Ο Carlos Sainz πιστεύει ότι η Renault θα επιτύχει την κατασκευή ενός κινητήρα στο επίπεδο της Mercedes και της Ferrari μέχρι το επόμενο έτος, ενώ η νέα προδιαγραφή [Spec C] του γαλλικού κινητηρα εισήχθη στα μονοθέσια της Red Bull για το Grand Prix της Ιταλίας.
Η ομάδα πελατών της Renault, Red Bull, χρησιμοποίησε το Spec C του κινητήρα της Renault στη Monza, με τους οδηγούς Daniel Ricciardo και Max Verstappen να βλέπουν ικανοποιητική απόδοση, σύμφωνα με την εκτίμηση της Renault για +0,3.
Ο Carlos Sainz, ο οποίος θα μεταβεί από την εργοστασιακή ομάδα της Renault στην McLaren το 2019 λέει ότι ο γάλλος κατασκευαστής πρέπει να ενθαρρυνθεί από την πολλά υποσχόμενη έναρξη του Spec C.
“Το Spec C είναι η βάση του κινητήρα του επόμενου έτους.“ Είπε ο Ισπανός. “Φαίνεται να δουλεύει καλά στην Red Bull και φαίνονται αρκετά χαρούμενοι”.
“Είναι ένα καλό βήμα, είναι λυπηρό που δεν το καταφέραμε φέτος, γιατί θα έκανε τη ζωή μας πολύ πιο εύκολη ενάντια στην Haas και Force India”.
“Είμαι βέβαιος ότι η Renault θα έχει τελικά έναν κινητηρα στο επίπεδο της Mercedes και της Ferrari. Με τη συνεργασία με τη McLaren, ελπίζω να έχουμε ένα καλύτερο έτος από αυτό”.
Περισσότερη ανάπτυξη κινητήρα μέχρι το τέλος του έτους
Ο Ισπανός οδηγός, όπως και ο Nico Hulkenberg, διατηρούν το Spec Β του κινητήρα της Renault αυτή τη σεζόν για λόγους που σχετίζονται με την αξιοπιστία. Με αυτή την έννοια, ο Sainz δηλώνει ότι όλα όσα έχει μάθει η Renault στη Monza χάρη στην Red Bull δεν θα χρησιμοποιηθούν φέτος.
“Δεν θα έχουμε πολλές ακόμα εξελίξεις στην πλευρά του κινητήρα, πρέπει να επικεντρωθούμε στο μονοθέσιο.”
Η Renault θα φέρει μόνο μια αεροδυναμικές αναβάθμισης στη Σιγκαπούρη.
“Γνωρίζω ότι τα τμήματα σασί και κινητήρων πιέζουν σκληρά, αλλά θα παραμείνουμε με αυτή την προδιαγραφή του κινητήρα μέχρι το τέλος του έτους.”
“Αν οι αεροδυναμικές εξελίξεις λειτουργήσουν και πάρουμε στο τέλος την 4η θέση, όλοι θα είναι περήφανοι, όλοι θα είναι ευτυχείς στην ομάδα”.
F1 | Η Renault θα φέρει νέες αναβαθμίσεις στην RS18 για τη Σιγκαπούρη
(f1only.fr)