Optitrack +, το σύστημα ακραίων συνθηκών της Renault Trucks

Ο Γάλλος κατασκευαστής ανανεώνει το σύστημα Optitrack με νέα χαρακτηριστικά που αποσκοπούν στην αύξηση της κινητικότητας των οχημάτων και τη διατήρηση της απόδοσης σε όλους τους τομείς.

Τώρα προσφέρει μια έκδοση Optitrack +, η οποία ενσωματώνει νέο σύστημα μετάδοσης της κίνησης και στους εμπρός τροχούς ενός φορτηγού, για οδηγούς που εργάζονται σε δύσκολες συνθήκες.

Η υδραυλική πίεση του συστήματος έχει αυξηθεί από 420 σε 450 bar, γεγονός που καθιστά δυνατή την αύξηση της μέγιστης ροπής στον τροχό κατά 7%. Αυτή η νέα λειτουργικότητα επιτρέπει τη βελτίωση των κινητικών δεξιοτήτων και την αντιμετώπιση των εγγενών δυσκολιών οδήγησης με σημαντικό φορτίο ή με απότομη κλίση.

Προκειμένου να διασφαλιστεί μέγιστη δύναμη εκκίνησης σε δύσκολες καταστάσεις και ο πλήρης έλεγχος του οχήματος, η Renault Trucks πρόσθεσε τη λειτουργικότητα “boost”. Λειτουργεί με πρωτοβουλία του οδηγού, η λειτουργία “boost” αναγκάζει τη μέγιστη πίεση (450 bar) στους μπροστινούς τροχούς να φτάσει στη μέγιστη ροπή κατά την εκκίνηση.

Το σύστημα Optitrack απενεργοποιείται όταν το όχημα φτάσει τα 50 km/h (αντί 40 km/h όπως στην προηγούμενη έκδοση) και ενεργοποιείται αυτόματα στα 20 km/h, χωρίς περαιτέρω χειρισμούς από τον οδηγό. Από την άλλη πλευρά, έχει προστεθεί ένας πρόσθετος μηχανισμός οπισθοπορείας (R2) για να επιτευχθεί η βέλτιστη ευελιξία σε όλα τα εδάφη.

Το Optitrack + ενσωματώνει νέο υδραυλικό σύστημα κίνησης που επιτρέπει κέρδος ροπής στους μπροστινούς τροχούς κατά 30%. Αυτή η ενισχυμένη έκδοση επιτρέπει την έλξη χωρίς σπάσιμο σε κατάσταση βαριάς φόρτωσης, απότομης κλίσης ή χαλαρού εδάφους. Το Optitrack + συνιστάται ιδιαίτερα για τις χωματουργικές εργασίες ή τη μεταφορά αδρανών υλικών, σε δύσκολες συνθήκες.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...