Η Renault εξασφάλισε το δεύτερο τερματισμό της μέσα στην βαθμολογούμενη 10αδα για το 2017 με μια ισχυρή όγδοη θέση από τον Nico Hülkenberg στο Grand Prix της Ρωσίας στο Σότσι. Ο Nico ξεκίνησε όγδοος και στη συνέχεια έτρεξε 40 γύρους(!) με τα Ultrasort πριν αλλάξει σε ελαστικά Supersoft για τους τελικούς 12 γύρους για να παλέψει για την έβδομη θέση με τον Esteban Ocon. Η κούρσα του Jolyon Palmer τελείωσε στη δεύτερη γωνία, θύμα μιας φιλόδοξης over-the-curbs προσπάθειας του Romain Grosjean.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.17-02: Ξεκίνησε 8ος, τερμάτισε 8ος
“Είμαι πραγματικά ικανοποιημένος από τη στρατηγική που είχαμε σήμερα. Δεν είχε απομείνει πολύ από τα ελαστικά στο τέλος αυτού του πρώτου stint, αλλά επιτύχαμε ό,τι θέλαμε να κάνουμε. Έχασα θέσεις κατά την εκκίνηση, έτσι αφήσαμε όλους τους άλλους να μπουν πρώτοι στα pits και πήγαμε όσο μακριά μπορούσαμε με τα ultrasoft ελαστικά. Συνέχισα να πιέζω και το αυτοκίνητο συμπεριφερόταν πολύ καλά, με την πίστα συνεχώς να βελτιώνεται ήμουν σε θέση να πηγαίνω πιο γρήγορα και πιο γρήγορα. Είμαι σίγουρα πιο ευτυχισμένος με το ρυθμό μας στον αγώνα σήμερα. Έχουμε ακόμα να κάνουμε περισσότερη δουλειά αλλά έχουμε κάνει ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση αυτό το Σαββατοκύριακο. “
Jolyon Palmer, #30, R.S.17-03: Ξεκίνησε 16ος, DNF (ατύχημα)
“Είχα ένα αρκετά καλό ξεκίνημα και στη συνέχεια έφτασα στην στροφή δυο, υπήρχε μια Sauber στην εξωτερική μου, ο Romain έκανε μια πολύ φιλόδοξη κίνηση πάνω από τα kerbs στην εσωτερική από πίσω. Δεν υπήρχε χώρος για μένα εξαιτίας της Sauber, οπότε ίσως ο Romain να μην το γνώριζε αυτό, και βγήκαμε εκτός αγώνα. Ήταν κρίμα και για τους δυο μας. Η ομάδα εργάστηκε τόσο σκληρά για το μονοθέσιο, με αποτέλεσμα έναν τόσο μικρο αγώνα. Τώρα κάνουμε επαναφορά, και κοιτάμε τον αγώνα της Βαρκελώνης. “
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
“Ένα ακόμα βήμα προς τα εμπρός για την ομάδα αυτό το Σαββατοκύριακο, όχι μόνο επιβεβαιώνοντας ότι είμαστε τακτικά στους δέκα πρώτους στις κατατακτήριες, αλλά επίσης δείχνοντας ότι ο ρυθμός μας έχει βελτιωθεί σε σχέση με την ειδική απόδοση μας στην Pole. Σήμερα ήταν μια πραγματικά συναρπαστική κούρσα για τον Nico καθώς τρέξαμε μια αντιδραστική στρατηγική μετά από έναν φτωχό πρώτο γύρο, προσπαθώντας να παλέψουμε με την Force India. Με μια ασυνήθιστη στρατηγική, διατηρήσαμε την πίεση για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά τελικά ο Nico έπρεπε να διαχειριστεί τα καύσιμα του και δεν μπορούσε πραγματικά να απειλήσει τον Esteban. Κάναμε ό, τι μπορούσαμε σε μια πίστα που γνωρίζαμε ότι δεν θα ήταν μια από τις πιο ευνοϊκές για το μονοθέσιο μας. Η συνολική μας απόδοση μας δίνει έντονη αισιοδοξία καθώς κατευθυνόμαστε προς πίστες που πρέπει να είναι πιο κατάλληλες για το μονοθέσιο μας, καθώς έχουμε ένα υγιές αναπτυξιακό πρόγραμμα. Ο Jolyon είχε ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο με έναν πολύ σύντομο αγώνα μετά τη φιλόδοξη κίνηση του Romain. Είναι πραγματικά κρίμα καθώς είχε δείξει σαφή σημάδια ανταγωνιστικότητας την Παρασκευή και το Σάββατο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους στο γκαράζ αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς υπήρξαν πολλές ώρες εργασίας, χωρίς λάθη. Τέλος, συγχαρητήρια στον Valtteri Bottas για την πρώτη νίκη του. “
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:28:08.743 | 25 | |
2 | +0.617s | 18 | |
3 | +11.000s | 15 | |
4 | +36.320s | 12 | |
5 | +60.416s | 10 | |
6 | +86.788s | 8 | |
7 | +95.004s | 6 | |
8 | +96.188s | 4 | |
9 | +1 lap | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +1 lap | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | +1 lap | 0 | |
15 | +1 lap | 0 | |
16 | +2 laps | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNS | 0 |
Βαθμολογία Οδηγών
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GER | Ferrari | 86 | |
2 | GBR | Mercedes | 73 | |
3 | FIN | Mercedes | 63 | |
4 | FIN | Ferrari | 49 | |
5 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 35 | |
6 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 22 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 22 | |
8 | BRA | Williams Mercedes | 18 | |
9 | ESP | Toro Rosso | 11 | |
10 | FRA | Force India Mercedes | 9 | |
11 | GER | Renault | 6 | |
12 | FRA | Haas Ferrari | 4 | |
13 | DEN | Haas Ferrari | 4 | |
14 | RUS | Toro Rosso | 2 | |
15 | GER | Sauber Ferrari | 0 | |
16 | CAN | Williams Mercedes | 0 | |
17 | ITA | Sauber Ferrari | 0 | |
18 | GBR | Renault | 0 | |
19 | BEL | McLaren Honda | 0 | |
20 | ESP | McLaren Honda | 0 | |
21 | SWE | Sauber Ferrari | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 136 |
2 | Ferrari | 135 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 57 |
4 | Force India Mercedes | 31 |
5 | Williams Mercedes | 18 |
6 | Toro Rosso | 13 |
7 | Haas Ferrari | 8 |
8 | Renault | 6 |
9 | Sauber Ferrari | 0 |
10 | McLaren Honda | 0 |