Η ομάδα της Renault κατέκτησε την έκτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο Grand Prix του Abu Dhabi με την εξαιρετική έκτη θέση του Nico Hülkenberg. Η ομάδα χρειαζόταν εξ αρχής πέντε βαθμους για να μετακινηθεί στην έκτη θέση, αλλά χάρη σε μια ώριμη απόδοση της ομάδας και του Nico, κατέκτησε οκτώ βαθμους για να επιτύχει το στόχο της.
Ο Nico είχε παραταχθεί για τον αγώνα στην έβδομη θέση. Μια ισχυρή εκκίνηση τον κράτησε στη θέση του, αλλά οι αγωνοδίκες έκριναν ότι μετά τις πρώτες στροφές και καθώς μαχόταν με τον Perez για την εβδόμη θέση έκοψε την μια στροφή με αποτέλεσμα μια ποινή πέντε δευτερολέπτων, την οποία έκτισε στον 17ο γύρο. Γνωρίζοντας ότι έπρεπε να βγάλει ένα πλεονέκτημα απέναντι στον Sergio Perez, ο Nico πραγματοποίησε μια σειρά γρήγορων γύρων για να δημιουργήσει ένα χάσμα πάνω από επτά δευτερόλεπτα μετά το pit stop του. Έλαβε μία θέση παραπάνω καθώς ο Daniel Ricciardo αποχώρησε ανεβαίνοντας στην έκτη θέση.
Ο Carlos Sainz ξεκίνησε δωδέκατος και ήταν κλειδωμένος σε μια κοντινή μάχη με τους Felipe Massa και Fernando Alonso για να μπουν στην πρώτη δεκάδα. Ωστόσο στον γύρο 31, ένα τραγικό λάθος κατά την διάρκεια του pit stop τον ανάγκασε σε πρόωρη αποχώρηση.
Η ομάδα της Renault τερμάτισε στην έκτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, με τον Carlos Sainz ένατο και τον Nico Hülkenberg δέκατο στο πρωτάθλημα οδηγών.
Nico Hülkenberg, # 27, R.S.17-04: Ξεκίνησε 7ος, τερμάτισε 6ος
Ήταν λίγο θρίλερ! Ήταν ένας πολύ ενδιαφέρον πρώτος γύρος και στη συνέχεια πολύ ενδιαφέρον και πάλι μετά το Pit stop μου καθώς έπρεπε να περάσω την Haas, η οποίο ήταν εξαιρετικά γρήγορη στις ευθείες και προφανώς είχα και τον Checo πίσω μου περιμένοντας να εκμεταλλευτεί την στιγμή. Καταφέραμε να βγούμε στην κορυφή και είναι ένα πολύ καλό τέλος της σεζόν. Η έκτη θέση στο πρωτάθλημα είναι καλή για εμάς και θα αποτελέσει ηθική ώθηση για την ομάδα το χειμώνα. Είχαμε ένα καλό πακέτο κατά το δεύτερο μισό της σεζόν, αλλά είχαμε κάποια προβλήματα, γι ‘αυτό είναι υπέροχο να τελειώσουμε με ένα θετικό αποτέλεσμα.
Carlos Sainz, #55, R.S.17-01: Ξεκίνησε 12ος, DNF
Είχαμε μια καλή κούρσα και είχα σημειώσει κάποια πραγματική πρόοδο και ανυπομονούσαμε για το δεύτερο μέρος του αγώνα καθώς αγωνιζόμασταν για να φτάσουμε στην πρώτη δεκάδα. Ο ρυθμός ήταν καλός και είναι τόσο ντροπή που είχαμε το θέμα με τον τροχό και έπρεπε να σταματήσω, αλλά αυτά συμβαίνουν. Νομίζω ότι αξίζαμε να έχουμε και τα δύο αυτοκίνητα στους βαθμους, αλλά ας μείνουμε με τα θετικά. Ο Nico έκανε τη δουλειά για την ομάδα και πήραμε τους βαθμους που χρειαζόμασταν για να τερματίσουμε στην 6η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Συνολικά ήταν μια καλή σεζόν και ένα πραγματικά σπουδαίο ξεκίνημα για μένα με τη Renault.
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
Αποστολή εξετελέσθει. Ήρθαμε εδώ με έναν σαφή στόχο. Στην αρχή της σεζόν θέλαμε να ολοκληρώσουμε στην πέμπτη θέση στο κατασκευαστών, το οποίο ήταν πολύ φιλόδοξο, αλλά η φιλοδοξία είναι καλή – πρέπει να θέτουμε υψηλούς στόχους. Αυτή τη σεζόν δεν βάλανε εύκολα στον εαυτό μας και τα τρία τελευταία Σαββατοκύριακα ήταν ένας μικρόκοσμος αυτού του rollercoaster ενός έτους. Κάποιες φορές είμαστε πολύ επιθετικοί, άλλοι πολύ συντηρητικοί, αλλά ήμασταν στο Αμπού Ντάμπι με μια πολύ ακραία προετοιμασία και το Σαββατοκύριακο πήγε σχεδόν ακριβώς όπως το είχαμε σχεδιάσει. Η έκτη θέση στο πρωτάθλημα ήταν ο αναθεωρημένος στόχος και είμαι τόσο περήφανος που το πραγματοποιήσαμε. Είναι ένα ορόσημο για την ομάδα και ένα επίτευγμα που ξεπερνά το αποτέλεσμα στην πορεία. Είναι ένα κίνητρο για όλους – για κάθε μέλος της ομάδας και μια φανταστική ανταμοιβή που θα μετρήσει πολύ περισσότερο μέσα από το χειμώνα από οποιαδήποτε οικονομική σκέψη.
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:34:14.062 | 25 | |
2 | +3.899s | 18 | |
3 | +19.330s | 15 | |
4 | +45.386s | 12 | |
5 | +46.269s | 10 | |
6 | +85.713s | 8 | |
7 | +92.062s | 6 | |
8 | +98.911s | 4 | |
9 | +1 lap | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +1 lap | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | +1 lap | 0 | |
15 | +1 lap | 0 | |
16 | +1 lap | 0 | |
17 | +1 lap | 0 | |
18 | +1 lap | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GBR | Mercedes | 363 | |
2 | GER | Ferrari | 317 | |
3 | FIN | Mercedes | 305 | |
4 | FIN | Ferrari | 205 | |
5 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 200 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 168 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 100 | |
8 | FRA | Force India Mercedes | 87 | |
9 | ESP | Renault | 54 | |
10 | GER | Renault | 43 | |
11 | BRA | Williams Mercedes | 43 | |
12 | CAN | Williams Mercedes | 40 | |
13 | FRA | Haas Ferrari | 28 | |
14 | DEN | Haas Ferrari | 19 | |
15 | ESP | McLaren Honda | 17 | |
16 | BEL | McLaren Honda | 13 | |
17 | GBR | Renault | 8 | |
18 | GER | Sauber Ferrari | 5 | |
19 | RUS | Toro Rosso | 5 | |
20 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
21 | FRA | Toro Rosso | 0 | |
22 | ITA | Sauber Ferrari | 0 | |
23 | NZL | Toro Rosso | 0 |
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 668 |
2 | Ferrari | 522 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 368 |
4 | Force India Mercedes | 187 |
5 | Williams Mercedes | 83 |
6 | Renault | 57 |
7 | Toro Rosso | 53 |
8 | Haas Ferrari | 47 |
9 | McLaren Honda | 30 |
10 | Sauber Ferrari | 5 |