Ο Nico Hülkenberg με την RS18 είχε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα στον εντός έδρας αγώνα για τον ίδιο, ο οποίος επηρεάστηκε από τις υγρές καιρικές συνθήκες. Ο Nico οδήγησε ένα Grand Prix που είχε μικτές συνθήκες για να τερματίσει στην πέμπτη θέση – το καλύτερο αποτέλεσμα για την ομάδα, φέτος. Ο Carlos Sainz βρισκόταν στο χείλος της δεκάδας στο τέλος του αγώνα, ωστόσο έλαβε ποινή δέκα δευτερολέπτων, πέφτοντας στην δωδέκατη θέση. Η ομάδα παραμένει στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αυξάνοντας την διαφορά από τους πλησιέστερους ανταγωνιστές της.
Nico Hülkenberg, # 27, R.S.18-02: Ξεκίνησε 7ος, τερμάτισε 5ος
“Είμαι πολύ χαρούμενος. Το πρώτο μέρος του αγώνα δεν ήταν τόσο συναρπαστικό, αλλά ξεδιπλώθηκε ωραία προς το τέλος, μετά ήρθε η βροχή. Ήταν δύσκολο να προσπαθήσω να κρατήσω το μονοθέσιο εντός πίστας, αλλά μου άρεσαν οι συνθήκες και άρχισα να κερδίζω σε απόδοση. Είναι κάλοι βαθμοί για την ομάδα, ο καλύτερος τερματισμός της σεζόν μας και το καλύτερο αποτέλεσμα μου, με τη Renault. Οι πιο τρελές συνθήκες θα ήταν ωραίες, αλλά θα μείνουμε με αυτό το αποτέλεσμα. Πήραμε τις σωστές αποφάσεις και γι ‘αυτό το λόγο αξίζουμε την πέμπτη θέση σήμερα. Δουλεύουμε σκληρά γι ‘αυτό, γι’ αυτό είναι μια ωραία ανταμοιβή για την ομάδα. Έχουμε κάνει καλή δουλειά σήμερα. “
Carlos Sainz, # 55, R.S.18-03: Ξεκίνησε 8ος, τερμάτισε 12ος (μετά από ποινή)
“Ήταν μια δύσκολη κούρσα για μένα στο τέλος. Κάναμε μια καλή αρχή, αλλά μετά δεχόμουν πίεση και έχασε λίγο δυναμική. Κοιτάξαμε να κερδίσουμε βαθμους αλλά η βροχή έκανε την εμφάνιση της κάνοντας την πίστα, αρκετά ολισθηρή και δύσκολη. Δυστυχώς, σταμάτησα για τα ενδιάμεσα ελαστικά στον γύρο που ο Vettel είχε την έξοδο, οπότε ήμασταν λίγο άτυχοι. Τελειώσαμε στην πρώτη δεκάδα, αλλά η ποινή έσβησε τις πιθανότητες μας να εξασφαλίσουμε βαθμούς, γεγονός που είναι απογοητευτικό και θα δούμε τι συνέβη εκεί “.
Cyril Abiteboul, Υπεύθυνος ομάδας
“Ήταν ένας πολύ γεμάτος αγώνας μπροστά σε ένα καταπληκτικό πλήθος εδώ στο Hockenheim. Πιθανότατα έδωσε περισσότερη εστίαση και κίνητρο στον Nico και αυτό φάνηκε σήμερα. Θα ήταν εύκολο να κάνουμε ένα λάθος στην πίστα ή να κάνουμε λάθος κλήση ελαστικών στις αβέβαιες συνθήκες. Ο μηχανικός του, Mark Slade, και όλη η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά ώστε να παραμείνει στην κορυφή των συνθηκών και να κάνει τις σωστές κλήσεις και να τις εκτελέσει σωστά. Έχουμε την αίσθηση ότι ο Carlos θα μπορούσε να συμμετάσχει στην καλή εκκίνηση με τον Nico, είχαν καλό ρυθμό και παρόμοιες στάσεις, αλλά απλώς δεν του βγήκε ο αγώνας. Έχασε επίσης δύο θέσεις με την ποινή 10 δευτερόλεπτων. Πρέπει να καταλάβουμε καλύτερα τι συνέβη εκεί, καθώς ήταν πολύ φορτωμένος αγώνας. Είναι ένας αγώνας που έδειξε και πάλι ότι είναι πολύ στενός μεταξύ μας, της McLaren, της Force India και της Haas. Υπάρχουν ακόμα δέκα αγώνες, που σημαίνει δέκα πιο σφιχτές και συναρπαστικές μάχες για όλους. “