Grand Prix Ρωσίας 2018 | Η Renault παραμένει στην 4η θέση των κατασκευαστών

Η Renault δεν κατάφερε να αποδώσει στο ρωσικό Grand Prix με τον Nico Hulkenberg να καταλαμβάνει την δωδέκατη θέση και τον Carlos Sainz με χτυπημένο μονοθέσιο την δέκατη έβδομη στο Σότσι.

Έχοντας μια εναλλακτική στρατηγική από τα προπορευόμενα μονοθέσια, οι δύο οδηγοί έκαναν καλή πρόοδο νωρίς στον αγώνα με τα μαλακά ελαστικά, όμως ο Carlos εμποδίστηκε είχε επαφή, που σημαίνει ότι τον έριξε στις τελευταίες θέσεις. Ο Nico έφτασε μέχρι την έβδομη θέση, ωστόσο τερατισε δυο θέσεις εκτός των βαθμών. Η ομάδα παραμένει στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Nico Hülkenberg, #27, R.S.18-02: Ξεκίνησε 12ος, τερμάτισε 12ος

“Δυστυχώς, δεν ήμασταν σε θέση να πάρουμε το μέγιστο από τη στρατηγική σήμερα. Είχαμε έναν καθαρό αγώνα χωρίς τυχόν συμβάντα και ήταν θετικό που βρεθήκαμε στην 7η θέση για τόσους γύρους, αλλά δεν είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε τις θέσεις που χάσαμε μετά το pit stop. Είχαμε το καλύτερο δυνατό πλάνο σε συνδυασμό με την εναλλακτική στρατηγική, αλλά δεν ανταμειφθήκαμε στο τέλος “.

Carlos Sainz, # 55, R.S.18-03: Ξεκίνησε 11ος, τερμάτισε 17ος.

“Έχω ανάμεικτα συναισθήματα. Στην αρχή πήγα πολύ καλά με το μαλακό ελαστικό και πέρασα μερικά μονοθέσια με ελαστικά Hypersoft. Εντούτοις, χτυπήθηκα από μια Williams, το δάπεδο και η πλευρά του μονοθέσιου καταστράφηκαν και αυτό το έκανε πολύ δύσκολο να οδηγηθεί. Έμεινα εκτός δρόμου για να προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα με τη στρατηγική, κρατώντας πίσω τα άλλα μονοθέσια του μέσου όρου όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά δυστυχώς οι βαθμοί ήταν μακριά. Ώρα να προετοιμαστούμε για την Ιαπωνία τώρα. “

Cyril Abiteboul, υπεύθυνος ομάδας:

“Ήταν ένας απογοητευτικός αγώνας για εμάς. Είναι σαφές ότι πήραμε την σωστή απόφαση για τις προκριματικές χθες, καθώς προσέφερε την καλύτερη στρατηγική για το Grand Prix, αγωνιζόμασταν για την έβδομη θέση πριν από το Pit stop μας και σαφώς μεσα στους βαθμους. Δυστυχώς, δεν μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε τα πλήρη οφέλη. Ο Carlos υπέφερε από την επαφή νωρίς στον αγώνα και η ζημιά του κόστισε ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο στη συνέχεια. Η στρατηγική του Nico φαινόταν να δουλεύει με παρόμοιο αγωνιστικό ρυθμό με τους άμεσους ανταγωνιστές μας, αλλά ο αγώνας μας, και ειδικότερα το τελευταίο stint, υπονομεύθηκε από την υπερβολική διαχείριση καυσίμων νωρίτερα στον αγώνα. Συνολικά ένα Σαββατοκύριακο για να βάλουμε πίσω μας. Ξεραμε ότι θα ηταν δυσκολα εδώ και δώσαμε το καλύτερο ευατο μας, προχωραμε για τον αγωνα της Ιαπωνίας “.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services