρησιμοποιεί το καύσιμο της ExxonMobil ενώ η Renault συνεργάζεται με την BP. Η Renault αναπτύσσει τον κινητήρα σε συνεργασία με την BP, δίνοντάς της πλεονέκτημα έναντι της Red Bull, η οποία αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει τα καύσιμα λόγω της εμπορικής της συμφωνίας με την ExxonMobil.
Photo: infiniti-gp.com