Ο Adrian Newey σχεδιαστής της Red Bull, ήταν πολύ ενοχλημένος από το γεγονός ότι έπρεπε να περιμένει την πρόοδο του σχεδιασμού του κινητήρα της Renault στις προδιαγραφές του 2018 για να συνεχίσει τις εργασίες του στην RB14. Είπε ότι οι μηχανικοί της γαλλικής εταιρείας που προμηθεύουν κινητήρες την Red Bull απέρριψαν τις προτάσεις ή τις προτάσεις του τεχνικού τμήματος του Milton Keynes, υποστηρίζοντας ότι τώρα οι εντολές για την αρχιτεκτονική του κινητήρα και τη θέση των διαφόρων εξαρτημάτων θα υπαγορεύονται αποκλειστικά από το προσωπικό της Renault!
Ο Newey διευκρίνισε ότι η Renault πάντα αντιμετώπιζε τους πελάτες της δίκαια, γι ‘αυτό η Red Bull έχει διατηρήσει τη συνεργασία για αρκετά χρόνια. Ωστόσο, τώρα που η Renault έχει τη δική της ομάδα, είναι λογικό οι προσπάθειές να επικεντρωθούν στην ίδια και όχι στους πελάτες της. Εξήγησε ότι προηγουμένως το τεχνικό προσωπικό της Red Bull και της Renault συναντήθηκαν για να ανταλλάξουν απόψεις τεχνικών θεμάτων όπως η θέση του στροβιλοσυμπιεστή, των εξατμίσεων και άλλων τεχνικών στοιχείων.
Τώρα μόνο η εργοστασιακή ομάδα της Renault θα έχει το προνόμιο να γνωρίζει εκ των προτέρων πώς θα είναι ο κινητήρας και τα εξαρτήματα του και ποια θα είναι η καταλληλότερη θέση τους, αφήνοντας τους πελάτες της Red Bull και McLaren να περιμένουν πληροφορίες για αυτό.
“Η αρχιτεκτονική του κινητήρα της Renault έχει ρυθμιστεί σύμφωνα με το σχεδιασμό του εργοστασιακού μονοθέσιου της Renault. Τα προηγούμενα χρόνια ήμασταν εταίροι με προνόμια καθώς είχαμε την δυνατότητα να παρέμβουμε στο προτζεκτ του κινητηρα, αλλά όλα έχουν αλλάξει πλέον. Η κατάσταση δεν είναι ιδανική για εμάς. Ωστόσο, η Renault ήταν πάντα καλή με τους πελάτες της, γι ‘αυτό και συνεργαστήκαμε μαζί τους στην εποχή του V8.” ανέφερε ο Adrian Newey.