H Renault λανσάρει το “Κέντρο Εμπειρίας Renault” στην Ινδία

Σε μια προσπάθεια βελτίωσης των επιπέδων αφοσίωσης των πελατών, η Renault Ινδίας άνοιξε ένα κέντρο εμπειρίας Renault στο Phoenix Marketcity της Βομβάης.

Σχολιάζοντας το παγκόσμιο ντεμπούτο του Κέντρου Εμπειρίας Renault, ο Sumit Sawhney, Διευθύνων Σύμβουλος της χώρας και διευθύνων σύμβουλος της Renault India Operations δήλωσε: “Η Ινδία είναι μια σημαντική αγορά για το Groupe Renault και τα τελευταία χρόνια επενδύσαμε πολύ για να διασφαλίσουμε ότι θα έχουμε μια ισχυρή βάση σε αυτή την προκλητική και δυναμική αγορά. Το Κέντρο Εμπειρίας Renault είναι το πρώτο της Renault σε ολόκληρο τον κόσμο και υπάρχουν σχέδια για την αναπαραγωγή του και σε άλλες χώρες. Είναι ένα κλασικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η ψηφιακή μανία και η καινοτομίες μετασχηματίζουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα πρόσβασης των καταναλωτών, ενώ παράλληλα ενισχύουν τη συνολική εμπειρία της αλληλεπίδρασης με το εμπορικό σήμα. Αντιπροσωπεύει ένα όραμα για τις μελλοντικές εκθέσεις, όπου οι πελάτες θα μπορούν να βιώσουν το αυτοκίνητο και να πάρουν τις αποφάσεις τους για αγορά αυτοκινήτου με τη βοήθεια ψηφιακών τεχνολογιών “.

Το σημαντικότερο αξιοθέατο στο Κέντρο Εμπειρίας Renault θα είναι η έκθεση ενός μονοθέσιου της Formula 1 της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας μαζί με πληθώρα δραστηριοτήτων ψηφιακών και αφοσιωμένων στον πελάτη. Με την πλούσια κληρονομιά της μάρκας, το Κέντρο Εμπειρίας Renault θα παρουσιάσει την προσαρμοσμένη και καινοτόμο παγκόσμια γκάμα αυτοκινήτων της Renault, μέσα από μια πραγματική εμπειρία Εικονικής Πραγματικότητας. Οι πελάτες μπορούν επίσης να εξερευνήσουν μια ευρεία ποικιλία εμπορευμάτων, αξεσουάρ, να κάνουν test drive και επίσης να κλείσουν το αυτοκίνητο της επιλογής τους.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...