F1 | Ποιες πληροφορίες θα φέρει ο Budkowski στη Renault;

Ο Marcin Budkowski, πρώην διευθυντής του τεχνικού τμήματος της FIA, θα επιβλέπει το επόμενο έτος όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την ανάπτυξη και παραγωγή του σασί της Renault.

Χάρη στη θέση που κατείχε στην Ομοσπονδία, ο πολωνός μηχανικός αναμένεται να έχει ευαίσθητες πληροφορίες σχετικά με τα μονοθεσια της Formula 1 του 2018 που επί του παρόντος επεξεργάζονται οι αντίπαλες ομάδες της Renault.

Αλλά τι ακριβώς ξέρει;

Ο Budkowski έχει μια συνολική εικόνα των πρότζεκτ στα οποία εργάζονται επί του παρόντος οι ομάδες. Έχουν συνηθίσει να γράφουν τακτικά στον Διευθυντή Αγώνας της FIA Charlie Whiting για να τον ρωτήσουν για τη νομιμότητα των μελλοντικών λύσεων, λεπτομερή σχέδια υποστήριξης. “Ο Marcin είναι έξυπνος και αρκετά έμπειρος για να ερμηνεύσει αυτά τα θέματα”, λέει ο Christian Horner στο Auto Motor und Sport. Έχει μια επισκόπηση και ξέρει πού λειτουργούν οι ομάδες. “

Επιπλέον, ο μελλοντικός κάτοικος του Enstone θα γνωρίζει την ισχύ που αναπτύσσεται από κάθε κινητήρα, σύμφωνα με τον διευθυντή αγώνα της McLaren Éric Boullier, σε συνέντευξη του:

“Κρατάει τα στοιχεία ισχύος όλων των κινητήρων, γνωρίζει επίσης την υποστήριξη που παράγει κάθε σασί, γνωρίζοντας το μερίδιο της CFD και της αεροδυναμικής σήραγγας, που αποτελεί στρατηγική πληροφορία. Τελος θα έχει μια ιδέα των διαφορετικών συστημάτων ανάρτησης, τουλάχιστον της γενικής φιλοσοφίας και της κινηματικής τους. “

Όλες οι αεροδυναμικες σήραγγες κινηματογραφουνται έτσι ώστε η FIA να μπορεί να επαληθεύσει ότι οι χρόνοι λειτουργίας γίνονται σεβαστοί (65 περάσματα στην αεροδυναμική σήραγγα ανά εβδομάδα, για μέγιστο 60 ώρες την εβδομάδα). Όποιος εργάζεται στο τεχνικό τμήμα της FIA έχει πρόσβαση σε αυτές τις εικόνες.

Και εκεί είναι ο φόβος για το αφεντικό της Mercedes. Σύμφωνα με τον Toto Wolff, ο Budkowski ξέρει πώς οι καλύτερες ομάδες διαμορφώνουν την αεροδυναμική σήραγγα και προγραμματίζουν το λογισμικό CFD τους προκειμένου να κάνουν τα περισσότερα περάσματα στη σήραγγα παρά τους ρυθμιστικούς περιορισμούς. Αυτή η τεχνογνωσία είναι ένα από τα πλεονεκτήματα των σύγχρονων ομάδων.

Αλλά ο αυστριακός διευθυντής, ο οποίος ασκεί πολύ μακρές παρεκκλίσεις σύμφωνα με τη Renault, τονίζει επίσης ότι δεν μπορούμε να επιστρέψουμε ή να αποκλείσουμε μια καριέρα … Στο ίδιο πνεύμα, μίλησε και ο Bob Fernley, της Force India.

“Αυτό που συνέβη είναι αδικαιολόγητο, διότι η εμπιστοσύνη μας έχει τεθεί σε κίνδυνο, θα είναι μια μεγάλη βοήθεια για τη Renault;” Η υλοποίηση αυτών των πληροφοριών θα διαρκέσει τουλάχιστον ένα χρόνο, ωστόσο, ένα έτος είναι πολλή σύμφωνα με τα πρότυπα της Formula 1.

Ανάλογα με την κάθε άποψη, οι πληροφορίες που γνωρίζει ο Budkowski θα είναι είτε κρίσιμες είτε σύντομα απαρχαιωμένες. Η αλήθεια είναι στην μέση. Οι ανταγωνιστές της Renault πρέπει να ζηλεύουν ιδιαίτερα που δεν κατάφεραν αυτή την πρόσληψη μεγατόνων …

Οι προσλήψεις συνεχίζονται…ιδιαίτερα από την Red Bull

“Έχουμε προσλάβει μαζικά νέους ανθρώπους, πολύ επιθετικούς ανθρώπους και πολλούς από την Red Bull”, ανέφερε ο Cyril Abiteboul σε μια εκδήλωση της INFINITI, που ανέφερε το Motorsport.com: “Έχουμε εκσυγχρονίσει την αεροδυναμική σήραγγα και θα βελτιώσουμε το CFD το επόμενο έτος. “

“Θα είμαστε στο καλύτερο επίπεδο σαν ομάδα μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους, από την άποψη των εγκαταστάσεων και του αριθμού των ανθρώπων, των πόρων, αλλά τώρα πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι θα λειτουργούν σωστά μαζί“.

Ο Cyril Abiteboul τονίζει επίσης την τρέχουσα αδυναμία της ομάδας με την έλλειψη εμπειρίας του προσωπικού της. Αυτή η παράμετρος δικαιολογεί εν μέρει, σύμφωνα με τον ίδιο, τις πολλές αποτυχίες που επηρεάζουν την RS17 και τους πελάτες της. Η άφιξη νέων έμπειρων μηχανικών πρέπει επομένως να σταθεροποιήσει το Enstone και υπάρχει ανάγκη για αυτό!

Η σεζόν του 2017 είναι, μια συνεχεία του 2016, ένα έτος κατασκευής όπου όλα τα κομμάτια του παζλ πρέπει να τεθούν σε εφαρμογή. Το 2018 πρέπει ωστόσο να είναι έτος ωριμότητας, με ένα μονοθέσιο πιο ισορροπημένο μεταξύ απόδοσης και αξιοπιστίας. Η άφιξη μηχανικών από την Red Bull πρέπει να εγγυηθεί μια ενδιαφέρουσα τεχνογνωσία και να προωθήσει την ομάδα σε υψηλά επίπεδα δυναμικού. Με δύο πειστικούς οδηγούς τώρα, το μέλλον φαίνεται πολλά υποσχόμενο …

Source: f1i.com/confidential-renault.fr

 

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...