Groupe Renault και EEM δημιουργούν το πρώτο “έξυπνο νησί” στο Porto Santo

Photo by Joao M Faria

Το Groupe Renault, ο Ευρωπαίος ηγέτης σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων και η EEM Empresa de Electricidade da Madeira, η οποία παράγει, μεταφέρει, διανέμει και πωλεί ηλεκτρική ενέργεια στα δύο κατοικημένα πορτογαλικά νησιά του αρχιπελάγους της Μαδέρας (Μαδέρα και Πόρτο Σάντο), ανακοίνωσαν σήμερα ένα ηλεκτρικό οικοσύστημα στο νησί Porto Santo.

Η κυβέρνηση της αυτόνομης περιφέρειας της Μαδέρας θα αναπτύξει ένα καινοτόμο πρόγραμμα στο Πόρτο Σάντο, γνωστό ως Sustainable Porto Santo – Smart Fossil Free Island, για τη διευκόλυνση της ενεργειακής μετάβασης. Η EEM, η οποία είναι υπεύθυνη για την ενεργειακή και ηλεκτρική κινητικότητα του προγράμματος, έχει επιλέξει το Groupe Renault ως εταίρο της για λύσεις ηλεκτρικής κινητικότητας.

Αυτό το πρώτο παγκοσμίως έξυπνο νησί χρησιμοποιεί ηλεκτρικά οχήματα, μπαταρίες δεύτερης ζωής, έξυπνη χρέωση και V2G για την ενίσχυση της ενεργειακής ανεξαρτησίας του νησιού και την τόνωση της παραγωγής ανανεώσιμης ενέργειας. Το Groupe Renault, η EEM και οι συνεργάτες τους εργάζονται από την αρχή του έτους σε αυτό το πρότζεκτ, το οποίο αναμένεται να διαρκέσει 18 μήνες.

Το έργο αυτό αποτελεί παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η Renault εργάζεται σε ιδιωτικές και δημόσιες εταιρικές σχέσεις για να βοηθήσει στη δημιουργία βιώσιμων λύσεων κινητικότητας για όλους και ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική της Renault να γίνει σημαντικός παράγοντας στον κόσμο των οικοσυστημάτων των ηλεκτρικών οχημάτων και προμηθευτής λύσεων έξυπνης κινητικότητας για τις πόλεις του αύριο.

Για το σχεδιασμό αυτού του οικοσυστήματος, η συνεισφορά του Groupe Renault θα επικεντρωθεί τόσο στα ηλεκτρικά οχήματα της, τα οποία αποτελούν σημείο αναφοράς στην Ευρώπη, όσο και στις αποδεδειγμένες τεχνολογικές λύσεις.

Το πρότζεκτ περιλαμβάνει τρεις συμπληρωματικές φάσεις. Πρώτον, 20 εθελοντές χρήστες στο Porto Santo θα οδηγήσουν 14 ZOE και 6 Kangoo Z.E. για καθημερινή χρήση. Αυτά τα οχήματα θα μπορούν να επωφεληθούν από την έξυπνη χρέωση χάρη στα 40 συνδεδεμένα δημόσια και ιδιωτικά σημεία χρέωσης που έχουν δημιουργήσει η EEM και η Renault στο νησί.

Δεύτερον, μέχρι τα τέλη του 2018, τα οχήματα θα εντείνουν την αλληλεπίδρασή τους με το δίκτυο, παρέχοντάς του ηλεκτρική ενέργεια κατά τις ώρες αιχμής. Εκτός από την έξυπνη φόρτιση, τα ηλεκτρικά οχήματα θα χρησιμεύουν επίσης ως προσωρινές μονάδες αποθήκευσης ενέργειας.

Τρίτον, οι μπαταρίες δεύτερης ζωής από τα ηλεκτρικά οχήματα της Renault θα χρησιμοποιηθούν για την αποθήκευση της διακύμανσης της προσφοράς ενέργειας από τα ηλιακά και αιολικά πάρκα του Porto Santo. Αποθηκεύεται από τη στιγμή που παράγεται, αυτή η ενέργεια ανακτάται από το δίκτυο όπως και όταν χρειάζεται για την κάλυψη της τοπικής ζήτησης. Ορισμένες από αυτές τις μπαταρίες προέρχονται από τη νήσο Μαδέρα. Για πρώτη φορά, το Groupe Renault αποδεικνύει την πραγματική επαναχρησιμοποίηση μπαταριών δεύτερης ζωής σε ένα τοπικό οικοσύστημα.

Στενή συνεργασία με τους συνεργάτες

Ως πρωτοπόρος και ηγέτης στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας στην Ευρώπη, το Groupe Renault επεκτείνεται πέραν του ρόλου του ως κατασκευαστή οχημάτων για να γίνει παίκτης στα έξυπνα ηλεκτρικά και ενεργειακά οικοσυστήματα, με τη βοήθεια των συνεργατών του. Για το πρότζεκτ Porto Santo, το Groupe Renault συνεργάστηκε με εταιρείες από τον ενεργειακό τομέα, συμπεριλαμβανομένων των Bouygues Energies et Services, The Mobility House και ABB.

Σχετικά με το έξυπνο ηλεκτρικό σύστημα

Η έξυπνη φόρτιση ρυθμίζει τα ποσοστά φόρτισης της μπαταρίας ως συνάρτηση των αναγκών των χρηστών και της διαθεσιμότητας ηλεκτρικής ενέργειας μέσω του δικτύου. Οι μπαταρίες χρεώνονται όταν η προσφορά υπερβαίνει τη ζήτηση, ιδίως κατά τη διάρκεια των κορυφών παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Η χρέωση σταματά όταν η ζήτηση για ηλεκτρική ενέργεια ξεπεράσει την παροχή από το δίκτυο, βελτιστοποιώντας έτσι την παροχή τοπικής ανανεώσιμης ενέργειας.

Στην περίπτωση της φόρτισης V2G, τα ηλεκτρικά οχήματα παρέχουν ηλεκτρική ενέργεια στο δίκτυο κατά τις ώρες αιχμής. Με αυτόν τον τρόπο, δεν επωφελούνται μόνο από τα πλεονεκτήματα της έξυπνης χρέωσης, αλλά θα χρησιμεύσουν επίσης ως μέσο προσωρινής αποθήκευσης ενέργειας.

Όταν τελειώσει η ηλεκτρική ενέργεια ως πηγή ενέργειας για τα ηλεκτρικά οχήματα, οι μπαταρίες EV εξακολουθούν να είναι σε θέση να αποθηκεύουν μια σημαντική ποσότητα ενέργειας. Η Renault είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί αυτή την ενέργεια σε λιγότερο απαιτητικά περιβάλλοντα, κυρίως για σκοπούς αποθήκευσης ενέργειας σε στάση. Με την παροχή μιας δεύτερης μίσθωσης ζωής στη μπαταρία, η Renault είναι σήμερα σε θέση να καλύψει το πλήρες φάσμα των αναγκών αποθήκευσης ενέργειας, από μεμονωμένα σπίτια έως κτίρια γραφείων, εργοστάσια, σχολεία και πολυκατοικίες, ακόμη και τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services